Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Eyvah! Fermuarımı Kapatamıyorum

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Eyvah! Fermuarımı Kapatamıyorum konusu , Eyvah! Fermuarımı Kapatamıyorum Yeni yıl, son derece özel bir gece ve bu geceyi evinde geçiren insanlar bile bu özel gecede şık bir şekilde giyinmeyi sever. Böyle bir gecede insanın canını ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 25.12.2015, 11:40   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Eyvah! Fermuarımı Kapatamıyorum



Eyvah! Fermuarımı Kapatamıyorum



Yeni yıl, son derece özel bir gece ve bu geceyi evinde geçiren insanlar bile bu özel gecede şık bir şekilde giyinmeyi sever. Böyle bir gecede insanın canını kapanmayan bir fermuardan daha çok hiçbir şey sıkamaz herhalde!

Squatgirl ile hemen fit ol

Yeni yıl, son derece özel bir gece ve bu geceyi evinde geçiren insanlar bile bu özel gecede şık bir şekilde giyinmeyi sever. Böyle bir gecede insanın canını kapanmayan bir fermuardan daha çok hiçbir şey sıkamaz herhalde. Eğer yakın zamanda kilo aldıysanız ve eski formunuza geri dönmek istiyorsanız bunun tek bir yolu var: Sağlıklı beslenmek ve spor yapmak. Bugünden sonra bu beş kurala bağlı kaldığınızdan emin olun.
Eğer yakın zamanda kilo aldıysanız ve eski formunuza geri dönmek istiyorsanız bunun tek bir yolu var: Sağlıklı beslenmek ve spor yapmak. Bugünden sonra bu beş kurala bağlı kaldığınızdan emin olun.

SAĞLIKLI BİR BAŞLANGIÇ

Sağlıklı bir kahvaltı, glukoz depolarınızı yeniler ve kalsiyum, demir, vitaminler, protein, lif gibi önemli besinler sayesinde enerjinizi yükseltir. Güne sağlıklı bir öğünle başlamanın en önemli tarafı ise, sizi spor yapmaya ve gün boyu sağlıklı beslenmeye teşvik etmesidir. Kahvaltı için en iyi seçenekler: Yulaf lapası, taze meyveler, sade yoğurt, tam tahıllı ya da tam buğdaylı ekmek ve omlettir.

ŞEKER YOK

Rafine şekerden uzak durmalısınız. Rafine şeker, gün boyu daha fazla tatlı krizine girmenize ve vücudunuzun su tutmasına neden olur. Şeker oranı yüksek bir beslenme ellerinizde, parmaklarınızda, bacaklarınızda, yüzünüzde ve ayaklarınızda şişkinlik olmasına neden olur. Bu yüzden düşük karbonhidratlı bir beslenmeye geçtiğiniz ilk hafta, çok fazla kilo verebilirsiniz. Çayınıza şeker atmayın ve yapay tatlandırıcılardan uzak durun. Tatlı, şeker, abur cubur, gazlı içecekler ve alkol tüketmeyin.

YAĞ YOK

İyi ve kötü yağı birbirinden ayırmalısınız. Avokado, yemişler, tohumlar, bitkisel yağlar ve balık yağı gibi çoklu doymamış yağlar iyi yağlardır. Bu besinlerin içinde vücudumuza faydalı olan omega-3 ve omega-6 esansiyel yağ asitleri bulunur ve bu yağ asitlerini vücudumuz üretemediği için onları besinlerden almamız gerekir. Kötü yağlar ise kolesterol seviyemizi (LDL) artıran doymuş yağlardır. Bu yağları tüketmek tip 2 diyabet riskinizi yükseltir. Dondurma, hamburger, patates kızartması, hindistancevizi yağı gibi besinlerin içinde doymuş yağlar bulunur ve doymuş yağdan uzak durmak isteyen birisi, bu besinlerden tamamen uzak durmalıdır. Düşük yağlı sade yoğurt gibi düşük yağlı ürünleri tercih ederseniz, yüksek miktarda yağ tüketmeden vücudunuza gerekli besinleri almış olursunuz.

EVDE YİYİN

Evde yemek yemeye gayret edin. Elbette bir ofiste çalışıyorsanız iş yerinde yemek yemeniz gerekebilir. Maalesef, restoranlarda yiyebileceğiniz öğünlerin büyük bir kısmı sağlıklı değildir. Bu durumdan kurtulmanın sağlıklı bir yolu var: Yemeğinizi evden getirmek. Evden yemek getirmek son derece kolay bir çözümdür ve bu şekilde sağlıklı beslenmiş olursunuz. Akşamdan kalan yemeğinizin bir kısmını yemek kabına koyun ve yanınıza alın. Eğer buzdolabında yiyecek bir şey yoksa, kabınızın içine yulaf, süt, taze veya kuru meyve koyun.

BOLCA SEBZE TÜKETİN

Pek çok insan neredeyse hiçbir şey yememesine rağmen kilo vermediğinden şikâyet ediyor. Size bunun nedenini söyleyeyim…

1) Vücudunuz aç kaldığında ihtiyacı olan enerjiyi elde etmek için kaslarınızı yakar.

2) Metabolizmanız, daha az enerji tüketmek için yavaşlar.

3) Yemek yediğiniz anda, vücudunuz tekrar uzunca bir süre aç kalacağını düşündüğü için besinleri yağ olarak depolar. Böyle yapmamalısınız! Bolca yemek yemelisiniz, ancak doğru besinleri tercih etmelisiniz. En iyi seçeneğiniz sebzedir. Sebzelerin içinde bolca vitamin ve lif bulunur. Lifler, vücudunuzdaki toksinlerin ve diğer atıkların vücudunuzdan atılmasını sağlayarak sindirim sisteminizi güçlendirir.

Fotoğraf: Fırat Gürgen


__________________


Papatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 3
Ada, Jineps, Papatya
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 07:52