Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Karatay diyeti neler yasak neler serbest

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Karatay diyeti neler yasak neler serbest konusu , Karatay diyeti neler yasak neler serbest Karatay diyeti neler yasak neler serbest Karatay Diyeti, Prof. Dr. Canan Efendigil Karatay’ın en son yapılan araştırmaları esas alarak geliştirdiği sağlıklı beslenme sistemidir. Tercüme ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 27.01.2014, 11:24   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
kalp Karatay diyeti neler yasak neler serbest



Karatay diyeti neler yasak neler serbest



Karatay diyeti neler yasak neler serbest

Karatay Diyeti, Prof. Dr. Canan Efendigil Karatay’ın en son yapılan araştırmaları esas alarak geliştirdiği sağlıklı beslenme sistemidir.
Tercüme diyetlerde olduğu gibi bir kibrit kutusu, bir kaşık gibi kavramlar yerine doyana kadar doğru besinler (glisemik indeksi düşük gıdalar) yeme esasına dayanıyor. Kalori hesabı yok… Uygulaması çok kolay. Ara öğünler yok. Tercihen iki öğün yiyorsunuz.


YASAKLAR

(Glisemik indeksi yüksek gıdalar)

Her türlü tahıl unu ve bunlardan yapılmış gıdalar (Ekmeğin her çeşidi) - Kavrulmuş kuru yemişler
Her türlü şeker, şekerli her türlü gıda, her türlü tatlandırıcı ve diyabetik ürünler
Pirinç, patates, pişmiş havuç
Karpuz, kavun, üzüm, incir, muz
Markette satılan tavuk, yumurta ve markette satılan fabrikasyon her türlü ürün ile sucuk,salam, sosis

Her türlü meşrubat (diyet – light ürünler dâhil), meyvalı yoğurt, Nescafe, her türlü alkollü içecekler

Ayçiçek yağı, mısırözü yağı, margarin
Öğütülmüş tahıllar
Saat 19:00 - 20:00 den sonra bir şeyler yemek veya atıştırmak.
Sofradan aç kalmak, az ve sık aralıklarla yemek, ara öğünler
Hareketsizlik


SERBESTLER

(Glisemik indeksi düşük gıdalar)



Ceviz, kavrulmamış fındık, badem ve fıstık

Glisemik indeksi düşük kuru meyveler, örneğin günkurusu kayısı (3-5 ad), kuru erik vb

Bulgur, pişmemiş havuç

Elma, armut, ayva, portakal, mandalina, şeftali, çilek, erik, kiraz vb (Günde 1 porsiyon)

Serbest dolaşan tavuk, doğal her türlü ürün ve yumurta ile pastırma

Maden suyu, ayran, yoğurt, bol su (günde en az 2 litre), bitki çayı, Türk Kahvesi, filtre kahve

Tereyağı, zeytinyağı, fındık yağı,

Et, balık, sebze, salata, bakliyat,

19:00 – 20:00 den sonra hiçbir şey yemeyip sadece sağlıklı içecekler tüketmek. (su, kahve, çay, bitki çayları, ayran, soda)

Doyana kadar yemek ama öğünler arasında 4,5 – 5 saat geçirmek, tercihan 2 öğün yemek (2,5 veya 3 öğün de olabilir)

Günde en az yarım saat açık havada yürüyüş

__________________



Jade isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Jade
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 03:57