Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Kış Mevsimi Kilo Almamak İçin..

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Kış Mevsimi Kilo Almamak İçin.. konusu , Kış mevsimiyle birlikte daha fazla tüketilen hamur işleri ve yağlı yiyeceklerden uzak durulmalıdır. Metabolizma yavaşladığı için aşırı yağ alımıyla bunları kilo olarak size geri verecektir. Günde beş öğün yemek yemeli ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 18.06.2013, 10:17   #1 (permalink)
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Kış Mevsimi Kilo Almamak İçin..



Kış mevsimiyle birlikte daha fazla tüketilen hamur işleri ve yağlı yiyeceklerden uzak durulmalıdır. Metabolizma yavaşladığı için aşırı yağ alımıyla bunları kilo olarak size geri verecektir. Günde beş öğün yemek yemeli ve sabah kahvaltısı mutlaka yapılmalıdır. Ana öğünlerin arası meyve veya diğer lifli gıdalarla desteklenmelidir. Televizyon karşısında yenilen ister yemek isterse eğlence niyetine tüketilen kuruyemişin her yudumu zararlıdır. Televizyon duyularımızı meşgul ettiği için alınan besinlerde dikkate alınmıyor ve çok fazla tüketiliyor.
Mevsim geçişlerinde ve kış aylarında sıkça görülen enfeksiyon hastalıklarından korunmada yeterli ve dengeli beslenme alışkanlığı devam ettirilmeli bilhassa vitamin ve minerallerce zengin olan sebze ve meyvelerle beslenilmelidir.
Vücut direncinin artırılması için önem arz eden C vitamini yönünden zengin limon portakal mandalina gibi narenciye başta olmak üzeremevsim sebze ve meyvelerinin tüketilmesine yönelinmelidir.
Kışın güneşten fazlasıyla yararlanamama nedeniyle kemik ve diş sağlığı için önemli olan D vitamini ihtiyacının karşılanması için güneşli günlerde yürüyüş yapılmalı ve bol bol balık yenilmelidir.
Kış mevsiminde spor aktivitelerinin azalması ve unlu gıda tüketiminin artmasına karşılık posalı besinlerin tüketiminin azalması sindirim sistemi sorunlarına bilhassa da kabızlığa yol açmaktadır.
Kabızlığı önlemek için haftada en az 2 kez kuru fasulye nohut mercimek gibi protein değeri ve posa değeri yüksek kuru baklagillerin yanındasebze meyve tüketerek bol sıvı alınmalıdır.

__________________
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]

Konu Laura tarafından (20.08.2013 Saat 11:06 ) değiştirilmiştir.
Jaqen isimli Üye şuanda  online konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Laura
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 16:39