Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme
facebook bağlan


Verdiğiniz kiloları bu 15'liyle geri almayacaksınız!

Diyet - Sağlıklı Beslenme kategorisinde açılmış olan Verdiğiniz kiloları bu 15'liyle geri almayacaksınız! konusu , Verdiğiniz kiloları bu 15'liyle geri almayacaksınız! Memorial Ataşehir Hastanesi Beslenme ve Diyet Bölümü’nden Diyetisyen Şefika Aydın Selçuk yaz döneminde sağlıklı bir şekilde verilen kiloların sonbaharda nasıl korunabileceğini anlattı. Sizler de ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 26.02.2014, 22:28   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Verdiğiniz kiloları bu 15'liyle geri almayacaksınız!



Verdiğiniz kiloları bu 15'liyle geri almayacaksınız!

Memorial Ataşehir Hastanesi Beslenme ve Diyet Bölümü’nden Diyetisyen Şefika Aydın Selçuk yaz döneminde sağlıklı bir şekilde verilen kiloların sonbaharda nasıl korunabileceğini anlattı.

Sizler de bu 15 kurala uyarak verdiğiniz kiloları muafaza edip kışa fit girin.


1. Yeterli düzeyde uyku en önemli unsurdur. Yetişkinler 8 saatten fazla uyumamaya özen göstermelidir.



2. Sigarayı yaşamınızdan çıkarın sigara içilen yerlerde bulunmamaya özen gösterin.


3. Stresi kontrol altına alın.



4. Alkol gibi metabolik stresi artırıp yaşlanmayı hızlandıran içeceklerden uzak durun.



5. Temizlik kurallarına özen gösterin.



6. Düzenli olarak tıbbi kontrollerden geçin.



7. Daima diyetinizde yapacağınız olumlu değişikliklerin sağlığınıza yapacağı önemli farklılıkları hatırlayın.



8. Optimal sağlık için tahıllar et grubu süt ürünleri taze sebze ve meyveler ile sağlıklı yağları bir arada yiyin.




9. Yemeklerinizi nerede yediğiniz ve nereden satın aldığınız çok önemli değil. Hoşlandığınız yiyeceklerin sağlıklı yeme tarzına uygun olmasına dikkat edin.




10. İyi beslenme formda kalmanın temel yakıtıdır ve bu da sizinle başlar. Evde restoranda kafeteryada veya işte de sağlıklı besinlerden oluşan menüler tüketebilirsiniz.




11. Sevdiğiniz restoranlarda kızartmalar yerine az yağlı olanları tercih edin.



12. Beslenmede her şeyden önemli olan unsurun; çeşitlilik denge ve aşırıya kaçmama olacağını asla unutmayın.



13. Yemek yerken aşırıya kaçmayın. Porsiyon ölçülerinizi uygun tutarsanız istediğiniz besinleri kolaylıkla yiyebilirsiniz.



14. Düzenli olarak yürüyüş yapın.



15. Bol miktarda su için. Bu yetişkinler için ortalama 8 su bardağıdır. Suyun vücut için yeterli gelip gelmediğini idrar rengini kontrol ederek anlayabilirsiniz. Eğer sürekli bir ilaç kullanmıyorsanız idrar rengi açıksa yeterli sıvı almışsınız demektir.

__________________
Taklitler aslını yaşatır.
KIPSS.





Ben soğuk değilim, siz cıvıksınız.




.
Jineps isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 0
Henüz kimse konuyu görüntülememiş.
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 14:29