Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Adım Adım Zayıflayın

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Adım Adım Zayıflayın konusu , Adım Adım Zayıflayın Beslenme ve Diyet Uzmanı Merve Tığlı Çınar 4 adımda kilo vermenin püf noktalarını anlattı. Kilo vermek herhangi biri için kolay değildir fakat pozitif ve sağlıklı bir yaklaşımla, ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 06.07.2015, 11:20   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Adım Adım Zayıflayın



Adım Adım Zayıflayın

Beslenme ve Diyet Uzmanı Merve Tığlı Çınar 4 adımda kilo vermenin püf noktalarını anlattı.

Kilo vermek herhangi biri için kolay değildir fakat pozitif ve sağlıklı bir yaklaşımla, tam kilo hedefinize ulaşmak için doğru yolda olacaksınızdır. Beslenme ve Diyet Uzmanı Merve Tığlı Çınar, mutlaka uygulamanız gereken 4 adımı sıraladı.

1- Yeterli günlük kalorinizi aldığınızdan emin olun
"Bu çok kolay, kilo vermek için 1500 kaloriye ihtiyacım varsa yapmam gereken sadece 2 veya 3 büyük öğün" diye düşünebilirsiniz. Bu temel olarak doğrudur, fakat öğünlerinizi 5-6 oturuma ayırırsanız daha etkili biçimde kilo verebilirsiniz. Günlük kalorinizi dengeli olarak ayrılmış öğünler boyunca alırsanız sadece sizin için gerekli olan enerjiyi alacak ve aşırısını depolamayacaksınızdır. Ve düzenli bir öğün sıklığıyla, tüm gün metabolizmanızın çalışmasını sağlayacak ve kendinizi daha az aç hissedeceksinizdir.



2- Egzersize başlayın
Kilo kaybı hedefiniz için tıpkı bir alet gibi, metabolizmanızı yükseltmek adına egzersizinizi gözden geçirin. Çalışmalar egzersizin şiddetini artırmaktan ziyade egzersiz süresini artırmanın daha yararlı olacağını göstermiştir. Bununla birlikte boş bir mideyle egzersiz yapılmaz. Mideniz boşken egzersiz yaptığınızda kas kaybı yaşarsınız.Daha fazla kas sayesinde, daha yüksek bir bazal metabolizma hızınız olacak ve aşırı yağdan daha hızlı kurtulacaksınız. Bu yüzden egzersizden bir saat kadar önce yüksek karbonhidratlı, biraz proteinli ve çok az yağlı bir atıştırmalık almayı unutmayınız.



3- Bol bol su için
Bol suya sahip bir vücut verimli biçimde işleyecektir. Vücudunuza işini yapabilmesi için gerekeni verin.


__________________

.
.
.
.



.
.
.
.
.

Behice isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Behice
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 00:24