Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Oyun Dünyası > Oyunlar Genel

canlı casino siteleri canlı casino siteleri sagedatasecurity.com casino siteleri takipçi satın al
porno diyarbakır escort bayan antalya escort malatya escort

Necronomicon: The Dawning of Darkness Oyun Çözümü

Oyunlar Genel kategorisinde açılmış olan Necronomicon: The Dawning of Darkness Oyun Çözümü konusu , ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 16.07.2013, 15:00   #1 (permalink)
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Necronomicon: The Dawning of Darkness Oyun Çözümü

Necronomicon: The Dawning of Darkness Oyun Çözümü
William Stanton'ın Evi - İlk Gidiş


Biri kapıyı çalıyor Gidip kapıyı açıyoruz Edgar Wycherley bir anda içeri süzülüyor Sonra bize bir prizma veriyor ve bunu çok iyi bir şekilde saklamamızı hararetli bir şekilde anlatıyor Ofisimize dönüyoruz Telefon'un olduğu masadaki "small key"i alıyoruz


Yazı masasının yanına gidiyoruz Az önce aldığımız anahtarı main inventory'den alıp (tab tuşu) orta çekmeceyi açıyoruz (imleç yuvarlak içinde anahtar halini almalı) Çekmecedeki parayı ve anahtarları alıyoruz


Sonra dış kapıya doğru yollanıyoruz Doctor Egleton damlıyor ve bir sürü zırvalayıp bize telefon numarası yazılı kartını veriyor Bu da aynen otomatik main inventorye gidiyor


Evden çıkıyoruz İlerde çitin önündeki scooterımızın yanına gidiyoruz Inventory'den anahtarları alıp scooterı çalıştırıyoruz Sağ taraftan Pawtuxet kasabasına gidiyoruz


Pawtuxet - İlk Gidiş


Karşıdaki beyaz bir kilise var onun sağ tarafındaki yoldan devam edip sonra sola dönüyoruz ve evlerin arasına giriyoruz Burada bir bayan (Ma Brady) var Onunla konuşuyoruz iki kere Kadının ağzından rüşvetsiz tek kelime alamıyoruz (Türk müdür? Nedir?) Inventory'den biraz para alıp kadına veriyoruz bülbül gibi şakıyor "Crumb & Son" general store'a gidiyoruz Kasaba girişinde sol tarafta beyaz bir bina


Adama 3 defa soru soruyoruz Bu da anasının gözü çıkıyor Biraz para ile birlikte sol taraftaki haritayı (harita ve para olmalı imleç) alıp adama uzatıyoruz Sonra sağ taraftaki kibritlerden de alıp adama parasını veriyoruzŞimdi inventoryde harita ikonunu kullanabiliyoruz Böylece istediğimiz yere kolay yoldan ışınlanmış olacağız Eğer yanlı bir yer seçilirse oraya gitmiyor ta ki doğru yeri bulana kadar Edgar Wycherley'in evine gidiyoruz (en kuzeyde olan)


Edgar Wycherley'nin Evi - İlk Gidiş


Kapının sağındaki zili çalıyoruz Bir yarma geliyor ve Edgar'ın evde olmadığını söylüyor Eğer zili fazla çalarsanız aynı yarma gelip sizi benzetiyor ve oyun bitiyor ona göre Harita yardımıyla Edgar Wycherley’nin ailesinin evine gidiyoruz (en batıdaki)


Edgar Wycherley'nin Ailesinin Evi - İlk Gidiş


Eve giriyoruz Bizi babası karşılıyor Oturma odasında duvardaki Gregor Hershel'in portresine tıklıyoruz Odadan çıkıyoruz Pawtuxet kasabasına gidiyoruz


