Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Besinler Neleri İçeriyor? Neye Yarıyor?

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Besinler Neleri İçeriyor? Neye Yarıyor? konusu , Besinler Neleri İçeriyor? Neye Yarıyor? Elma Pektin, Bioflanovoid, C vitamini Kolesterol düzeyini düşürüyor, bağışıklık sistemini güçlendiriyor. Enginar Cynarin, bol miktarda B ve C vitamini Kan şekerini düzenliyor. C vitamini kalbi ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 14.11.2014, 22:52   #1 (permalink)
Tecrübeli Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Besinler Neleri İçeriyor? Neye Yarıyor?



Besinler Neleri İçeriyor? Neye Yarıyor?

Elma



Pektin, Bioflanovoid, C vitamini Kolesterol düzeyini düşürüyor, bağışıklık sistemini güçlendiriyor.


Enginar



Cynarin, bol miktarda B ve C vitamini Kan şekerini düzenliyor. C vitamini kalbi güçlendiriyor.



Doymamış yağ asidi Kalp ve kan dolaşımı için birebir. Kansere karşı koruyucu.


Muz



Potasyum, B6 vitamini, Serotonin, Magnezyum Rahatlatıyor ve uyumaya yardımcı oluyor.


Fasülye



Demir, Kalsiyum, B ve C vitamini, Protein Kan ve hücre yapımına yardımcı oluyor.


Brokoli



Magnezyum, A ve C vitamini, Potasyum Kansere karşı koruyor, kasları güçlendiriyor.


Esmer Buğday



Lysin, Lezithin Beyni ve sinirleri besliyor, öğrenmeyi güçlendiriyor.


Mantar



Sodyum, Potasyum, Kalsiyum, Magnezyum Kasları güçlendiriyor, saç ve tırnakları besliyor.


Acı Marul



Yaşamsal önem taşıyan Maddeler, Eserelement,Potasyum, Fosfor Yağ metabolizmasını düzenliyor, felç riskine karşı koruyor.


Bezelye



Bitkisel Protein, Magnezyum Kolesterol düzeyini düşürüyor, bağırsak Kanser riskini azaltıyor.


Çilek



C vitamini, Kalsiyum, Potasyum Bağışıklık sistemini güçlendiriyor, metabolizmayı harekete geçiriyor.

Şafak isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 14.11.2014, 22:53   #2 (permalink)
Tecrübeli Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Besinler Neleri İçeriyor? Neye Yarıyor?

Rezene



C vitamini, Uçucu yağlar, Demir, Potasyum, Kalsiyum Öksürüğü önlüyor, vücuda Oksijen alımını artırıyor.



Kümes Hayvanları



Protein, Potasyum, Magnezyum, B vitamini, Çinko Baş ağrısı sorununa karşı etkili, stresten arındırıyor.



Kuşburnu



Likopen, C ve E vitamini, Demir Soğuk algınlığı ve gribe karşı önleyici etkiye sahip.



Ringa Balığı



Omega3 yağ asidi, Sodyum, Potasyum Damar sertliğini ve yüksek tansiyonu önlüyor.



Ahududu



C vitamini, Potasyum, Kalsiyum, Demir, Folikasit Virüs ve bakterilere karşı koruyor, tümör oluşumuna engel oluyor.



Yoğurt



Kalsiyum, Riboflavin, B12 vitamini Bağırsak Kanserine karşı bağışıklık sistemini güçlendiriyor.



Frenk Üzümü



C vitamini, Niasin, Kalsiyum Sinir ve bağışıklık sisteminin güçlenmesini sağlıyor.



Peynir



Protein, Sodyum, Potasyum, Kalsiyum Kemikleri güçlendiriyor, sinirleri koruyor.



Havuç



A vitamini, Selenyum Sperm üretimini sağlıyor, vücudu enfeksiyonlara karşı koruyor.



Patates



Mieraller, C vitamini, Bitkisel Protein, Potasyum Kansere karşı koruyucu, vücudu toksinlerden arındırıyor.



Kefir



Asit laktik, Asit laktik bakterileri Bağırsak enfeksiyonuna, kabızlığa ve gaza iyi geliyor.



Kivi



C vitamini, Karotionid, Flavonoid Zayıflatıyor, bağışıklık sistemini güçlendiriyor.

