Tekil Mesaj gösterimi
Alt 24.09.2015, 21:41   #1 (permalink)
DeRDeST
Süper Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
tick İş Telefon Görüşmelerine Nasıl Cevap Verilir?

İş Telefon Görüşmelerine Nasıl Cevap Verilir?


Bir iş telefon üzerinden halledileceği zaman, müşterinin sizinle çalışıp isteyip istemeyeceği telefonu cevaplayan kişinin profesyonelliğine ve yaklaşımına bağlıdır. İşletmeler bu tarz telefonları cevaplayan çalışanlarını iyi düşünülmüş, tutarlı bir üslup takınmaları konusunda eğitmelidir.

Talimatlar:

Daima nazik ve açık bir dil kullanmaya çalışarak argo kelimeler kullanmakatn kaçının. Telefondan konuştuğunuz kişinin söylediğiniz her kelimeyi anlayabilmesi gerekir. Argo profesyonel bir üslup değildir ve kötü bir ilk izlenim bırakır.

Müşteriyi "günaydın", "iyi günler", ya da "merhaba" gibi enerjik ve güven veren bir şekilde selamlayın.

Şirket adını belirtin. Müşterinin doğru yeri aradığından emin olmasını sağlayacaktır.

Adınızı kullanarak kendinizi tanıtın. Sadece isminizi kullanmanız yeterlidir ve özellikle de eğer çalıştığınız şirket hassas bir alanda hizmet veriyorsa daha güvenlidir.

Müşteriye nasıl yardımcı olabileceğinizi sorun. Cevabı dikkatle dinleyin. Eğer müşterinin talebini siz karşılayabiliyorsanız bunu gecikmeden nazik bir şekilde yapın. Eğer telefonu şirtket içinde başka birine bağlamanız gerekiyorsa, müşteriye talebiyle diğer meslektaşınızın ilgilendiğini belirtin. İş arkadaşınız yerinde değil ise, müşteriye beklemek mi, mesaj bırakmak mı yoksa daha sonra yeniden aramak mı istediğini sorun.

Arayan size bir mesaj bırakmak isterse, doğru mesajı yazdığınızdan ve meslektaşınızın geri dönüş yapabilmesi için gerekli tüm ayrıntıları (telefon numarası, isim, arama nedeni) aldığınızdan emin olun.

Daima nezaketinizi koruyun. Arayan çağrıyı sonlandırırken, aradığı için ona teşekkür ederek iyi günler dileyin.

İpucu ve Uyarılar:

İşinizin çok uzun bir adı varsa, daha kısa bir versiyonunu kullanın.

DeRDeST isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla