Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Eğitim - Öğretim > Kişisel Gelişim
Kayıt ol Yardım Kimler Online Bugünki Mesajlar Arama

canlı casino siteleri canlı casino siteleri sagedatasecurity.com casino siteleri takipçi satın al
porno diyarbakır escort bayan antalya escort malatya escort

İletişim sanatının incelikleri

Kişisel Gelişim kategorisinde açılmış olan İletişim sanatının incelikleri konusu , ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 13.07.2015, 16:23   #1 (permalink)
Ada
Siyahı da Gökkuşağından Dışlamadılar mı?

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
star İletişim sanatının incelikleri

İletişim sanatının incelikleri

İşyerindeki anlaşmazlıkların önemli bir bölümünün temelinde yatan insanların birbirlerini yanlış anlamalarıdır. Bazen istemeden hatta aklımızda hiç yokken karşı tarafta yanlış bir takım duygu ve düşüncelerin uyanmasına sebep olabiliriz. İyi bir iletişim becerisine sahip olmak işte bu yanlış anlaşmaları ortadan kaldırır. Ancak ortada bir husumet, öfke, intikam, kıskançlık ve çekememezlik gibi duygular varsa iletişim burada hiç bir işe yaramaz. Bunları çözmek için ayrı bir stratejiye ihtiyaç duyarsınız. İşte ihtiyaç duyduğunuz o stratejileri sizin için derledik…
İşyerinde sağlıklı iletişim taktikleri
1. Karşınızdaki kişinin alışık ve bildik olduğu bir dil kullanın: Mühendislerle konuşurken yükleme memurlarıyla konuşur gibi veya temizlik elemanlarıyla konuşurken yönetim kuruluna hitap ediyor gibi konuşmayın. Konuşurken şov yapmayın. Fazla bilgilerinizi ve entellektüel yanlarınızı kendinize saklayın.
2. Sesinin tonuna dikkat: Bu benim de çok muzdarip olduğum bir nokta. Nasıl söylediğiniz bazen ne söylediğinizin önüne geçer. Astlarınızla konuşurken kullandığınız ses tonuyla patronunuzla konuşurken kullandığınız ton arasında nasıl bir fark var. Patronunuzla konuşurken azarlar şekilde yüksek perdeden konuşabiliyor musunuz? Ya da patronunuz sizinle bu tarzda konuştuğunda neler hissediyorsunuz? Yukarıya gösterdiğiniz hassasiyeti aşağıya da gösterin ki çalışanlarınızın motivasyonu uçup gitmesin, size soru sormaktan çekinmesinler.
3. Her işin başı saygı: Karşılıklı anlaşmanın en temel kurallarından birisi de saygılı olmaktır. İnsanların mevkileri ne olursa olsun konuşmaya fikirlerini söylemeye teşvik edin. Konuşunca da onları dikkatle dinleyin.
4. Konuya sadık kal: Ne için bir araya geldiniz ise o konudan uzaklaşmamaya çalışın. Bilmediğin, sevmediğin bir konu bile olsa diğerlerini dinlemeye çalışın. Bazı insanlar her zaman konuşmaların merkezinde yer almak ister. Öne çıkma duygusu ağır basar. Bilmedikleri konular gündeme gelince görüşmeyi kendi kara sularına çekmek için konuyu değiytirmeye çalışırlar. Bunu yapmayın.
5. Konuyu değiştirme: İster siz isterse de başkası bir konu hakkında konuşma başlatmış olsun herkesin söyleyecekleri bitene kadar bekleyin. Ancak ilave katkı olmadığında yeni konuyu gündeme getirin. İnsanların laflarını ağzına tıkmayın.
6. Çok soru sorma: Soru sormakla, sorguya çekmek arasında fark vardır. Sıkça soru sormak konuşmayı baltalar, akışkanlığı bozar. Gidişatı kesmemek için bazı küçük notlar alabilirsin. Bir keresinde bir yöneticim çoksoru soran bir arkadaşımı, "Git kendini biraz geliştir. Aç, oku, öğren. Senin sorularını yanıtlamak için bu toplantıyı yapmıyoruz. Hazır olduğunda bize katılırsın" demişti. Neyse..
7. İlgili görün: Beden dilinizi kullanarak konuşmaya katılın. Muhatabınıza doğru dönün, hafifçe eğilin. Konuşmanıza el hareketlerinizi de katabilirsiniz. Göz teması kurun, başınızla onaylama veya itiraz işaretleri yapın.Tabi bu arada, iyi bir konuşmanın ilk şartı söyleyecek ilginç bir şeyinizin olmasıdır. İyilikle kalın...

Ada isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.
yetişkin sohbet chatkamerali.net

Saat: 00:17