Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Zararsız 14 Atıştırmalık

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Zararsız 14 Atıştırmalık konusu , Zararsız 14 Atıştırmalık Yedikten Sonra Pişman Olmayacağınız Lezzetler Atıştırmalıkların bizler için faydalı olduğu bilimsel olarak kanıtlanmış durumda. Gerçekten! Arada sırada yediğimiz abur cuburlar enerji seviyemizin yükselmesine metabolizmamızın hızlanmasına ve kan ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 26.02.2014, 22:21   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Zararsız 14 Atıştırmalık



Zararsız 14 Atıştırmalık

Yedikten Sonra Pişman Olmayacağınız Lezzetler

Atıştırmalıkların bizler için faydalı olduğu bilimsel olarak kanıtlanmış durumda.

Gerçekten! Arada sırada yediğimiz abur cuburlar enerji seviyemizin yükselmesine metabolizmamızın hızlanmasına ve kan şekerimizin düzenlenmesine yardımcı oluyor. Beslenme uzmanı ve Food For Fitness kitabının yazarı Anita Bean seçilen atıştırmalıkların önemine dikkat çekiyor: “Atıştırmalıkların kalori bakımından düşük ve besin değeri açısından zengin olmasına özen gösterin” diyor. Bisküvi cips ve çikolatalar şeker ve tuz oranı yüksek besinler olduğu için hepimizin bildiği üzere şişmanlatıcı etkiye sahipler. Bunlar yerine vücudunuzla dost tercihler yaparak daha sağlıkl ıve fit kalabilirsiniz.

1. Yemek Sonrası…

Düşük Kalorili Dondurma
Tatlı için birçok zararlı seçenek arasında düşük kalorili olan dondurmayı tercih edebilirsiniz. 100 kaloriyi geçmeyen dondurmalar aynı zamanda yüksek kalsiyum değerlerine de sahipler.

2. Lezzetli Bir Öneri…

Patlamış Mısır
Patlamış mısır yağlı olmadığı sürece bir hayli düşük kalorili ve de fazla lif içeriyor. Üzerine bir parça cajun baharatı eklersenizmetabolizmanız da hızlanır.

3. Peynirli Bir Öneri…

Düşük Kalorili Peynirli Kraker
Peynir kilo verme döneminde en büyük düşman olarak gösterilir. Ancak az kalorili kraker üzerine koyduğunuz yine az kalorili peynir uzun süre tok hissetmenizi sağlar.

4. Hafif Bir Öneri…

Yoğurt
Yüksek proteinli ve düşük şeker oranlı yoğurttan günde üç defa tüketenler diğerlerine göre çok daha sağlıklı ve fit bir vücuda sahip olabilirler.

5. Sütlü Bir Öneri…

Sütlü Sıcak Çikolata
Bu tat size bir paket çikolata yemişsiniz hissini verecek emin olun! Ayrıca kalsiyum ve protein açısından da oldukça zengin.

6. Sıcak Bir Öneri…

Sebze Çorbası
Küçük porsiyon bir sebze çorbasıyla sağlıklı bir seçim yaptığınızı garanti ediyoruz. Yapılan araştırmalara göre sebze çorbası alınan kalorilerin yüzde 20oranında yakılmasına yardımcı oluyor.

7. Kuvvet Veren Bir Öneri...

Yulaf
Yarım kase dolusu tahıllı yulafı su ya da sütle birlikte üzerine biraz da bal koyarak mikro dalga fırında ısıtın. Bu lezzetli atıştırma bol lif de içeriyor.

8. Yağlı Bir Öneri…

Şekerli Patates
Tatlı patatesi tercih ederek daha en baştan kalori oranını yarı yarıya düşürebilirsiniz. Küçük bir çay kaşığı zeytinyağı ilave ederek 30 dakika tavada çevirin. Tatlı patatesler lif içerdiği için kan şekeri dengesini düzenler ve zararlı atıştırmalıklardan uzak durmanızı sağlar.

9. Vazgeçilmez Bir Öneri…

Siyah Çikolatalı Çilek
Kalorisi diğerlerine oranla daha düşük olan siyah çikolatayı eritin. C vitamini açısından bir hayli yüksek olan çilekleri ise erittiğiniz çikolataya batırın ve afiyetle yiyin.

10. Sizi Ayakta Tutacak Bir Öneri…


Sebzeli Omlet
Dört yumurtayı çırpıp yağsız tavada karabiber mantar domates ve fesleğenle birlikte orta ateşte pişirin. Oldukça sağlıklı bir atıştırmalık elde edeceksiniz. Yumurtada bulunan protein metabolizmanıza destek olacak.

11. Yolculuk SırasındaTercih Edilebilecek Bir Öneri…

Fındık Fıstık
Kalbiniz için en yararlı besinlerden biri olan fındıktan her gün bir avuç yemenizi şiddetle tavsiye ederiz. Özellikle içerdiği protein sayesinde vücudun enerji yakımını hızlandırıyor. Tuzsuz fıstıklar da aynı oranda tercih edilebilir.

12. Hazır Yiyeceklere Karşı Doğal Bir Öneri…

Kuruyemiş
Lif açısından bir hayli zengin olan kuruyemişlerin şeker içermemesine özen gösterin. Hiçbir katkı maddesi içermeyen kuruyemişler sayesinde uzun süre tokluk hissi yaşayacaksınız.

13. Küçük Kaçamak için Bir Öneri…

Pide ve Salsa Sosu
Pidenin içine baharatlı domatesli salsa sosu koyarak afiyetle yiyebilirsiniz. Tabii ki küçük bir porsiyon olmak kaydıyla! Salsa sos sayesinde metabolizmanız hemen harekete geçecek.

14. Tok Tutan Sağlıklı Bir Öneri…

Fıstık Ezmeli Elma Dilimleri
Şekersiz fıstık ezmesini elma dilimlerinin üzerine sürün. Protein (fıstık ezmesi) ve lif (elma dilimleri) kombinasyonuyla kendinizi uzun süre tok hissedeceksiniz.

Cosmopolitan

__________________
Taklitler aslını yaşatır.
KIPSS.





Ben soğuk değilim, siz cıvıksınız.




.
Jineps isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 2
Lavinya, Marksentius
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 21:04