|
Meslek Tanıtımları kategorisinde açılmış olan Müşteri Temsilcisi (Çağrı Merkezi) konusu , ...
| LinkBack | Seçenekler | Arama | Stil |
30.11.2013, 19:54 | #1 (permalink) |
| Müşteri Temsilcisi (Çağrı Merkezi) Müşteri Temsilcisi (Çağrı Merkezi) Hizmet Çağrı Merkezlerinde çalışan müşteri temsilcileri telefon yoluyla hizmet almak isteyen müşterilere online hizmet veren kişilerdir. Genel olarak telekom operatörleri, bankalar, sigorta şirketleri gibi, müşterilerin her yerden ve her zaman hizmet almalarını gerektiren hizmetlerin sunumunda görev alırlar. Bir çok sektördeki şirket çağrı merkezi hizmeti verdiği için sadece çağrı merkezi hizmeti sunan şirketler de bulunmaktadır. Çağrı merkezi çalışanları genel olarak öğrenciler ve yeni mezunlardan oluşur. Çağrı merkezi çalışanları işe başlangıçlarında verecekleri hizmet ile ilgili detaylı bir eğitimden geçirilirler. Telefon ve bilgisayarlar çağrı merkezi çalışanlarının en temel araçları oldukları için bilgisayar kullanıyor olmak aranan en temel niteliklerdendir. Çağrı merkezi çalışanları genelde vardiyalı çalışırlar. Gece çalışan ekipler genel olarak part time çalışanlardan seçilir. Birçok şirket için hizmet vermekte olan çağrı merkezlerinde müşteri temsilcileri zaman zaman birkaç şirket için hizmet verebilmektedirler. Çağrı merkezi çalışanları kariyerlerinin ilk dönemlerinde çağrı alırlarken daha sonra çağrılarda oluşan durumların, talep ve şikayetlerin çözümü için “back office” tabir edilen kısma geçebilirler. İlerleyen zamanlar müşteri temsilcisi gruplarını takımlarını yönetmek gibi roller de üstlenebilirler. Çağrı merkezlerin de müşteri temsilcisi alımı sürekli yapılır. Çalışan değişimi çok hızlıdır. Özellikle üniversite öğrencileri için çağrı merkezi müşteri temsilciliği güzel bir kariyer başlangıcıdır.
__________________ |
Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz. |
| |
Forum hakkında | Kullanılan sistem hakkında |
| SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc. |