Pawtuxet Kasabası - İkinci Gidiş


General Store'a gidiyoruz Adama birkaç birşey soruyoruz Parasız olmuyor haliyle yemliyoruz adamı sonra dışarı çıkıyoruz Limana gidiyoruz Kilisenin sağ tarafındaki yoldan dümdüz ta ki geniş bir açıklığa kadar Gemide duran Captain Shermann ile konuşuyoruz Bize Providence Gazette'sinin arşivine bakmamızı söylüyor Bizde oraya yollanıyoruz Haritada en güneyde olan ev


The Providence Gazetesi - İlk Gidiş


Masada çalışan gazeteci (Earl Smith) ile konuşuyoruz Sonra arşiv odasına giriyoruz "1741-1760" tarihleri arasındaki kayıtları inceliyoruz Bunlar dolabımızdaki yerlerini alıyorlar Pawtuxet'e geri dönüyoruz


Pawtuxet Kasabası - Üçüncü Gidiş


Aşağıya limanın oraya gidiyoruz Kaptan Shermann'ın ağzını arıyoruz tekrar Arka taraftaki Black Fiash'in evine yöneliyoruz (evin önünde iki bidon var ayrıca 2 penceresi var) Kapıyı çalıyoruz Adam bizi kovuyor


General Store'a gidip adama 3 defa soru soruyoruz Sonra adama biraz para veriyoruz oda bize içki veriyorBlack Fish'in oraya dönüp içeri giriyoruz adama içkiyi veriyoruz adam bir fırt atıyor ve bülbül oluyor Gidip Arthur Procop'u sorguluyoruz hanın önünde pipo içen adam Sonra Edgar'ın evine dönüyoruz (en kuzeydeki ev)


Edgar'ın Evi - İkinci Gidiş


Edgar'a “Ne var? Ne yok?” çekiyoruz Evimize dönüyoruz (haritada ortaya yakın olan ev)


William Stanton'ın Evi - İkinci Gidiş


Ofisimize giriyoruz Doctor Egleton'un verdiği kartı alıp onu arıyoruz Edgar Wycherley'nin ailesinin evine yollanıyoruz (en batıda olan)


Wycherley'nin Ailesinin Evi - İkinci Gidiş


Merdivenlerden yukarı çıkıp Edgar'ın odasına giriyoruz (açılan tek kapı) Sağ taraftaki raftan günlüğünü alıyoruz Edgar'ın evinin anahtarını alıyoruz komodinin 3 çekmecesinden Edgar Wycherley'nin evine gidiyoruz (en kuzeydeki)


Edgar'ın Evi - Üçüncü Gidiş


Inventory'den anahtarı alıp kapıyı açıyoruz İçeri geçip karşı taraftaki dolabın orta çekmecesindeki mektubu alıyoruz Sağ gözden de Simon O'dan GH'ye olan mektubuda alıyoruz Evden çıkmaya giderken bir bakıyoruz Edgar adam bizi fırçalıyor haliyle neyse sonra evimize dönüyoruz (haritanın ortasına yakın olan ev)


William Stantonın Evi - Üçüncü Gidiş


Ofise gidip Dr Egleton ile konuşuyoruz Konuşmadan sonra kendimizi Edgar'ın evinde buluyoruz Holün sol tarafındaki köşedeki dolabın alt çekmecesinden "heart" anahtarını alıyoruz Aynı çekmecedeki bungalowların planlarının olduğu kağıdıda alıyoruz Eve dönüyoruz


William Stantonın Evi - Dördüncü Gidiş


Aldığımız planı Dr Egleton'a gösteriyoruz Haritada bungalowların yeri beliriyor bizde oraya yollanıyoruz (kasabanın güneyinde kalıyor)


Bungalow - İlk Gidiş


Evin dışından sola gidiyoruz sağ tarafta bir sundurma var oraya girip sağdaki anahtarı alıyoruz Geri dönüp dışardaki dökük arabanın bagajını bu anahtarla açıyoruz Bagajdaki levyeyi evib kapısını açmak için alıyoruz


