Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Hayat ve Eğlence > Serbest Kürsü > Bunları Biliyor musunuz ?
facebook bağlan


Tele Satışı Stratejileri

Bunları Biliyor musunuz ? kategorisinde açılmış olan Tele Satışı Stratejileri konusu , Tele Satışı Stratejileri Pek çok iş alanı için telefon satışı popüler bir stratejidir ve doğru yapıldığında yüksek düzeyde etkili olabilir. Bununla birlikte insanları rastgele aramaya başlamadan önce belirli bir strateji ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 07.06.2015, 20:07   #1 (permalink)
Süper Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
tick Tele Satışı Stratejileri



Tele Satışı Stratejileri


Pek çok iş alanı için telefon satışı popüler bir stratejidir ve doğru yapıldığında yüksek düzeyde etkili olabilir. Bununla birlikte insanları rastgele aramaya başlamadan önce belirli bir strateji oluşturmanız gerekir. Böyle bir strateji, ilgisiz tüketicilerin odaklanmasını sağlayarak onları heyecanlı birer müşteriye dönüştürür.

Gelebilecek soruları düşünün ve aramadan önce yanıtlar geliştirin
Her ürün için sıkça sorulan sorular olacaktır. Çalıştığınız şirket bu tür soruları ve yanıtlarını hali hazırda kâğıda dökmüş ve internet sitesinin SSS – Sıkça Sorulan Sorular bölümüne koymuş olabilir. Bu sayfadan bir çıktı alın veya çoğu tüketicinin ürün hakkında sorabileceğini düşündüğünüz soruları bir kâğıda not alın. “Bu ürünün özellikleri nelerdir” gibi çok pratik sorularla birlikte “Bu ürün bana ne katkı sağlar” gibi soyut soruları da göz önüne alın. Daha sonra bunlara nasıl yanıt vereceğinizi dikkatlice düşünün.

Bir diyaloğa girin
Her müşteri farklıdır ve farklı ihtiyaçları vardır. Müşterilere ihtiyaçlarını detaylıca anlatabilecekleri şekilde sorular sorun. Örneğin yeni bir diyabet ölçüm cihazı satıyorsanız müşterinize “Kan şekerinizi hangi yolla ölçüyorsunuz” gibi bir soru sorun.

Hızınızı koruyun
Hiçbir zaman saldırgan bir tavır içine girmemekle birlikte müşterinizi hatta kalmasına ve ürünü satın almak konusunu değerlendirmesine çalışın. Müşteri itiraz ediyorsa ona itirazına hitap eden bilgiler sunun.

Sürekli gülümseyin
Kibar ve mutlu bir tavırla başlangıç yapmak, sahip olabileceğiniz en iyi satış araçlarından biridir. Her zaman “Lütfen” ve “Teşekkür ederim” deyin, net olun, ama müşteri üzerinde baskı kurmayın. Rolünüzü müşteriye ürün yolunda öncülük etmek olarak düşünün, müşteriyi ürüne doğru iteklemek değil.

DeRDeST isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 2
cenah41, DeRDeST
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 11:39