Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Beylerin Dünyası > Erkekçe Genel
facebook bağlan


Erkekleri Rezil Eden Kıyafet Hataları

Erkekçe Genel kategorisinde açılmış olan Erkekleri Rezil Eden Kıyafet Hataları konusu , keşke elbise ile sınırlı kalabilse...


Like Tree10Beğeni

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 14.01.2015, 14:59   #11 (permalink)
ignorance is bliss

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Erkekleri Rezil Eden Kıyafet Hataları



keşke elbise ile sınırlı kalabilse

Wallace isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 14.01.2015, 15:04   #12 (permalink)
Özel Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Erkekleri Rezil Eden Kıyafet Hataları

Alıntı:
LifeisBeauty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Yok kız benim dediklerim normal giyip geziyorlar. Yahu bakıyorsun toto yok, bacaklar incecik.
Neyine güvenip sen tayt ve dapdaracık pantolon giyiyorsun? Ben senin çarpık ve kürdan bacaklarını görmek zorunda mıyım?
Kadınlardan özeniyorlar demek ki.

Amazonn isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 14.01.2015, 15:08   #13 (permalink)
La Tahzen!
Kaybettiğin her şey başka bir surette geri döner.

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Erkekleri Rezil Eden Kıyafet Hataları

Kirli ayakkabı ve beyaz çorap , buza dönüşme sebebim olur

__________________
“вυdα вιr ιмтιнαɴ..” de,ɢeç…
''ηαšïp''
VERA isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 14.01.2015, 15:08   #14 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Erkekleri Rezil Eden Kıyafet Hataları

Alıntı:
Amazonn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Kadınlardan özeniyorlar demek ki.
Yok sırf moda diye ya. Modacıların hepsini vuracaksın zaten.
Moda adı altında saçma sapan kıyafetler çıkarıyorlar. İnsanları daha ne kadar açabiliriz derdindeler.
Ben açık bir insanım; ancak öyle bir hal aldı ki, yazın kıyafet bulamıyorum.
Sıfır kollular, göbeği açıklar, minnacık şortlar.
Erkeklere de bunların olması normaldır yani.

Amazonn beğendi.
__________________
"Dünyanın en güzel şarkısısın sen."
Bir ömür boyu eşlik etmek istediğim.


Sonra hayat bize öyle birini gönderir ki
önceden kaybettiğimiz her şey için mutlu oluruz.




LifeisBeauty isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 14.01.2015, 15:21   #15 (permalink)
Özel Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Erkekleri Rezil Eden Kıyafet Hataları

Alıntı:
LifeisBeauty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Yok sırf moda diye ya. Modacıların hepsini vuracaksın zaten.
Moda adı altında saçma sapan kıyafetler çıkarıyorlar. İnsanları daha ne kadar açabiliriz derdindeler.
Ben açık bir insanım; ancak öyle bir hal aldı ki, yazın kıyafet bulamıyorum.
Sıfır kollular, göbeği açıklar, minnacık şortlar.
Erkeklere de bunların olması normaldır yani.
Tamam işte,o modacılar kadınlara özeniyor zaten.
Normal değiller sanki.

Amazonn isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 14.01.2015, 15:22   #16 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Erkekleri Rezil Eden Kıyafet Hataları

Alıntı:
Amazonn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Tamam işte,o modacılar kadınlara özeniyor zaten.
Normal değiller sanki.
Hepsi kırık zaten.

__________________
"Dünyanın en güzel şarkısısın sen."
Bir ömür boyu eşlik etmek istediğim.


Sonra hayat bize öyle birini gönderir ki
önceden kaybettiğimiz her şey için mutlu oluruz.




LifeisBeauty isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 14.01.2015, 15:53   #17 (permalink)
Aktif Üye
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Erkekleri Rezil Eden Kıyafet Hataları

Erkekte tayt nedir ya, ALLAH sonumuzu hayır etsin.

yekzade isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.12.2015, 22:10   #18 (permalink)
Ceu
Tecrübeli Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Erkekleri Rezil Eden Kıyafet Hataları

En iyi tarz inditex grubu sağlıyor bence ayrıca hiç batma şansın yok

Ceu isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.12.2015, 22:12   #19 (permalink)
Ada
Siyahı da Gökkuşağından Dışlamadılar mı?

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Erkekleri Rezil Eden Kıyafet Hataları

belden çıkan atletler iyyyy

__________________
.




Ey ruhumda dolaşan deli taylar!
Ey gönlümü yakan kor alevler..
Söyleyin bana!
Bu mücadelenin sonunda ne var?











.






Sevdim Seni bir Kere ...!
Ada isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 19
-X-, Ada, Amazonn, Ceu, DeLi.Cocuk, Düşes, HANDAN, Jasmina, LifeisBeauty, Mithrandir, Papatya, Ruhsuz, semragül, Siyahh, SrKn, VERA, Wallace, yekzade, YeşiL6
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 13:59