Oturma odasındaki resmi inceliyoruz (tırpan tutan adamın altındaki metal işareti unutmuyoruz) Masanın üzerindeki kağıtları inceliyoruz Karşı tarafta dolabın oradaki duvardaki butona basıyoruz İçerdeki kutuyu Edgar'ın evinde bulduğumuz anahtarla açıyoruz Saturn anahtarını alıyoruz Uğurluğu da alıyoruz üzerindeki adamın ayaklarının oradaki işareti unutmuyoruz


Merdivenlerin yanındaki çamaşır odasına geçiyoruz Pencerenin önünde duran varili çekiyoruz Bir geçiş var (Saturn lock) şu kodları giriyoruz;


gezegen sembolü (aşağıdaki): Saturn ("h" harfine benziyor)
metal sembolü (üst sağdaki): Lead ("#" buna benziyor)
melek sembolü (üst soldaki): Cassiel
Daha sonra Saturn anahtarını kullanarak kapıyı açıyoruz


Geçit - Birinci Gidiş


Duvardaki meşaleleri kibritle yakarak ilerleyin Geçitin sonunda girişin karşısında sol taraftaki meşaleyi yakın ve sağ taraftaki ofise girin


Ofis - İkinci Gidiş


Sağdaki mumları yakın Odanın sağındaki manivelayı çekin Bu diğer odaya girmemizi sağlayacak İkinci CD'yi takın




CD 2


Ofis - İkinci Gidiş (Devam)


Masanın üzerindeki çakmağı alın Pasaja geri dönün Feneri yakın ve kuyuların olduğu odaya girin


Kuyular - İlk Gidiş (Burada oyun save edilemiyor)


Sağ taraftaki meşaleyi yakın Merkezdeki mimberin (mavi olan) yanındaki baltayı alın Ofise geri dönün bu arada sakın kuyulara düşmeyin yoksa (Game Over)


Ofis - Üçüncü Gidiş


Yerdeki sandığı açmak için baltayı kullanın Feneri alın ve yakın anahtarı da alın Kenardaki dolabı açmak için inventory'deki anahtarı kullanın Evrak çantasını alın (böylece harita gibi buna da inventory'den ulaşacağız) Benzin tenekesini de alın


Geçit - İkinci Gidiş


Geçite çıkıyoruz Demirli kapının oradan sağ tarafa geçiyoruz İçerde bir ceset var cesedin elini kaldırıp altındaki anahtarı alıyoruz Kuyuların oradan sağ taraftaki duvarı takip edip laboratuara geçiyoruz Anahtarla kapıyı açıyoruz


Laboratuar - Birinci Gidiş


Laboratuar'ın sonuna ilerliyoruz Sağ taraftaki odaya geçiyoruz Yerdeki küreği alıp makineye 3 kepçe sallıyoruz Benzini kömürün üzerine döküyoruz Çakmakla yakıyoruz Makinenin üstünde 3 manivela var ortadakini çekiyoruz Basınç göstergesinin oradaki valfı çeviriyoruz Sonra laboratuara dönüp yerdeki elektrik jeneratörünün valfını açıyoruz


Giriş kapısının solunda duvardaki kutunun içindeki şalteri indiriyoruz Lab'ın sonuna gidip soldaki beyin makinesinin oraya gidiyoruz Soldaki ikinci butona basıp aleti çalıştırıyoruz Sağ taraftaki manivela yardımıyla makineye sorular soruyoruz (sonuna kadar çekin)


Bize bir sıvının lazım olduğunu söylüyor alet bunun için Geride sol taraftaki raflarda kavanozlar var Alt raftaki soldan ikinci kavanozu alıyoruz Sonra onu önümüzdeki masadaki boş şişemsi (neyse bu) şeyin içine bocalıyoruz Yine alt rafta sağdan üçüncü kavanozu da alıp döküyoruz


