Tekil Mesaj gösterimi
Alt 13.03.2014, 20:33   #1 (permalink)
SrKn
ultrAslan

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Sehabe - Kör Gözümün Gökkuşağı Şarkı Sözü

Sehabe - Kör Gözümün Gökkuşağı Şarkı Sözü
Güneşten bir tutam sarı kopar da gel
Gökkuşağına değmek için yeter mi merdiven
Beter bi ******** yerin dibinden kerpetenle
Fondötenli pembe duygularımı bırakıp terk et anne
Dalından gülüverem ben geriye dönerken
Seni ben ekmem , kapıda bekler, sen yeter ki dön erken
Dört duvar nötrdü , oksijeni götürdün
Bi yo sokağa çıkam dedim , bulut saçıma tükürdü.
Çaylaksa aylaklar hayrattan aylazlar
İçim şükreder mi yanına yalanan adamlar
Olmazsa olmaz var olmazsan olmaz
Anlamanı beklememeli , sen geride bekle bebeni
Umut: saklı Taliban , gülen yüzün vebali var
Ülen bugünün hali gam , yarın öldü galiba!
Merak etme gülüm geçmiş zaten kötü
Gelecek hiç sorun değil , haydi algötür

Güneş sarılık geçirir, hastaneye gider.
Hasta niye gider yapıp , kalbe laf eder.
Mahveder yağmur yüzü Kalp gene de affeder
Mavi hep küser denize , geceliğin terk eder
Sembolizm sarar beni , dudaktan akar gider.
Bak harbiden yanar beden , seven çeker! Diyen biter.
Umut tamirde , anne lütfen gel !
Gökkuşağım kirlendi renklilerle yıkayıver .

Umudun otobüsü denizden mavidir.
İndircek sebep arar , beni izler muavini .
Sevdiğimi anlatamam ! içimde ta derin
Sevdiğini söyleme , basit kaçar tabirin
Geçmiş dünde kalmış beygir, bugün de kişnemiyor.
Yarın ne olacak dersen ; al sana işte tiyo.
Gelecek mahkemeye çıktı karar Fişle diyor.
Yelkovanı akrep soktu , zaman işlemiyor.
Yok bana para mara yok kara para yok
Yok sana yok ona yok yok yok yok
Bilendi kör kalemler , kör gözüyle körpecik bak.
Gerçekçi olalım , güneş yoksa gölge çıkmaz.
İnsanoğlu bu kalbi çalar geri vermez.
İnsek olur mu dersen abi beri gel der.
Kanatlanıp uçarım bir kere elini ver.
Gökkuşağım kirlendi renklilerle yıkayıver.

Güneş sarılık geçirir, hastaneye gider.
Hasta niye gider yapıp , kalbe laf eder.
Mahveder yağmur yüzü Kalp gene de affeder
Mavi hep küser denize , geceliğin terk eder
Sembolizm sarar beni , dudaktan akar gider.
Bak harbiden yanar beden , seven çeker! Diyen biter.
Umut tamirde , anne lütfen gel !
Gökkuşağım kirlendi renklilerle yıkayıver .

__________________

Fitness Eğitmeni
SrKn isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla