Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Yiyeceklerden Aldığınız Kalorileri Düşürün

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Yiyeceklerden Aldığınız Kalorileri Düşürün konusu , Yiyeceklerden Aldığınız Kalorileri Düşürün Hayatın vazgeçilmezi olan yiyeceklerin kalorisini birkaç ufak tüyoyla düşürerek, daha formda bir vücuda kavuşabilirsiniz. Yemekler, insan psikolojisini ve vücudunu oldukça etkiler. Örneğin sinirliyken yediğiniz güzel bir ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 28.02.2015, 20:43   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Yiyeceklerden Aldığınız Kalorileri Düşürün



Yiyeceklerden Aldığınız Kalorileri Düşürün

Hayatın vazgeçilmezi olan yiyeceklerin kalorisini birkaç ufak tüyoyla düşürerek, daha formda bir vücuda kavuşabilirsiniz.

Yemekler, insan psikolojisini ve vücudunu oldukça etkiler. Örneğin sinirliyken yediğiniz güzel bir yemekle gevşeyebilirken, şifalı otlarla ağrıyan midenizi rahatlatabilirsiniz.
Yaşamınızda bu kadar mühim bir yer kaplayan yiyeceklerden aldığınız kalorileri düşürerek, nasıl daha formda bir vücuda kavuşabileceğinizi biliyor musunuz?
İşte yemekleri daha az kalorili hale getirme tüyoları…
- Sos ve çorbaları, krema yerine az yağlı sütle pişirin.
- Bir kilo sebzeye en fazla 2 yemek kaşığı sıvı yağ koyun. Etli sebze yemeklerine koymayın.
- Patatesi kızartmak yerine fırında sütle pişirmeyi deneyin.
- Fırında yağsız pişirme için yağlı kağıttan faydalanın.
- Katı meyve veya sebze sıkacağından çıkan posayı keklerin içine koyarak posa tüketiminizi artırabilirsiniz.
- Kek ve kurabiyelerde şeker yerine kuru meyve veya az miktarda pekmez deneyin. Yine kek ve kurabiyelerde yağı azaltmak için yağsız süt tercih edin.
- Meyve suyundan gelen kaloriyi azaltmak için sulandırın veya maden suyuyla karıştırın.
- Tarçın şeker ihtiyacını azaltır. Meyve salatası, bitki çayları ve sütünüzün içine eklemeyi deneyin.
- Pirinç yerine bulgur tercih edin. Glisemik indeksi düşük olan bulgur, kan şekeri seviyenizi dengeler, içerdiği lif ve proteinler pirince göre daha yüksektir.
- Domates ve soğanı yemeklerde bol kullanın. Kalori değeri düşük, su oranı yüksek oldukları için doyurucudurlar ve antioksidan kapasiteleri yüksektir

__________________


Papatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Papatya
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 08:03