Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Kilo Verdiren Yiyecekler

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Kilo Verdiren Yiyecekler konusu , Kilo vermeye mi çalışıyorsunuz? Neyi yememeniz gerektiğini düşünmek yerine sizi tok tutmaya yardımcı olacak lezzetli yemeklere odaklanın. İşte size kilo vermede yardımcı olabilecek 10 gıda: 1. Salatalık Salatalık mütevazı beslenme ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 18.06.2013, 10:14   #1 (permalink)
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Kilo Verdiren Yiyecekler



Kilo vermeye mi çalışıyorsunuz? Neyi yememeniz gerektiğini düşünmek yerine sizi tok tutmaya yardımcı olacak lezzetli yemeklere odaklanın. İşte size kilo vermede yardımcı olabilecek 10 gıda:


1. Salatalık
Salatalık mütevazı beslenme yararları (bir miktar C ve A vitaminleri ve biraz lif) sunmasına rağmenkabak ailesinin bu aromalı üyesi salataya katıldığında uzun bir tokluk hissi verir. Ya da patates cipsi veya kraker yerine salatalık dilimleyebilirsiniz.


2. Greyfurt
Greyfurt tatlı-ekşi ve besleyici bir aperatiftir. Bilim adamları greyfurt veya greyfurt suyunun insülin düzeylerindeki azalma sayesinde kilo kaybına yardımcı olduğunu keşfettiler.


3. Mercimek
Lif folat ve magnezyum ile dolu bu çok yönlü yağsız baklagil sağlıklı bir yemek rejimi için muhteşem bir oyuncu olabilir. Mercimek size sanki etli hatta kremalı bir yemek yemiş duygusu tattıracaktırkaloriler ve doymuş yağlar hariç.


4. Yulaf
Yüksek life sahip yulaf ve yulaf ezmesi uzun süre tok hissetmenize yardımcı olur. Ayrıca tam tahıl tüketiminin kilo kaybına yardımcı olduğu ispatlanmıştır. En çok fayda için kahvaltı için yulaf ezmesiyle doyun iş yerinde yemek için ise kesme yulaf deneyin (şekersiz türlerini alın).


5. Kabuklu gıdalar
Doğal kabuklu gıdalar sizi yavaşlatacaktır. Örneğin tuzsuz fıstık fındık ve ceviz abur cubur isteğinizi frenlemeye yardımcı olabilir.


6. Elma
Bol bol elma yemek şeker krizinizin karşılanmasına yardımcı olabilir. Ofiste öğleden sonraları çerez olarak elma yemek sizin ince tutacaktır.


7. Yumurta
Ortalama 72 kalori 6 gram protein ve ihtiyacınız olan hemen her temel vitamin unsurlarıyla (uygun fiyatından söz etmiyoruz bile) yumurta sağlıklı bir kilo verme planının parçası olabilir. Haşlanmış yumurta spor sonrası bir şeyler atıştırmak için çılbır da doyurucu ve lezzetli bir kahvaltı için son derece uygundur.


8. Badem
Tüm kuruyemişler sağlıklı ve iyi yağlar ve diğer besinlerle doludur ama kilo vermek istiyorsanız seçmeniz gereken bademdir. Kuzenlerinden çok daha düşük kalori ihtiva eder ve içeriğindeki protein ve yağ krizlerinizi uzakta tutmaya yardımcı olacaktır.


9. Bitter çikolata
Ne kalori ne de yağ açısından düşük olan bitter çikolatanın iki büyük yararı vardır. İlk olarak gerçekyüksek kaliteli bitter çikolatayı sütlü kardeşinin aksine büyük miktarlarda yemek çok zordur ve ikincisi çok yüksek antioksidan içerir. Bir diyet yiyeceği değildir ama birkaç küçük kare yemekalınacak mütevazı kalorilere değerdir.


10. Sebze çorbası
Kilo kaybı araştırmalarında büyük trendlerden biri de kalori yoğunluğu kavramıdır. Bu fikir gıdanın midenizde kapladığı alana aldığınız kalori miktarından daha fazla önem veriyor. Yani kalori yoğunluğu düşük gıdalar yiyerek açlık hissinizi tatmin edebileceksiniz. Sebze çorbası (kremalı brokoliden bahsetmiyoruz) harika bir seçenek - ne kadar hızlı tok hissetmenize neden olacağına şaşıracaksınız.

__________________
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]

Konu Laura tarafından (20.08.2013 Saat 11:09 ) değiştirilmiştir.
Jaqen isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 2
Düşes, Laura
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 06:29