Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Hayat ve Eğlence > Forum Oyunları
facebook bağlan


İçinden Geçeni Söyle

Forum Oyunları kategorisinde açılmış olan İçinden Geçeni Söyle konusu , Alıntı: YeşiL-6 Nickli Üyeden Alıntı Burhan hocam aynen katılıyorum çok güzel yapmışlar online oynanılıyormu Oynanılıyor Ama Hiç Denemedim Kardeşim...


Like Tree559Beğeni

Yeni Konu aç  Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 05.10.2015, 21:23   #811 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: İçinden Geçeni Söyle



Alıntı:
YeşiL-6 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Burhan hocam aynen katılıyorum çok güzel yapmışlar online oynanılıyormu
Oynanılıyor Ama Hiç Denemedim Kardeşim

BuRHaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 05.10.2015, 21:24   #812 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: İçinden Geçeni Söyle

Alıntı:
BuRHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Oynanılıyor Ama Hiç Denemedim Kardeşim
Ben bi eve geçiyim denicem olursa senle bir maç yaparız

__________________
all the best.




[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
YeşiL6 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 05.10.2015, 21:29   #813 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: İçinden Geçeni Söyle

Alıntı:
YeşiL-6 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Ben bi eve geçiyim denicem olursa senle bir maç yaparız
PS4 Mü Senin Ki

YeşiL6 beğendi.
BuRHaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 05.10.2015, 21:30   #814 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: İçinden Geçeni Söyle

Alıntı:
BuRHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
PS4 Mü Senin Ki

Fifa 2016 hocam ps değil


Sent from my iPhone using Tapatalk

__________________
all the best.




[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
YeşiL6 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 05.10.2015, 21:32   #815 (permalink)
Aktif Üye
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: İçinden Geçeni Söyle

I'm back.

evvkusu isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 05.10.2015, 21:34   #816 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: İçinden Geçeni Söyle

Alıntı:
YeşiL-6 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



Fifa 2016 hocam ps değil


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ulan Ahmet Playstation 4 Mü

YeşiL6 beğendi.
BuRHaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 05.10.2015, 21:34   #817 (permalink)
Özel Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: İçinden Geçeni Söyle

Yazmazam daha iyi olcak

__________________
Esinti isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 05.10.2015, 21:35   #818 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: İçinden Geçeni Söyle

Beni sadece kahve sakinleştirebiliyor ya, ne garip.

__________________
You are art.
FragiLe isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 05.10.2015, 21:47   #819 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: İçinden Geçeni Söyle

Arabayla Bakü'ye Mi Gidilir. Umarım Bir Sorun Çıkar Vazgeçerler.

BuRHaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 05.10.2015, 21:48   #820 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: İçinden Geçeni Söyle

Alıntı:
BuRHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ulan Ahmet Playstation 4 Mü

Hocam telden oynuyorum


Sent from my iPhone using Tapatalk

__________________
all the best.




[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
YeşiL6 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Konu Kapatılmıştır

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 115
-X-, Ada, ALTNY, Amazonn, Anastasia, Araz, aShk, Aura, Bahar, Bardak, Behice, Belkibirgün, Beste, beyaz gul, Big Chief, Blue Life, Brida, Brisingr, burakovec, BuRHaN, Ceu, Ceysu, Coffee Queen, Damla, DeLi.Cocuk, dharma, Düşes, Earendil, EbruLi, Elem, Elois, Elzem, EsiLa, Eskaos, Estetika, Esz, evvkusu, Exodus, eXtreme, Feda, Fee, Fenerbahçe, FragiLe, Freeman, Friend, Furcuff, Gökyüzü, HANDAN, Hatra, Hercai, hestiaa, Hipnoz, Huzur-u Kalb, idealist, iFt, ikRa, inception, iNNocent, Jade, Jaqen, Jasmina, KaRa DuT, KayipKent, KEZMAN, Kutup Yıldızı, Kuzey, Letaso, Lethe, LifeisBeauty, Lothlorien, MalıHulya, Mavi, MayıS, Mecnun, Medusa, MineL, mustapha, MyNaK, Myself, Narsinha, Norse, Orhan-38, Pain, Papatya, Perii, RaiN, Regex, Ripley, RulinG, Ruzenin, semragül, Senmurw, Senpaiii, Sentii21, Serçe, Seyduna, Siyahh, Snow, Solitude, Sonsuz, SrKn, The, Tibet, Toprak, TuNa_HaN, Umut, user, Vanilya, VERA, XxX, Yagmur, YeşiL6, yusss, Yusuf, Şekerpare
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 22:38