Sıvı yeşile dönmesi lazım gidip lavabonun oradan şırıngayı alıp sıvımızı şırıngamıza çekiyoruz Beyin makinesinin oraya dönüyoruz Şırıngayı aletin sağ tarafındaki küllük gibi şeyin içine enjekte ediyoruz Kolu çeviriyoruz Sonra makineyle tekrar uzun bir sohbet yapıyoruz


Lab'ın girişinde sağ tarafta bir çok gözü olan bir dolap var gözlerin içerisinde bitkiler var ve isimleri üzerlerinde yazıyor "Euphorbia" yazanı bulup alıyoruz (3 sıra en sağda olmalı) Alt taraftaki geniş gözlerden birindede Mars anahtarı var onuda alıyoruz Ayrıca onun yanında ufak yuvarlak mangal kömürlerinden var biraz alıyoruzLab'ın sonundaki duvarda geçiş var oraya gidiyoruz Kod şöyle;


Gezegen işareti: Mars (çember ve ucunda ok erkek işareti) en alttaki bu arada
Metal işareti: Iron (kılıç) sağ taraftaki
Angel işareti: Samuel sol taraftaki
Sonra dolaptan aldığımız Mars anahtarıyla geçidi açıyoruz


Özel Oda - Birinci Gidiş


Kapının solundan ilerliyoruz Duvarda "Materials Section" yazan yerden koridora dalıyoruz Beş defa ilerliyoruzSol taraftaki rafta üzerinde "EL" Eliphas Levy yazan sürahiyi alıyoruz Sonra işkence odasına girin


İşkence Odası - Birinci Gidiş


Mangal kömürlerini yakma kabına bırakıyoruz Inventory'deki briefcase (kutumuzdan) styrax'i alıp onu da koyuyoruz Sonra çakmakla yakıyoruz


Böylece yerde pentagram beliriyor Masanın gözünden "Eliphas Levy"'yi alıp pentagramın ortasına koyun Tuz gibi birşey almıştık onu da sonra kutudaki elması (diamond) koyun Labdan aldığımız "euphorbia"yı da sıkıştırın araya Yakın hepsini yakın Egleton birşeyler anlatıyor dinlemekte fayda var


Tımarhane - Birinci Gidiş


Edgar hakkın rahmetine kavuştuktan sonra cebindeki anahtarı alın Sonra Edgar Wycherley'nin evine yollanın (en kuzeydeki)


Edgar Wycherley'nin Evi - Dördüncü Gidiş


Holde sağ tarafta duvarın yanındaki komidinin üzerindeki mektupla gazeteyi alın Girişin sağ tarafındaki çıkıntıda da etiket gibi birşey var onu da alın Merdivenlerin arasındaki kapıdan girin Geçidi anahtarla açınRaftaki heykeli alın diğer taraftaki paketi de zulaya atın Ve en sonunda "Necronomicon" karşıdaki dolapta dolabı açın ve kitabı alın Eve dönün (haritada ortadaki ev)


William Stanton'ın Evi - Beşinci Gidiş


Dr Egloton'a kitabı gösterin Böylece haritada kütüphane belirecek hemen oraya yollanın


Kütüphane - Birinci Gidiş


Dümdüz ilerleyin sağ taraftaki ofise girin Oradaki adama (Saunders) kitabı gösterin Sonra dışarı çıkıp ana holde "occult sciences" bölümünü bulup şu kitabı arıyoruz;


"The moon gateway to the soul" Genelde öndeki ufak komidinde açık olarak duruyorlar


Bulunca gidip Prof Saunders'a gösteriyoruz Bizde inceliyoruz "Rare Books" bölümüne ofisin karşısındaki merdivenlerden aşağıya iniyoruz "The red dragon" kitabını bulup Prof'a götürüyoruz Yine biz de inceliyoruzSymbolism bölümüne geçip "Language for Initiates" kitabını alıyoruz aynen Prof'a Biz de kitabı kurcalıyoruz


