Alt 01.06.2016, 01:58 #1 (permalink)


Papatya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üye Numarası: 10451
Kayıt Tarihi: 24.08.2014
İlişki Durumu: Var
Cinsiyet:
Takımı: Galatasaray
Burç: Yay
Mesajlar: 39,782
Konular: 5524
Beğeni Alınan: 16491
Beğeni Edilen: 20723
Rep Gücü: 10
Papatya is a glorious beacon of lightPapatya is a glorious beacon of lightPapatya is a glorious beacon of lightPapatya is a glorious beacon of lightPapatya is a glorious beacon of light

Standart Ramazan Ayında Pideye Dikkat



Ramazan Ayında Pideye Dikkat


ramazan, pide, ramazan pidesi, ramazan pidesi , ramazanda ne kadar ekmek yenilmeli



Ramazanı rahat geçirmek için tavsiyelerde bulunan Uzman Diyetisyen Işın Sayın, iftarda tatlı, pide ve pilav yenmemesi gerektiğini söyledi.

Orucun iftarda su ile açılıp sahurda su ile başlaması gerektiğinin altını çizen Uzman Diyetisyen Işın Sayın, “Sudan sonra 1 kase çorba içip midenin salgıladığı asidi yatıştırmak üzere 2 kaşık ekşi olmayan yumuşak tatta yoğurt yiyin. Az oranda yoğurt mideyi rahatlatacaktır. Çorbayla ekmek veya pide tüketmeyin. Mideyi yarım saat kadar dinlendirdikten sonra iftara devam edin. Ayrıca aşırı yağlı ve kızarmış yiyeceklerden uzak durun. Böylelikle sindirim sistemine aşırı yüklenmemiş olacaksınız. Pideyi yalnız iftarda avuç içi kadar yiyin. Patates ve tatlılar da ekmek yerine geçer. Pilav, makarna için 3 kaşığı geçmemeye çalışın. Mümkünse yalnız bulgur pilavını tercih edin" dedi.
Ramazan ayında yumurta tüketin


En iyi sahur kahvaltıdır diyen Işın Sayın," Ekmeğiniz esmer olsun. Pideyi asla sahurda yemeyin. Kan şekerinizin hızlı yükselip hızlı düşmesi ve gün içinde daha çok acıkmanız halsiz kalmanıza yol açacaktır. Haftada en çok 1-2 kez olmak şartıyla, fırında yağsız pişirme kağıtları üzerinde pişirerek yağsız mantar ya da patlıcan sote ile sebzeli börek yapabilirsiniz. Peyniri fazla yemeyin. İftarda et yemediyseniz, her sahurda 1 adet haşlanmış yumurta yiyin. Oldukça kaliteli bir besin olan yumurta gün boyu ileri saatlere kadar tok kalmanızı sağlayacaktır. Kolesterolden kısıtlı diyetlerde bile sık sık yenilebilir. Yağsız olarak domates, salatalık, biberi bol bol yiyin. Sahuru su içerek bitirin" şeklinde konuştu.
Tatlı ve hamur işini tadımlık yiyin

“Ramazan'da ibadete odaklanılmalıdır" diyen Sayın, “Bu esnada kiloyu koruyabilmeye bakın. Bayramda da kilo almamaya çalışın. Tatlı ve hamur işleri, pilav, makarna bu yolda en kolay kilo aldıran ve sağlığı tehdit eden unsurlardır. Tadımlık yemeye ve kendinizi korumaya çalışın. Kilo vermeyi bu süreçte mutlaka erteleyin. Amacınızı sorgulayıp dürüst olmak ve kilo korumaya çalışmak en sağlıklısıdır. Böylece kaslarınız korunacaktır. Çok istediğinizde sadece 1 kaç kaşık sütlü tatlıyı tercih edin. İftarda yediğiniz ekmek, içtiğiniz çorba kan şekerinizi zaten dengelemek için yeterlidir. 1-2 hurma veya biraz kuru meyve ile tatlı ihtiyacınızı yatıştırmak en doğru karar olur" dedi.

__________________

Papatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile CevaplaAlıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Papatya
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Saat: 00:03

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2018, ve
Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
 

Hakkında

"Forum sitemizdeki yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır.Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz."

 

Copyright © 2016

SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.