Flash İle Pacman Oyunu Hazırlanması Flash İle Pacman Oyunu Hazırlanması Bu dersimizde Flash ile Pacman oyununun hazırlanmasını ele alacağız. Labirentin her duvarı tek tek seçerek F8 tuşuna basılır ve Film Klibine çevirilir. Çevirilen nesnelere tek tek farklı isim verilir. Burada duvarlara a ismini verdik ama her duvarın ismi a olursa oyun çalışmayacaktır. Onun için duvarlara a1,a2,a3,…,a26'ya kadar isimlendirdik. Oyunda tam 81 adet yem var ve isimleri b. Yemlerde de isimler farklı olaması gerektiği için b1,b2,b3,…,b81 şeklinde ayrı ayır isimlendirdik. Birde bitiş çizgisine bayrak koyduk. Skoru yazdırabilmek için sahneye bir dinamik metin alanı ekledik ve adını skor olarak belirledim. En son olarak pacman'i çizdik ve adını verdik. Arayüz bitti, kod kısmına da ; Kod: stop(); |
Saat: 01:16 |
Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, ve
Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.