Şafak isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 14.11.2014, 22:53   #3 (permalink)
Tecrübeli Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Besinler Neleri İçeriyor? Neye Yarıyor?

Sarımsak

[img][/img]

Quercetin, Ajoene ve Allisin Kansere karşı bağışıklık sistemini güçlendiriyor.



Som Balığı



Omega3 yağ asidi ve D vitamini Kemikleri güçlendiriyor, meme kanseri riskini azaltıyor.



Pırasa



Allisin, Çinko, Manganez, Selenyum Kan basıncını düşürüyor, kalbi ve damarları güçlendiriyor.



Mısır



Çinko, Magnezyum ve B vitamini Stresle savaşıyor, bağırsak kanserini önlüyor.



Uskumru



Omega3 yağ asidi, D, B6-B12 vitaminleri ve İyot Kan basıncını düşürüyor, moral yükselten etkiye sahip.



Deniz Bitkileri



Omega3 yağ asidi, Pantothenik asit Kolesterol düzeyini düşürüyor, kalp krizi riskini azaltıyor.



Siyah Turp



C vitamini, Kalsiyum, Potasyum, Demir Bağışıklık sistemini ve kan dolaşımını güçlendiriyor.



Kavun



Mahnezyum, Potasyum ve Kalsiyum Vücuttaki Su düzeyini ayarlıyor, idrar oluşumunu artırıyor.



Süt



Kalsiyum, D, A ve B2 vitaminleri Kemik oluşumunu teşvik ediyor, bağırsak kanserine karşı koruyor.



Peynir Suyu



Sodyum, Potasyum, Kalsiyum, Laktik asit bakterileri Sindirim sistemi şikayetleri ve mide yanmasına karşı iyi.



Ceviz,Fıstık,Fındık



B ve E vitamini, Çinko, Demir Sakinleştiriyor, uyumayı sağlıyor, stresi azaltıyor.



Sızma Zeytinyağı



Doymamış yağ asidi, E vitamini Kötü huylu kolesterol düzeyini düşürüyor, hücreleri koruyor.



Portakal



B ve C vitamini, Potasyum, Kalsiyum, Selenyum Vücuttaki fazla Suyun atılmasını sağlıyor.

Şafak isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 14.11.2014, 23:16   #4 (permalink)
Tecrübeli Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Besinler Neleri İçeriyor? Neye Yarıyor?

Erik



Potasyum, Demir, B vitamini Vücuttaki fazla suyun atılmasını sağlıyor, enerji veriyor.




Ravent



Magnezyum, Manganez, Kalsiyum, B vitamini Sağlıklı kemiklerin oluşumuna katkıda bulunuyor.



Dana Eti



Demir, Protein ve Potasyum Soğuk algınlığı, öksürük ve gribe karşı iyileştirci etkiye sahip.



Lahana Turşusu



Laktik asit bakterileri ve B12 vitamini Tümör oluşumunu önlüyor.




Kereviz



Potasyum, Sodyum, Kalsiyum, Magnezyum kabızlık, mide ve bağırsak sorunlarına karşı etkili.



Shııtake Mantarı



Lentinan, D vitamini Bağışıklık sistemini güçlendiriyor, kanser oluşumunu engelliyor.




Soya



Yağ, E vitamini ve Protein E vitamini hücreleri koruyor, kanser riskini azaltıyor.




Tofu



Protein, Potasyum, Kalsiyum, Magnezyum Metabolizmayı uyarıyor. Kemik yoğunluğu için önemli.



Domates



Likopen, Folikasit, Tyrosin Likopen kansere karşı koruyor, folikasit hücre yapımını uyarıyor.




Ton Balığı



Omega3 yağ asidi, D vitamini, Potasyum, İyot Kolesterol düzeyini düşürüyor, sinir hücrelerini koruyor.




Kırmızı Üzüm



Phyto-östrojen, Potasyum, Kalsiyum Yüksek tansiyona karşı iyi geliyor, trombozları önlüyor.



Limon



C vitamini ve Glucarate Bağışıklık sistemini güçlendiriyor, Mide Kanserini önlüyor.

Şafak isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 3
Narsinha, Sessiz, Şafak
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 18:38