Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Anne ve Çocuk
facebook bağlan


Hamileyken neler yenmeli

Anne ve Çocuk kategorisinde açılmış olan Hamileyken neler yenmeli konusu , Hamileyken neler yenmeli Mideniz ağrıyıncaya kadar abur cubur yemeyi mi özlüyorsunuz? İLK 3 AY Folik asit: Hamileliğinizin ilk 12 haftasında alacağınız 400 mg folik asit, sinir borularınızın uğrayacağı zararı %40 ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 04.03.2014, 19:46   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Hamileyken neler yenmeli



Hamileyken neler yenmeli


Mideniz ağrıyıncaya kadar abur cubur yemeyi mi özlüyorsunuz?



İLK 3 AY

Folik asit: Hamileliğinizin ilk 12 haftasında alacağınız 400 mg folik asit, sinir borularınızın uğrayacağı zararı %40 azaltır.
Beslenme: Yeşil yapraklı sebzeler, pişirilmiş taze kuru fasulye, portakal ve portakal suyuyla folik asit ihtiyacınızı karşılayabilirsiniz.
Karbonhidrat: Düşük yağlı karbonhidratlar, yorgunluk ve mide bulantısını engeller. Her iki saatte bir karbonhidrat tüketmeniz de kan şekerini düzenler.
Beslenme: Tahıllı yiyecekler (mısır gevreği), kızarmış ekmek, baharatsız bisküviler karbonhidrat ihtiyacınızı karşılayacaktır.

İKİNCİ 3 AY

Demir: Demir eksikliği ve kansızlık hamilelikte rahatsızlığa neden olabilir.
Beslenme: Kırmızı et, kurutulmuş meyveler, fındık, fırında pişirilmiş kuru fasulye gibi yiyecekleri tüketirseniz demir ihtiyacınızı karşılarsınız. Günde 1 bardak portakal suyu da içerseniz Demir'in yanında bol bol C vitamini almış olursunuz.
Lif: Hamilelikte hormonlarınıza ve bebeğinizin kilosuna bağlı olarak bağırsaklarınızda tıkanma olabilir. Yeteri kadar sıvı ve lif tüketmeniz hamileliğiniz süresince kabızlığı önler.
Beslenme: Sebze ve meyve, tam tahıllı mısır gevreği, fasulye ve bakliyattan gerekli olan lifi alabilirsiniz.

SON 3 AY

Omega-3: Bebeğinizin son 3 ayında gelişen beyni ve gözleri için gerekli olan tek şey Omega-3'tür.
Besinler: Omega-3 ihtiyacınız için somon balığı, alabalık, sardalye ve uskumru balığı yeterli olacaktır.
Kalsiyum: Bebeğinizin kemiklerinin gelişimi için kalsiyuma ihtiyaç vardır. Kalsiyumu yeterli miktarda alın ki hem sizin ihtiyacınız karşılansın hem de bebeğinizin.
Besinler: Süt, yoğurt, peynir, krema, peynirli soslar kalsiyum ihtiyacınız için yeterli olacaktır.

__________________



Jade isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Jade
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 15:26