Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Sağlıklı Kilo Vermenin 3 Prensibi

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Sağlıklı Kilo Vermenin 3 Prensibi konusu , Sağlıklı Kilo Vermenin 3 Prensibi kilo, sağlıklı kilo verme, diyet, kilo vermenin üç prensibi Sağlıklı kilo verebilmek için uyku düzeni, diyet ve spor dikkat etmeniz gereken en önemli 3 temel ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 05.05.2016, 14:04   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Sağlıklı Kilo Vermenin 3 Prensibi



Sağlıklı Kilo Vermenin 3 Prensibi


kilo, sağlıklı kilo verme, diyet, kilo vermenin üç prensibi



Sağlıklı kilo verebilmek için uyku düzeni, diyet ve spor dikkat etmeniz gereken en önemli 3 temel prensip olmalı.

Medicana International İstanbul Hastanesi Beslenme ve Diyet Uzmanı Mehmet Mahmut Ünal, diyetin kişiye özel olması gerektiğini ancak sağlıklı kilo vermek için 3 temel prensibe önem verilmesi gerektiğini kaydetti. Vücutta depolanan fazla yağlardan kurtulmak için gün içerisinde 3 ana, 3 ara öğün ile sağlıklı beslenerek sağlıklı bir beslenme sistemi oturtulması gerektiğini belirten Ünal kilo vermede önemli 3 temel konuya değindi.
Kilo vermede önemli 3 temel konu

1) Uyku düzensizliği kişinin gün içerisinde kendisini yorgun hissetmesine neden olur ve bu yorgunlukla beraber vücutta ödem oluşmasını sağlar.
2) Diyet kişiye özeldir. Gün içerisinde 3 ana, 3 ara öğünün kişinin gündelik yaşantısına uygun bir şekilde planlanması gerekir. Uzmanına danışmadan kendi kendinize uygulamış olduğunuz programlarla başarıya ulaşmanız güç durumdadır. Gün içerisinde ekmek yemeden uygulanan diyet programları vücudunuzda yağlanmanın oluşmasına sebeptir.
3) Spor, diyetle beraber uygulandığında başarıyı 2 kat daha artırmaktadır. Bu konuda uzmanların bilgisine danışarak planlı ve programlı bir şekilde spor yapmalısınız.
Sağlıklı beslenerek vermiş olduğunuz kilolar dizlerinizin taşıdığı yükü hafifletir ve hareketliliğinizi artırmada sizleri daha rahat kılar. Hareketsizlik ve aşırı kafein tüketimi ödem ve dizlerde selülit oluşmasında etkendir. Günde en az 2,5-3 lt. su içerek ve gün içersinde kahve (kafein) tüketimini kontrol altına alarak önleyebileceğiniz bir durumdur. Spor yaparken yapacağınız spora uygun kıyafet ve ayakkabı seçimi sakatlanmaların önüne geçmek için dikkat edilmesi gereken bir konudur.

__________________


Papatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 3
Ada, Kimliksiz, Papatya
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 23:41