Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Her yemekte 100 kalori azaltmanın yolları

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Her yemekte 100 kalori azaltmanın yolları konusu , Bazı noktalara dikkat ederek her yemeğinizden 100 kalori azaltabilirsiniz. Böylece kısa sürede vücudunuzdaki farklılığı görecek ve dolapta bekleyen jean’inizi rahatlıkla giyebileceksiniz… Formül çok basit; gün boyunca daha az kalori almak. ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 18.06.2013, 10:16   #1 (permalink)
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Her yemekte 100 kalori azaltmanın yolları



Bazı noktalara dikkat ederek her yemeğinizden 100 kalori azaltabilirsiniz. Böylece kısa sürede vücudunuzdaki farklılığı görecek ve dolapta bekleyen jean’inizi rahatlıkla giyebileceksiniz…
Formül çok basit; gün boyunca daha az kalori almak. Böylece fazla kilolarınızdan kolayca kurtulabilirsiniz. Yediklerinizi önemli ölçüde azaltmak ya da sevdiğiniz yiyecekleri hayatınızdan tamamen çıkarmak kendinizi hem aç hem de gergin hissetmenize sebep olabilir.
Hatta bu şekilde çözümü iş çıkışı bol kalorili içkilerde bile arayabilirsiniz. İşte bu durumda asıl yapmanız gereken her öğünde yediklerinizden sadece birkaç ekstra besini atmak ya da daha sağlıklı alternatiflere yönelmek olacak. Böylece çok kalorili seçeneklerden kurtulup lezzetlisağlıklı ve en önemlisi az kalorili bir besin seçmiş olacaksınız. Önerilerimizi deneyin; kısa sürede ne kadar hafiflediğinize inanamayacaksınız.
1-Kahvaltıda bol kalorili bir kruvasan yemek yerine bir veya iki dilim tam tahıllı kızarmış ekmekle krem peynir yiyin.
2-Kahvaltı için koca bir omlet ve iki dilim pastırma yerine iki dilim hindi füme ile iyi pişmiş yumurta beyazı sipariş edin ya da hazırlayın.
3-Sandviçinizi iki yemek kaşığı mayonezle hazırlamak yerine dört yemek kaşığı humus kullanın. Çok az hardal da ilave edebilirsiniz.
4-Salatanızı kremalı yoğurtlu mayonezli soslarla tatlandırmak yerine bir yemek kaşığı yağ ve sirke ekleyin.
5-İki dilim ekmekle değil sadece bir dilimle hazırlanan sandviçleri tercih edin. Böylece daha az ekmek tüketmiş olacaksınız.
6-Eğer bir şeyler atıştırmak istiyorsanız tercihinizi patates cipsi yerine yağsız patlamış mısırdan yana kullanın.
7-Canınız tatlı yemek istediğinde bu isteğinizi az yağlı dondurulmuş yoğurt atıştırarak geçirin.
8-Sezar salatanıza küçük kızarmış ekmek parçaları eklemeyin hatta parmesanpeynirini de yarıya düşürün ve size önerilen fazladan peynire her zaman “Hayır” deyin.
9-Atıştırma tabağında sunulan kraker ve tam yağlı peynir yerine iki parça yağsız peynir isteyin.
10-Eğer canınız kumpir isterse hazırlanma aşamasında az peynir ve az yağ eklenmesine dikkat edin. Üzerine eklenen bol kalorili sosları da koydurmayın.
11-Salata ya da çorbayla birlikte gelen galeta ya da bol kalorili küçük dürümleri pas geçin.
12-Eğer canınız mutlaka fast food isterse tercihinizi peynirsiz hamburgerden yana kullanın.
13-Bazı mekanların iş çıkışı saatlerinde düzenledikleri ‘Happy Hour’ zamanlarında masadaki tuzlu kraker gibi atıştırmalıklar yerine meyve yiyin.
14-Şeker katkısı olmayan kuru meyveler tatlı ihtiyacınızı giderir hem de kendinizi uzun süre tok hissedersiniz.
15-Eğer film izlerken cips atıştırmayı seviyorsanız sos tercihinizi yağsız olan salsa sosundan yana yapın.
16-Votka-tonik içmeyi seviyorsanız tercihinizi daha az kalorili olan votka sodadan yana kullanın.
17-Tavuk dürüm yemek yerine kemikli acılı kanatlardan sipariş edin. Böylelikle fazladan hamur tüketmemiş olursunuz.
18-Evde yemek yaptığınız zamanlarda tavanızı yağlamak için en fazla bir çay kaşığı zeytinyağı kullanın.
19-Arkadaşlarınızla buluşup kahve içeceğiniz zaman içeceğinizin az yağlı sütle hazırlanmasını isteyin. Üzerine ekstra olarak krema ya da çeşitli şuruplar konmasına izin vermeyin.
20-Dengesiz beslenmek metabolizmanın yavaşlamasına ya da durmasına neden olabilir. Bu nedenle yaşınıza göre almanız gereken vitamin ve mineralleri içeren gıdaları ihmal etmeyin. Aşırı yemek veya hiç yememek gibi uç davranışlar da metabolizmanız üzerinde olumsuz etki yaratabilir. Bu nedenle diyet yapmadan önce mutlaka uzman bir doktorabaşvurun.
21-Tüm vücudu kaplayan yumuşak doku şişmelerinin sebebi sıvı birikimleridir. Bundan; fazla tuz tüketimi sorumlu olabilir.Fazladan alınan bir gram tuz vücutta 200 ml sıvı birikmesine yol açar. Bu nedenle tuz tüketiminizi azaltın.
22-Eğer canınız tatlı bir şeyler isterse buzlu dondurma iyi bir alternatif olabilir. Çoğunluğu sudan oluştuğu ve yağ içermediği için için size 20 kaloriden daha az kalır. İşte bu nedenle ne kadar çok buzlu dondurma yerseniz kendinizi o kadar ince hissedersiniz. Çok fazla sıvı almak özellikle karın şişkinliğinizi atmanıza yardıncı olur.
23-Kekinizin ya da turtanızın üzerine ekstra çikolata sosu eklemeyin.
24-Yakın zamanda yemek yemenize rağmen bir anda oluşan iştah patlamaları yeterince su içmediğinizin habercisi olabilir. Soğuk bir bardak su için iştahınızın kaybolduğunu göreceksiniz.
25-Dört yumurta beyazını ve bir sarısını ince dilimlenmiş biber ve domatesle çırpın. Karışımı orta şiddetteki ateşte pişirin. Bu sağlıklı atıştırmanın kalori değeri 150′nin altındadır. Ayrıca protein metabolizmanızı kuvvetlendirir.

__________________
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]

Konu Laura tarafından (20.08.2013 Saat 11:08 ) değiştirilmiştir.
Jaqen isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Laura
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 04:48