Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Zayıflamanın 15 Pratik Yolu

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Zayıflamanın 15 Pratik Yolu konusu , Zayıflamanın 15 Pratik Yolu Yaptığınız diyet işe yaramıyor mu? Eksik yaptığınız bir şeyler var! Tatilin tadını çıkarmak bahanesiyle her istediğinizi yediniz... Ve sonunda kendinizi yine pişmanlık duyarken buldunuz. Sizi en ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 26.02.2014, 22:10   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Zayıflamanın 15 Pratik Yolu



Zayıflamanın 15 Pratik Yolu

Yaptığınız diyet işe yaramıyor mu? Eksik yaptığınız bir şeyler var!

Tatilin tadını çıkarmak bahanesiyle her istediğinizi yediniz... Ve sonunda kendinizi yine pişmanlık duyarken buldunuz. Sizi en çok üzen ise “Nasıl bir diyet yapsam da fazla kilolarımdan kurtulsam?” sorusuna doğru cevabı verememek oldu... CafeRUJ ekibine kulak vermeye ne dersiniz?

Geçen yıl yapmış olduğunuz diyet işinize yaramamış bu yıl farklı bir diyet arayışı içerisindeyseniz hemen araya girip sormak istiyoruz! Sorun yaptığınız diyette değil de bilmediğiniz detaylarda olabilir mi?

Hangi çeşit peynir tüketiyorsun?

Diyet listelerinin vazgeçilmezi kibrit kutusu büyüklüğündeki peynirlerdir. Ancak listenizde peynir çeşidi belirtilmemişse kalorisi yüksek peynirlerden tüketiyor olmanız yüksek ihtimaldir. Cafe RUJ’un önerisi ise keçi peynirini tercih etmenizdir. Unutmayın inek peyniri keçi peynirine % 40 oranla daha kalorilidir.

Yeşil ama hangi yeşil?

Diyet yaptığınız süre boyunca yeşil sebzelerden tüketmeniz gerektiğini hepimiz biliyoruz. Ancak burada atlanmaması gereken detay en çok hangi yeşil sebzeyi tercih ediyor olmanız. Tercihinizi ıspanaktan yana kullanırsanız diyet sırasında muhtemel olarak kaybedeceğiniz gücü dengeleyecek ve halsiz bitkin olmanıza izin vermeyecektir. Ya ıspanağın diğer faydaları? Bilmeyen var mı?

Zevk için değil diyet için şarap

Her gün içeceğiniz bir bardak şarap şişmanlamanıza engel olacak. Özellikle mide ve karın bölgelerinden şikayet edenler günde 10 mekik çekmiş gibi olacak.

İyi yağlar – kötü yağlar

Yağlar iyi yağlar - kötü yağlar şeklinde ikiye ayrılır ve iyi yağlar kötü yağları yakar. Kolza tohumu yağı ceviz yumurta ve tavuk eti diyetinizi etkili hale getirecektir. Aynı zamanda bir taşla iki kuş vurarak kalp hastalığı riskinizi de düşüreceksiniz.

Doyurucu salata

Öğlen yemeklerinizde yediğiniz salatanın içinde siyah fasulye biber domates soğan mısır olmasını tercih edin. Ev yapımı zeytinyağı ve limonla desteklemeyi ihmal etmeyin. Doyurucu olan bu kombinasyonla açlık önleyici ilaçlardan uzak duracaksınız.


Akıllı lahana

Her öğlen tüketeceğiniz bir parça kırmızı lahana vücudunuzun yağ üretmesini engeller ve kilo kaybetmenize yardımcı olur.

Açlık hissinizi azaltmak için

Hayat felsefeniz “az ve sık yemek” ise yüksek lif düşük nişasta özelliklerine sahip ham fındık ve yulaf açlık hissinizin azalmasına yardım edecektir.

Metabolizmanızın şaşırtıcı hızı

►Yarım çay kaşığı tarçını bir kutu yoğurda karıştırın. Her gün yiyeceğiniz bir kase yoğurt içerisindeki bir tutam tarçın yardımıyla bir ay sonra metabolizmanızı hızlandırmış olacak. Şaşırtıcı değil mi?

►Ayrıca tencerenize ilave edeceğiniz kırmızı biber de metabolizmanızın hızlı çalışmasına yardımcı olacak. Aynı zamanda yemeklerinizde kullanacağınız toz kırmızı biber enerjinizi arttıracak. C vitaminine sahip domatesten yaklaşık olarak 6 kat daha fazla enerji verecek. Diğer bir önerimiz ise yemeğinizin yanında mutlaka bir bardak su içmeniz.

Yeşil çay mucize yaratır

Normal kahvenin sekizde biri kadar kafein içeren yeşil çay metabolizmayı hızlandırır ve yağların yakılmasına yardımcı olur. Özellikle içine biraz zencefil ve zeytin yaprakları koyup demlerseniz mucizeler yaratabilir.

►Domates sindirimi kolaylaştırır ve kabızlığı giderir. İdrar söktürücüdür. Böbrek taşlarının düşürülmesine yardımcı olur. Kanı temizler ve özellikle prostat kanserini önlemede çok etkilidir. Kalp rahatsızlıklarına karşı koruyucudur. Sabahları içeceğiniz bir bardak domates suyu diyetinize büyük ölçüde etki eder.

►Bir diğer bilgi de narın vücudumuzun yağ depolama yeteneğini azalttığıyla ilgili.

►Bir başka bilgi de kuru fasulyenin obezite olma riskini %22 oranda düşürmesi.

►Peki sabahları haşlanmış yumurta yemeyi sever misiniz? Düşük kalorili yumurta sizi tok tutacak ve diyetinize yardımcı olacaktır.

►Ayrıca yemekten 15 dakika önce yiyeceğiniz bir elma size 187 kalori daha az aldıracaktır.

Özlem Yılmaz Küçük / Cafe RUJ

__________________
Taklitler aslını yaşatır.
KIPSS.





Ben soğuk değilim, siz cıvıksınız.




.
Jineps isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 0
Henüz kimse konuyu görüntülememiş.
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 06:43