Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Teknoloji Dünyası > Teknoloji - Bilim Haberleri
Kayıt ol Yardım Kimler Online Bugünki Mesajlar Arama

canlı casino siteleri canlı casino siteleri sagedatasecurity.com casino siteleri takipçi satın al
porno diyarbakır escort bayan antalya escort malatya escort

Türk Hava Yolları’nın çağrılarını artık Turkcell Global Bilgi karşılıyor

Teknoloji - Bilim Haberleri kategorisinde açılmış olan Türk Hava Yolları’nın çağrılarını artık Turkcell Global Bilgi karşılıyor konusu , ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 13.04.2014, 10:23   #1 (permalink)
Üyeliği Durduruldu
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Türk Hava Yolları’nın çağrılarını artık Turkcell Global Bilgi karşılıyor

Türk Hava Yolları’nın çağrılarını artık Turkcell Global Bilgi karşılıyor

Turkcell Global Bilgi, “Avrupa’nın En İyi Havayolu” Türk Hava Yolları’na çağrı merkezi hizmeti vermeye başladı. Hava taşımacılığıyla ilgili pek çok konuda THY müşterilerinin çağrılarını karşılayacak olan Turkcell Global Bilgi, 200 müşteri temsilcisiyle bu hizmeti sunuyor.


Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, dünyada en çok ülkeye uçan “Avrupa’nın En İyi Havayolu” şirketi Türk Hava Yolları’nı hizmet ağına ekleyerek büyümeye devam ediyor. Turkcell Global Bilgi, THY müşterilerine Ankara lokasyonundan toplam 200 kişiyle hizmet sunmaya başladı.

Turkcell Global Bilgi, Türk Hava Yolları’na gelen hava taşımacılığıyla ilgili yurt içi ve yurt dışı yolcu rezervasyonu, bilet satışı ve danışma konularında soru, bilgi, şikayet ve taleplerle ilgili çağrıları 7/24 karşılıyor. Aynı hizmet ses dışındaki diğer kanallar olan e-posta, mektup, faks ve web formdan da veriliyor.

Turkcell Global Bilgi Yurt İçi Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Akın Akalın konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Şirketimiz toplam 24 lokasyonda, hizmet verdiği farklı sektörlerdeki 70’den fazla şirketle şu an Türkiye’nin pazar lideri. Turkcell Global Bilgi olarak müşteri memnuniyeti odaklı hizmet yaklaşımımız, ihtiyaca özel sektörel çözümlerimiz, teknolojik alt yapımız, uzman kadromuz ve 15 yıllık bilgi birikimimiz, hem özel hem devlet sektöründe birçok şirket için ilk tercih olmamızı sağlıyor.” dedi.

Kurulduğu günden bu yana hizmet verdikleri tüm şirket ve kurumlarla uyumlu bir işbirliği yakaladıklarının ve dolayısıyla başarılı çalışmalar ortaya koyduklarının altını çizen Akalın sözlerini; “2014 yılı itibarı ile müşterilerimizin stratejik iş hedeflerine ortak olan bir şirket olarak konumlandık. Müşteri deneyimi yönetimi konusundaki uzmanlığımız, deneyimimiz ve üstün teknolojimizle Türk Hava Yolları’nın müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedefleyeceğiz. İş ortaklığımızın herkese hayırlı olmasını diliyorum.” şeklinde sürdürdü.

deltafx isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.
yetişkin sohbet chatkamerali.net

Saat: 20:02