Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Hızlı ve Sağlıklı Zayıflama

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Hızlı ve Sağlıklı Zayıflama konusu , Hızlı ve Sağlıklı Zayıflama Zayıflama uğruna uyguladığımız ağır diyetler çoğu zaman bizi zayıflatmak yerine sağlımızı bozmakta ve başarısız sonuçlar vermektedir. Bunun sebebi her insanın vücut yapısının birbirinden farklı olmasından kaynaklanmaktadır. ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 09.05.2015, 22:52   #1 (permalink)
Süper Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
tick Hızlı ve Sağlıklı Zayıflama



Hızlı ve Sağlıklı Zayıflama



Zayıflama uğruna uyguladığımız ağır diyetler çoğu zaman bizi zayıflatmak yerine sağlımızı bozmakta ve başarısız sonuçlar vermektedir. Bunun sebebi her insanın vücut yapısının birbirinden farklı olmasından kaynaklanmaktadır. Başka birine iyi gelen bir diyet sizin bünyenize ağır gelebilir ve sizde yağ yerine kas ve su kaybına sebep olabilir. Vücudunuzda yağlarınızın erimesi yerine kas ve su oranınızın azalması zayıflama değil vücutta sarkma ve kemik çıkıntıları oluşturur. Fakat kendi hayatımızda yapacağımız bazı ufak değişikliklerle hızlı ve sağlıklı zayıflama sağlayabilirsiniz.

1-)Yemek Saatlerinde Değişiklik Yapın

Dengesiz bir yemek düzenine vücudunuz uyum sağlamakta zorluk çekeceği için az yeseniz bile kilo almanıza sebep olabilir. Çünkü uzun zaman aç kalıp daha sonra aniden yemek yemeniz sindirimi zorlaştıracağı için yağ birikimine sebep olabilir. Bu sebeple günde en az 3 sefer fakat belirli saatlerde yemek yemelisiniz. Özellikle akşam yemeği saatini biraz geriye almanız gerekmektedir. Çünkü uyumadan birkaç saat önce yiyeceğiniz akşam yemeği uyuduğunuz zamana kadar sindirilip yakıldığı için şişmanlamanızı engelleyecektir. Akşam yemeğini fazla abartmamalısınız çünkü akşam aktif bir koşuşturma içerisinde olmadığımız için sindirim daha yavaş yaşanmaktadır. Kesinlikle yemek yer yemez yatmayın.

2-) Şekerden Uzak Durun

Yediğimiz yemeklerde bulunan doğal şekerin üstüne birde tatlı yememiz aşırı şeker alımına sebep olarak kilo yapmaktadır. Şekerden uzak durmak sağlıklı zayıflamanın en önemli adımı olarak görülebilir. Çünkü yediğimiz unlu mamullerde bile şeker bulunmaktadır. Yemeklerden sonra tatlı yememek, içinde yoğun miktarda şeker bulunan beyaz ekmeği tüketmemek hızlı zayıflamanıza büyük ölçüde yardımcı olacaktır. Ayrıca alışkanlık haline getirdiğiniz atıştırmalık abur cuburlar, kekler, gofretlerin çok fazla şeker içerdiğini unutmayınız.

3-) Alkol Kullanmayın

Alkollü içecekler ve kola, gazoz gibi gazlı içecekler vücudumuzda yağ emilimini arttırmaktadır. Vücudumuz normalde yağları yakması gerekirken özellikle göbek bölgesinde olmak üzere depolamaya başlar. Ayrıca alkol böbreklerin işleyişini zayıflatarak sindirimi güçleştirmekte ve sağlığımız ciddi şekilde bozmaktadır. Başta kola olmak üzere diğer tüm gazlı içeceklerde yoğun şeker bulunması kilo almamızı kolaylaştıran etkenlerdendir.

4-) Bitkisel Çaylar Tüketin

Genel alışkanlığımız olan siyah çayı sizce de bir kenara bırakıp yeşil çay vb. mideyi rahatlatma, sindirimi kolaylaştırma etkisi olan çayları tüketmenin zamanı gelmedi mi? Artık bitkisel çayları içmeyi bir alışkanlık haline getirir ve siyah çaya olan bağlılığımızı yeşil çaya yönlendirmeyi başarırsak sağlıklı ve hızlı zayıflama kendiliğinden oluşacaktır.

5-) Egzersiz Yaşam Tarzınız Olsun

Düzenli olarak spor yapmayı, işe yürüyerek gidip gelmeyi veya akşamları yemekten sonra televizyon karşısında oturmak yerine dışarıya çıkıp yarım saat yürüyüş yapmayı alışkanlık haline getirdiğimizde zayıflama kendiliğinden gelecek ve daha zinde bir yaşama merhaba demiş olacaksınız. Diğer diyet programlarında uygulanan ağır koşullarda egzersizler vücudunuzu tahrip edecek hızlı bir zayıflama sağlasanız bile sağlığınız bozulmuş olacaktır ve hemen ardından sporu alışkanlık haline getirmediğiniz için tekrar kilo alacaksınız.

Hızlı, kalıcı ve sağlıklı zayıflama dönemlik diyetler ve aktivitelerle olmayıp yaşam tarzınızda yapacağınız ufak değişikliklere bağlıdır.

DeRDeST isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 3
Courage, DeRDeST, Perii
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 20:37