Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Sıkı Göğüsler

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Sıkı Göğüsler konusu , Sıkı Göğüsler Doğanın size bahşettiğini güzelleştirin. Daha ***** bir görünüş için göğüslerinizi sıkılaştırın. ***** bir üst ve göğüs için: Catherine Censor’dan 3 egzersizle evden ayrılmadan ***** bir üst sırta ve ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 18.06.2013, 10:29   #1 (permalink)
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Sıkı Göğüsler



Sıkı Göğüsler


Doğanın size bahşettiğini güzelleştirin. Daha ***** bir görünüş için göğüslerinizi sıkılaştırın.


***** bir üst ve göğüs için: Catherine Censor’dan 3 egzersizle evden ayrılmadan ***** bir üst sırta ve göğüslere sahip olabilirsiniz.


***** bir üst sırta ve biçimli göğüslere sahip olmak için onat yüklü makinelere ( jimnastik solanlarında olanlar gibi) ihtiyacınız var mı bir düşünün bakalım? Bir daha düşünün. Her iki bölge de vücudunuzdaki en büyük ve en güçlü kaslardan oluşmasına rağmen evde serbest ağırlıklar direnç bantları kullanarak ve kendi vücut ağırlığınızla sonuçlara ulaşabilirsiniz. Bu direnç formları Onat yüklü makinelerden daha iyi veya daha kötü değildir sadece daha farklı ve daha ucuzdur.


Örneğin göğüslerinizi çalıştırmak serbest ağırlıklar kullandığınız zaman ağırlık hareketlerini dengelemek ve yol göstermek için diğer kasları da düzeltmelisiniz. Göğüs çalıştırma makinesindeki ağırlık sizin için dengelenmiştir. Fakat bir makinede serbest ağırlıkla bastırabildiğinizden daha fazla ağırlıkla hareket ettirebilmenize rağmenserbest ağırlıkla çalıştığınızdan makineden daha iyi göğüs idman performansı alamazsınız. Vücudunuzu şekillendirme vakit geldiğinde egzersiz çeşitleri anahtardır. Direncin farklı formlarını kullanarak kaslarınızı güçlendireceksiniz ve harika sonuçlara ulaşacaksınız. Aynı zamanda sıkıntılarınızı bir kenara atacaksınız.


Başlamanız için 3 egzersiz bulduk. Her egzersiz için 1’den (acemi iseniz) 3 sete kadar (eğer tecrübeli iseniz) 8 veya 15 kere tekrarlayarak yapın.

__________________
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]

Konu Laura tarafından (20.08.2013 Saat 11:59 ) değiştirilmiştir.
Jaqen isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Laura
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 15:00