Şimdi önümüzde dünya haritası var ona zoomluyoruz Heykeli alıp Atlantik okyanusunda bir yere koyuyoruz (koduğunuz zaman çarpı işareti olmalı) Etikete benzer şeyi Afrika'nın oraya yerleştiriyoruz Mektubu Transylvania'ya gazeteyi Grönland civarına koyuyoruz Paketi de Surinam'a Şimdi işaretleri birer birer birleştiriyoruz (izler belirlenmiş olmalı) Ta taaa eksik bir nokta var pentagram olabilmesi için orası da Amerika civarında


Bunu da işaretleyince haritamızda yeni bir yer açılıyor "Ancient Ones" oraya gidiyoruz


Ancient Ones Şehri - Birinci Gidiş


Inventory'deki prizmanın üzerindeki şekiller burada buna göre şekilleri benzetiyoruz Üç şekli değiştirmelisiniz unutmayın Sonra ortadaki yerde bir mekanizma açılıyor kutumuzdaki anahtarla (büyükçe birşey) bunu açıyoruz


Prizmamızı ortaya takıyoruz Diğer üç prizmayı alıyoruz Küçük taş piramide yaklaşıp beliren butona basıyoruzMerdivenler açılıyor aşağıya iniyoruz Ana hole gelince ortadaki pasajı seçiyoruz


Labirent


Yerde bir yuvarlak ve etrafında kabartma işaretler olan daireyi bulana kadar yürüyoruz Dört (4) rakamına benzeyen işaretin tarafındaki tünele giriyoruz Bir açıklığa geliyoruz ortada bir taş var dokunuyoruz birşeyler çıkıyor Bir sütün haline getiriyoruz istediğimiz bir taş sırasını önemli olan daha sonra yan tarafta seçeceğimiz geçit burada kapattığımız sütünun kapıları olacak olması Sonra yan taraftaki kapıların sol duvarındaki mekanizmaya tıklıyoruz ve süre başlıyor (2 dakika) Örneğin taşın üzerinde ortadaki sütunu kapatırsanız geçitlerden ortadakini seçip daha sonraki kapılarda da ortadakileri tercih ediyorsunuz bunun gibi birşey


Sonra haliyle aynı odaya açılıyor bu geçitler ve açılan başka bir odaya geçiyoruz


Duvarlardaki işaretlere dikkat Koridordan geçip kuleye giriyoruz Kulenin sağından hayli ilerliyoruz İçerde yine bir taş ve prizmalar Üst ortadaki prizmaya basıyoruz ve sağ koridoru dolaşıp aynı yere geliyoruz sonra alt sol baştaki prizma ve sağ koridor üst sol baş ve koridor alt sağ son ve koridor üst sağ son ve koridordan dönerken yeni bir kapı açılıyor içeri giriyoruz


Üç piramidi boş yerlere koyuyoruz yerleri doğru olmalı sonra labirent mekanizması açılıyor Labirente giriyoruzLabirenti bir şekilde geçiyoruz sanırım sürekli değişiyor ya da bana öyle geldi sonra karşımıza bir kapı çıkıyor ve etrafında işaretler amacımız kapının kilitlerini bu işaretleri doğru sıralayarak açmak


Şimdi sol tarafımızdan başlayarak işaretlere A'dan G'ye harfler atıyoruz ve şu sırayı izliyoruz;


BCEDBF-DE-GC-BD-AF-CB-GD-FA-EF-AG


Yanlış seçim yaparsanız başa dönmek zorunda kalıyorsunuz (oyunun en zor bulmacası diyebilirim)


Şunu da belirtmek istiyorum oyunun iki sonu var (good ending bad ending hesabı) kapıyı doğru olarak açmadan önce yanlış yapıp kötü sonu görmeyi unutmayın hatta bu son iyi sondan daha iyi diyebilirim



Jaqen isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.
yetişkin sohbet chatkamerali.net

Saat: 14:46