Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Karın Şişliğine İyi Gelen Egzersiz Hareketleri

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Karın Şişliğine İyi Gelen Egzersiz Hareketleri konusu , Karın Şişliğine İyi Gelen Egzersiz Hareketleri Etiketler: Egzersiz ile Göbek Eritme, Egzersiz ile karın eritme, Karın Egzersizleri, Karın Şişkinliği için Egzersiz, Karın Şişkinliği Nasıl Geçer?, Karın Şişkinliği Nasıl Giderilir?, Karın ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 25.10.2013, 17:33   #1 (permalink)
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
yeni Karın Şişliğine İyi Gelen Egzersiz Hareketleri



Karın Şişliğine İyi Gelen Egzersiz Hareketleri

Etiketler:
Egzersiz ile Göbek Eritme, Egzersiz ile karın eritme, Karın Egzersizleri, Karın Şişkinliği için Egzersiz,
Karın Şişkinliği Nasıl Geçer?, Karın Şişkinliği Nasıl Giderilir?, Karın Şişliği Nasıl Geçer?,
Karın Şişliği Nasıl İner?, Karın Şişliğine Çözüm


Karın Şişliğine İyi Gelen Egzersizler :

* Önce sırtüstü yere uzanıp, kollarınızı yana doğru açın ve bacaklarınızı dizlerinizden karnınıza doğru bükün, önce sağ sonra da sol dizinizi kendinize doğru çekin bu egzersizi ilk gün 15 defa tekrarlayın.

* Sırtüstü yere uzanıp, ellerinizi başınızın altına koyarak gövdenizi yerden 30 cm kadar kaldırın. Bu pozisyonda 10 saniye kalıp gevşeyin.

* Yine sırtüstü yere uzanın, kollarınızı kalçalarınıza dayayın, dizlerinizi göğsünüze doğru çekin 10 saniye tutup bacaklarınızı yere düz olarak bırakın, önce sağ, sonra sol ayağınızı dik olarak karnınıza doğru getirin.

* Ayaklarınızı uzatarak, yere düz olarak oturun ve gövdenizi öne doğru eğerken, ayaklarınızı karnınıza doğru çekin (kayık duruşu).

* Ayaklarınızı uzattığınız pozisyona gelerek sağ dirseğinizi sol dirseğinize, sol dirseğinizi sağ dirseğinize belinizi kıvırarak değdirin. Sırtüstü uzanın, gövdenizi kaldırarak, kollarınızı düz olarak ayaklarınıza değdirin.

Yemekten hemen sonra egzersiz hareketleri yapmayın. Egzersizlere önce kısa seanslarla başlayıp sonra süreyi uzatabilirsiniz. Bu egzersizler şişkinlik ile birlikte, karın yağlarını eritecek, karın kaslarını güçlendirecek.

__________________
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
Jaqen isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 2
Flora, kova
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 09:47