Tekil Mesaj gösterimi
Alt 28.09.2013, 18:50   #1 (permalink)
Jaqen
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Açıköğretim Fakültesi Yatay Geçiş Için Gerekli Belgeler Nelerdir?

Açıköğretim Fakültesi Yatay Geçiş Için Gerekli Belgeler Nelerdir?

AÇIKÖĞRETİM FAKÜTELSİ AÖF YATAY GEÇİŞ

Başvuru Tarihi: 30 Eylül 2013 Saat: 00.00 - 25 Ekim 2013 Saat: 17.00
Kayıt Tarihi: 30 Eylül 2013 - 23 Ekim 2013, Mesai Saatleri
Mazeretli Kayıt Tarihi: 24 Ekim 2013 - 25 Ekim 2013, Mesai Saatleri


1) İNTERNET BAŞVURU

Yatay Geçiş başvuru koşulları;
Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlararası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik hükümlerinden yararlananlar ve 6111 sayılı Kanun’un 173. maddesi ile 2547 sayılı Kanun’a eklenen geçici 58. maddenin Bu maddeden yararlanıp bir yükseköğretim kurumunda öğrenci statüsü kazananlar başvurmaları halinde Anadolu Üniversitesi bünyesindeki açıköğretim önlisans veya lisans düzeyindeki kontenjan sınırlaması olan eşdeğer bölümlere, kontenjan sınırlaması olmayan diploma programlarına ise istedikleri bölümlere yatay geçiş yapabilirler, hükmü gereğince 31 Ekim 2013 tarihine kadar Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerine başvuru yapıp, başvurusu kabul edilenler Yatay Geçiş için bu sayfa üzerinden internet başvurularını yapabilirler.

Başvuru koşullarını taşıyorsanız 30 Eylül 2013 - 25 Ekim 2013 tarihleri içerisinde başvurunuzu bu siteden yapınız. Internet'ten başvuru işlemleri 25 Ekim 2013 saat 17.00’da sona erecektir. Başvurunuzun ardından size, bilgisayarınıza indirmeniz ve yazıcı dökümünü almanız için iki sayfalık elektronik dosya verilecektir.

Dosyanın bir sayfası kayıt için AÖF bürosuna teslim etmeniz gereken Internet Başvuru Belgesinden, diğer sayfası bilgi amacıyla hazırlanan ve sizde kalacak olan Başvuru ve Kayıt Bilgilerinden oluşmaktadır.

2) KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER VE EVRAKLAR
Kayıt anında AÖF Bürosuna teslim etmek zorunda olduğunuz belgeler aşağıda listelenmiştir. Bu belgeleri kayıt anından önce mutlaka hazırlayınız. Herhangi bir belge hakkında ayrıntılı bilgiye ulaşmak için belge adının üzerini tıklayınız.

- Askerlik Durumu Beyanı (sadece erkek adaylar için gereklidir)
- Fotoğraf
- İnternet Başvuru Belgesi
- Fotoğraflı-İmzalı Form
- Öğrenci Bilgi Formu

Engelli öğrencilerimizin, sınavlara kendileri için ayrılmış salonlarda katılabilmeleri için durumlarıyla ilgili Sağlık Raporunun fotokopisini kayıt anında AÖF bürosuna vermeleri gerekmektedir. Ayrıntı için tıklayınız.

Bakanlar Kurulu Kararında sayılan kanunlar kapsamına giren Şehitlerin Eş ve Çocukları, Malullerin kendileri ile eş ve çocukları, Şeref Aylığı Alan ve Bunların Eş ve Çocukları durumlarını kanıtlayan resmi belgelerini, yukarıda listelenen kayıt belgeleri ile birlikte banka ödemesini yapmadan AÖF bürosuna vermeleri gerekmektedir.

3) ÖĞRENİM BEDELLERİNİN BANKAYA ÖDENMESİ

Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerine yeni kayıt yaptıracak öğrenciler Bakanlar Kurulu Kararı gereğince kitap, sınav hizmetleri, basılı malzemeler ve diğer hizmetler karşılığı olan ve Anadolu Üniversitesince belirlenen "Dönem Öğretim Gideri" ödemelerini 30 Eylül 2013 - 25 Ekim 2013 tarihleri arasında, kayıt için AÖF bürosuna gitmeden önce Vakıfbank’a yapmalıdırlar.


Engelli Öğrenciler; Sağlık kurulu raporu ile % 40 ve daha fazla oranda engelli olduğunu belgeleyen öğrenciler banka ödemesini yapmayacaklardır.

4) AÖF BÜROSUNDAN KAYIT
Yukarıda tanımlanan belgeler ile birlikte 30 Eylül 2013 - 25 Ekim 2013 tarihleri içerisinde herhangi bir AÖF bürosuna giderek kaydınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Jaqen isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla