|
KPSS kategorisinde açılmış olan KPSS Program Geliştirme Öğretim Etkinliklerini Planlama konusu , ...
| LinkBack | Seçenekler | Arama | Stil |
28.02.2014, 15:28 | #1 (permalink) |
| KPSS Program Geliştirme Öğretim Etkinliklerini Planlama KPSS Program Geliştirme Öğretim Etkinliklerini Planlama Giriş Bölümü a. Dikkati çekme: Öğretmen derse başlamadan öğrencinin dikkatini konuya yönlendirmelidir. b. Öğrencileri hedeften haberdar etme: Öğrenci o derste hangi hedef ve hedef davranışa sahip olacağını bilecek olursa, kendi plânlamasını ona göre yapabilir. c. Öğrencileri derse motive etme (güdüleme): Öğretmenin bu dersten öğreneceklerinin bir sonraki derste ne işe yarayacağının ifade edilmesidir. ç. ön koşul olabilecek öğrenmelerin hatırlatılması: Daha önceden öğrenilen konuların ön koşul olarak anımsatılmasıdır. Sonuç etkinlikleri: Bu basamakta öğretmenler aşağıdaki etkinlikleri yapmaktadır. 1. Öğretmenler hem konular arasında hem de konular işlenirken özetler yaparak davranışın kalıcılığını sağlamalıdır. 2. Öğrencileri yeniden güdüler, ilginin devamını sağlar. 3. Ders tamamlandıktan sonra kısa özdeyişler ve aktarımlarla konunun kapanışını yapar. Değerlendirme: Öğrencilerin öğrenme eksikliklerini saptamak amacıyla yapılır. Öğrenme eksikliklerine çözüm yolları aranır. Bu tür değerlendirme de amaç not vermek değil durumu değerlendirmektir. Gezi, gözlem, deney plânlan: Bunlar, günlük ders plânlarının parçası durumunda dır. Gezi, gözlem plânı, gezi - gözlem yoluy la bilgi ve beceri kazandırmaya yönelik çalış maların plânlanmasıdır. Deney plânı ise bir günlük ders plânının bir parçası olarak bir derste yapılacak bir deney etkinliğini düzenleyen plândır. alıntı
__________________ Taklitler aslını yaşatır. KIPSS. Ben soğuk değilim, siz cıvıksınız. . |
Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz. |
Seçenekler | Arama |
Stil | |
| |
Forum hakkında | Kullanılan sistem hakkında |
| SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc. |