Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Bir öğün çok kaçırdın diye diyeti bırakmana gerek yok

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Bir öğün çok kaçırdın diye diyeti bırakmana gerek yok konusu , Bir öğün çok kaçırdın diye diyeti bırakmana gerek yok GÜNAH: KAHVALTI ZİYAFETİ Kahvaltın koca bir bardak Latte ve muzlu muffin'den oluşuyordu: 1.000 kalori. Yani günlük alman gereken kalorinin neredeyse üçte ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 19.09.2013, 17:38   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Bir öğün çok kaçırdın diye diyeti bırakmana gerek yok



Bir öğün çok kaçırdın diye diyeti bırakmana gerek yok

GÜNAH: KAHVALTI ZİYAFETİ
Kahvaltın koca bir bardak Latte ve muzlu muffin'den oluşuyordu: 1.000 kalori. Yani günlük alman gereken kalorinin neredeyse üçte ikisini sabah 10.00'dan önce almış oldun.








TELAFİ: Öğle yemeğin için tam tahıllı iki dilim ekmek arası sebzeli ve hindili sandviç
Karbonhidrat almayı unutmamalısın. Kahvaltıda yediğin muffin lif yönünden pek zengin değildi ki bir günde alman gereken lif miktarı 25 gram. Bu sandviçte ise üç ile beş gram arası lif bulunuyor ve çok düşük bir yağ oranına sahip. Sabahki muffin (25 gr) ve Latte'den (15 gr) iki Öğünde alman gereken yağı almıştın zaten. O yüzden koyu yeşil lifli besinlerden biriyle güne devam etmende fayda var; marul gibi. Sandviçine salatalık, Brüksel lahanası ve domates ekleyebilirsin. Besin değeri ve lif oranı yükselmiş olur. Ohio Cleveland Ciinic Foundation'da Beslenme Bölümü Başkam Doktor Cindy Moore: "Sabah, diyetine aykırı olarak çok fazla yemenin tek avantajı günün erken saadetinde çok fazla acıkmaman dır."






GÜNAH: BÜTÜN ÖĞÜNLERİ ATLAMAK
Kahvaltıda tost, öğlen bir avuç dolusu M&M's, birkaç kurabiye ve bir elma, Doritos, iki fincan kahve. Uzun lafın kısası bol kaloriye rağmen sıfır besin.








TELAFİ: Düşük karbonhidratlı, yüksek proteinli bir aksam yemeği.
İyi haber: Gün boyunca minik şeyler yiyip durduğun için şişkinlik hissetmiyorsun. Kötü haber: O minik atıştırmalıklarla beslenmeye çalıştığın için günün sonunda sandığından da fazla kalori ve yağ yüklendin. Ayrıca da yeterince karbonhidrat aldın. O yüzden büyükçe bir salata kâsesini proteinli yiyeceklerle doldur (ızgara tavuk ya da balık gibi). Yanma da gün boyunca eksik kalanları telafi edebilmek için sebze ekle.






GÜNAH: ÖĞLE YEMEĞİNDE FAST FOOD
Ayaküstü yediğin çift katlı cheeseburger ve patates kızartmaları şişkinlik hissetmene neden oldu.




TELAFİ: Akşam yemeği için tavuk dilimleri ve fasulye ile süslenmiş devasa bir salata.
Buradaki asıl problem fazla miktarda sodyum almış olman. Yaklaşık olarak 3/4 tatlı kaşığı tuz yedin ki bu bir günde alman gereken miktarın yüzde 75'i eder. Bu andan itibaren yiyeceğin hiçbir şey almış olduğun ekstradan tuzu gideremez ancak en azından vücudunun dengesini tekrar bulmasını sağlayabilirsin. İçlerindeki tuz oranı çok düşük olduğu için taze sebze yemek iyi bir başlangıç olacak. Tavuk, protein içerdiği için kendini yeterince doymuş hissedeceksin. Fasulyelerden ise sindirim sistemini tekrar düzene sokmaya yetecek kadar lif almış olacaksın (125 gr'da 7gr lif). Salatanı süslemek için biraz zeytinyağı ve sirke kullan.






GÜNAH: KIZLAR GECESİ OBURLUĞU
Bol yağlı ve kalorili pizza ve bira gecesine 12 saat kaldı.






TELAFİ: Öğünlerini zamana göre böl ve yönet
Moore, "Ne yediğin önemli değil sadece her zamankinden daha az ye yeter. Daha sonra fazlaca alabilmek için kahvaltıda alacağın kalori miktarını azalt" diyor, öğlen yemeğinin yarısını ye. Diğer yansını ise akşam çıkmadan önceye. Böylece iştahını kapamış olacaksın. Çünkü hiçbir şey yemezsen akşam yemeğinde açgözlülük yaparsın.








GÜNAH: BARLARIN HAPPY HOUR UYGULAMASI SENİ YENDİ
Biraz şarap ve peynir için uğradığın barda şarabın devamı geldi. Akşam yemeğinde alınacak kalorilere yer kalmadı.






TELAFİ: Bir kâse vejetaryen çorba bir elma.
Bu öğünle yeterince protein (peynir) ve karbonhidrat (şarap) almış oldun. O yüzden bundan sonraki seçimlerine dikkat etmen gerekiyor, Tufts Üniversitesi'nde Beslenme Uzmanı Kathleen Cappellano dışarıda yediğin zaman eksik kalan şeylere özen göstermen gerektiğini söylüyor. Yani meyve ve sebzeye ağırlık vermelisin. Çorbayı hazırlarken az tuz kullanmaya özen göster ve yemeğin yanında büyük bir bardak su içki alkol sonrası su kaybını giderebilesin. Unutma ki fazla su kaybı baş ağrısı yapar.

__________________
Taklitler aslını yaşatır.
KIPSS.





Ben soğuk değilim, siz cıvıksınız.




.
Jineps isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Laura
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 13:55