Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Sütyen Taşkınlıkları İle Mücadele Egzersizi

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Sütyen Taşkınlıkları İle Mücadele Egzersizi konusu , Sutyen Taşkınlıkları İle Mücadele Soru: Lütfen sutyenden göğüs taşkınlıklarını engellemek için en iyi egzersizi söyleyin. “Son günlerde biraz kilo aldım. jimnastik salonunda kadın dergilerinepopular egzersiz videolarına bakınca ne yazık ki ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 18.06.2013, 10:18   #1 (permalink)
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Sütyen Taşkınlıkları İle Mücadele Egzersizi



Sutyen Taşkınlıkları İle Mücadele

Soru: Lütfen sutyenden göğüs taşkınlıklarını engellemek için en iyi egzersizi söyleyin. “Son günlerde biraz kilo aldım. jimnastik salonunda kadın dergilerinepopular egzersiz videolarına bakınca ne yazık ki sutyen taşkınlıklarımı boş verdiğimin farkına vardım. Jimnastik salonunda birkaç makineyi denediğimdekollarımın her tarafının ağrımasına sebep olan kıvrılan kaslarımı hissettim. Neden olmuş olabilir?

Cevap: Sutyen taşkınlıkları Boomınglale’s’te alış-veriş yaparken çözebileceğiniz küçük fittness problemlerinden biridir. Sutyen taşkınlığı çok uygun bir şekilde adlandırdığınız gibi yeni sutyenlere yatırım yapma zamanın geldiği anlamına gelebilir. Belki eski sutyenlerinizdeki elastik yapı gevşemiştir veya da sutyen ölçünüz değişmiştir.Sutyen almaya gittiğiniz zaman sutyenin size uygun olması için tecrübeli bir satış danışmanına sorun. İyi bir satış danışmanı rahatınıza ve görüntünüze uygun bir sutyen seçmenize yardımcı olabilir.

Aynı zamanda egzersizlerde göğüslerinizin görüntüsünü değiştirebilirsiniz.

Göğüslerinizi oluşturan kütleler yağ dokusudur bu yüzden vücudunuzdaki diğer bölgelerdeki yağlardan kurtulma ile göğsünüzdeki yağlardan kurtulma isteği aynı stratejidir damar egzersizleri güç çalışması ve bir diyeti içeren düzenli bir program.

Koşma aerobik sınıfları veya bisiklet çevirme gibi kalp ve damar idmanları fazla vücut yağları yakmanın en iyi yoludur. Vücudunuzun her yerini çalıştıran (dayanıklılık güç) çalıştırma programı kas geliştirmenize ve ****bolizmanızı hızlandıracak daha fazla yağ ve kalori yakmanıza yardımcı olacaktır. Yağ oranı düşük sağlıklı bir dengeyi içeren liflerle dolu ve besleyici gıdalar içeren iyi bir diyet kaloriyi kontrol altında tutmanın en iyi yoludur.

Maalesef yağları yaktığınız bölgeyi tam olarak tayin edemezsiniz. “Pushups”(ağırlık kaldırma) bench presses (sıra egzersizleri) ve chest flys (göğüs egzersizleri) gibi egzersizleri yapmak göğüs kaslarınızı geliştirir fakat bu bölgedeki yağları yakmaz. Fakat güçlü kaslar daha sıkı ve daha şekilli görünmenizi sağlar bu yüzden en az haftada iki kere güç dayanıklılık antrenman egzersizleri yapmanız göğüs sarkıntılarınızı azaltmanıza yardımcı olacaktır.

Son olarak: Jimnastik salonlarında kullandığınız marinalar kollarınızda öldürücü ağrılara neden oluyorsa bir sorun vardır demektir. Lütfen makineyi doğru olarak kullanıp kullanmadığınızdan emin olmak için tecrübeli bir eğitmene pozisyonunuzu kontrol ettirin. Ağrıya sebep olan herhangi bir egzersiz programınızdan çıkarılmalıdır. Daha güvende olmak için kişisel antrenman seanslarınız için bir veya iki eğitmen tutun. Eğer bunu yapamıyorsanız her idmana sadece bir yeni egzersiz ekleyin böylece farklı egzersizlerde vücudunuzun nasıl tepki gösterdiğini yakından takip edebilirsiniz.

Liz Neporent

__________________
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]

Konu Laura tarafından (20.08.2013 Saat 11:06 ) değiştirilmiştir.
Jaqen isimli Üye şuanda  online konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Laura
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 18:47