Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


İştahınızı Bastıran Sağlıklı Atıştırmalıklar

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan İştahınızı Bastıran Sağlıklı Atıştırmalıklar konusu , İştahınızı Bastıran Sağlıklı Atıştırmalıklar Kadınların yüzde 97’si ve erkeklerin yüzde 68’inin yiyeceklere karşı aşırı iştahlı oldukları ve zaafiyetlerinin bulunduğu tespit edildi. Çikolata lı, tuzlu, şekerli ya da sert ve gevrek ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 21.02.2015, 23:59   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart İştahınızı Bastıran Sağlıklı Atıştırmalıklar



İştahınızı Bastıran Sağlıklı Atıştırmalıklar

Kadınların yüzde 97’si ve erkeklerin yüzde 68’inin yiyeceklere karşı aşırı iştahlı oldukları ve zaafiyetlerinin bulunduğu tespit edildi.

Çikolatalı, tuzlu, şekerli ya da sert ve gevrek yiyeceklere karşı zayıflığınız varsa işte iştahınızı bastıracak yiyecekler:



Çikolata: Kadınların önemli bir çoğunluğu çikolataya karşı koyamaz.
Çikolatalı gofret, kekler ya da diğer çikolata çeşitleri size fazla yarar sağlamazken daha sağlıklı çikolata alternatiflerini deneyebilirsiniz.





Tuzlu gıdalar: Patates cipsi, tuzlu çubuk krakerler yerine kalp ve göbek dostu bu tuzlu atıştırmalıkları tercih edin: Enginar kalbi ve antep fıstığı.
Doğru şekilde hazırlanan enginar kalbi oldukça lezzetlidir.
Enginar kalbine zeytinyağı, limon suyu ve biraz tuz dökün.
Bu sebze iyi bir folat, doyurucu lif, C ve K vitamini kaynağıdır.
Ayrıca enginar hastalıklarla savaşan antioksidanlarla doludur.






Antep fıstığı: 49 adet antep fıstığında 6 gram bitki proteini vardır ve oldukça doyurucudur.
Ayrıca lif ve sağlıklı yağlar sağlayan antep fıstığı yemek aralarında açlığınızı bastırmaya yardımcıdır.




Zeytin: Basit, hızlı bir tuzlu atıştırmalık olan zeytinin sanıldığı gibi kalorisi yüksek değildir. 4
büyük zeytinde toplam 25 kalori var.
Zeytini salatalarınıza, kahvaltınıza rahatlıkla ekleyebilirsiniz.






Taze meyve: Canınız tatlı çektiğinde doğal taze ya da kurutulmuş meyveyi tercih edin.
İçinde doğal olarak şeker vardır, ama bunun yanında vücudunuz için gerekli vitamin, mineral ve antioksidanlar bulunuyor.








Kuru meyve: Kuru erik tatlı ve sağlıklı olan diğer atıştırmalıklardan biridir.
Doyurucu olan kuru erik besin değeri açısından zengindir. 4 tanesinde sadece 100 kalori ve 3 gram doyurucu lif bulunuyor.

__________________


Papatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 2
Ada, Papatya
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 09:32