Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Spordan Önce ve Sonra Ne Yenmeli

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Spordan Önce ve Sonra Ne Yenmeli konusu , Spordan Önce ve Sonra Ne Yenmeli Sağlıklı yağ yakımı, kaslarınızın yenilenmesi ve spor sonrası harcadığınız enerjiyi geri kazanmak için spor öncesi ve sonrasında bu besinleri tüketin. Spor yapıyorsanız eğer, spora ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 06.04.2015, 14:06   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Spordan Önce ve Sonra Ne Yenmeli



Spordan Önce ve Sonra Ne Yenmeli




Sağlıklı yağ yakımı, kaslarınızın yenilenmesi ve spor sonrası harcadığınız enerjiyi geri kazanmak için spor öncesi ve sonrasında bu besinleri tüketin.


Spor yapıyorsanız eğer, spora başlamadan, spor sırasında ya da spor yaptıktan sonra tükettiğiniz besinler sağlıklı yağ yakımı veya enerjinizi geri kazanmanız açısından oldukça önemli.
Doğru zamanda doğru besinleri tüketmek için bu önerileri dikkate alın.


İşte spor yapanların tüketmeleri gereken besinler...


Spor Öncesinde








Muz:



Vücudunuzun enerji için yakacağı doğal şekerlerle doludur.
Ayrıca kalbinizin kan pompalarken kaliteli çalışmasına yardımcıdır, potasyum içerir.









Dutgiller:





Hızlı bir enerji yüklemesine ihtiyacınız varsa; çilek, dut, böğürtlen ve kiraz adeta sağlıklı şeker topçuklarıdır.
Vücudunuzu antrenmanda en üst noktada tutmanızı sağlayacak bolca C vitaminine sahiplerdir.
C vitamini ve potasyum, koştukça kaslarınızın yenilenmesine yardımcı olur.








Az yağlı yoğurt:



Kalsiyum, protein ve karbonhidrat yönünden zengindir.
Kalsiyum, kaliteli yağ yakımını destekler.
Protein ise kaslarınızın yakıtı gibidir ve karbonhidratlar da size ihtiyacınız olan enerjiyi verecektir.


Spor sırasında






Kuru üzüm:




Yüksek miktarda şeker içerir.
Bu da enerjinizin tam da düştüğü anda birkaç tane yiyerek devam etmeniz için en iyi besin olduğu anlamına gelir.
Küçük bir avuç kadar üzüm, fazlasıyla yetecektir.




Spor sonrası








Yulaf:


Karbonhidrat yönünden zengindir ama lif ve protein de barındırır.
Yulaf klan şekeri değerinizi de etkilemeyecek nadir karbonhidrat kaynaklarından biridir.
Yanına da biraz meyve, süt eklerseniz harika bir öğün hazır!








Tavuk göğsü:



Bu kadar sağlıklı ve yağsız protein, en çok tavuk göğsünde bulunur.
Kaslarınızın yenilenmesine yardımcıdır.
Pişirmesi de kolaydır, herkes hızlıca lezzetli bir tavuk pişirebilir.







Humus:


Nohut ile hazırlanan humus, lif ve protein kaynağıdır.
Spor sonrası enerjinizi anında geri getirir.
Sarımsaksız hazırlayın ve koşmadan önce yemekten kendinizi sakının.







Elma:

İçerdiği lif ve mineraller, antrenman sonrası vücudunuzun ter ile kaybettiği elementleri yerine koymaya yardımcı olur.







__________________


Papatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 2
MayıS, Papatya
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 02:39