Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Hayat ve Eğlence > Forum Oyunları
facebook bağlan


Sohbet Muhabbet

Forum Oyunları kategorisinde açılmış olan Sohbet Muhabbet konusu , Alıntı: KeNJiBaTuSaY Nickli Üyeden Alıntı Gelir yaa neden gelmesin her yere uğrar o kara tren @ [Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL ] ne biliyon kara oldugunu belki ben ...


Like Tree20493Beğeni

Yeni Konu aç  Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 27.07.2013, 14:45   #8181 (permalink)
Bilmezdim Bu Derdin Seni Yolundan Beni Solumdan Edeceğini... -Su ve Ateş ©
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sohbet Muhabbet



Alıntı:
KeNJiBaTuSaY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Gelir yaa neden gelmesin her yere uğrar o kara tren
@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] ne biliyon kara oldugunu belki ben renkli bi tren bekliyorum
sen napan hacı iş güç coluk cocuk iyiler mi

KeNJiBaTuSaY beğendi.
__________________
KaraKiz isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 27.07.2013, 14:47   #8182 (permalink)
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sohbet Muhabbet

Alıntı:
KaraKiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] ne biliyon kara oldugunu belki ben renkli bi tren bekliyorum
sen napan hacı iş güç coluk cocuk iyiler mi
renkli tren daha iyi dimi yaa bir anda işte aklıma geldi renkli olsun gökkuşağı rengi hatta

Hacı bende işte iş güç uğraşıyom çoluk çocukta büyüdüler yaa kocaman oldular beni bile geçtiler

KaraKiz beğendi.
__________________
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
Jaqen isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 27.07.2013, 14:48   #8183 (permalink)
Bilmezdim Bu Derdin Seni Yolundan Beni Solumdan Edeceğini... -Su ve Ateş ©
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sohbet Muhabbet

Alıntı:
cortnek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sen o tireni kaçırdın. Yarın tekrar geçer onu bekle...
o treni 5 sene bekliyorum ben hey gidi heyyy

Alıntı:
KeNJiBaTuSaY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
renkli tren daha iyi dimi yaa bir anda işte aklıma geldi renkli olsun gökkuşağı rengi hatta

Hacı bende işte iş güç uğraşıyom çoluk çocukta büyüdüler yaa kocaman oldular beni bile geçtiler


hayır gokkusagı değil pembe tren bekliyorum ben renkliden kastım buydu

bayramda gelsinlerde elimi opsunler para vercem onlara

KeNJiBaTuSaY ve cortnek beğendi
__________________
KaraKiz isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 27.07.2013, 14:50   #8184 (permalink)
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sohbet Muhabbet

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] sen iyisin dimi bu gün

Pembe trenmi olur yaa git

__________________
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
Jaqen isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 27.07.2013, 14:51   #8185 (permalink)
Süper Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sohbet Muhabbet

Alıntı:
KaraKiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


o treni 5 sene bekliyorum ben hey gidi heyyy


Sendeki sabıra hayran kaldım doğrusu...

KaraKiz beğendi.
__________________
Kaç para, kaç yalan; bedeli nedir yaşamanın?
cortnek isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 27.07.2013, 14:51   #8186 (permalink)
Bilmezdim Bu Derdin Seni Yolundan Beni Solumdan Edeceğini... -Su ve Ateş ©
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sohbet Muhabbet

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] gokkusagı oluyorda pembe neden olmuyor hacı

iyim tabi supperim :d

hem pembenın anlamı var pembe gonlum sende ahaha

KeNJiBaTuSaY beğendi.
__________________
KaraKiz isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 27.07.2013, 14:51   #8187 (permalink)
Bilmezdim Bu Derdin Seni Yolundan Beni Solumdan Edeceğini... -Su ve Ateş ©
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sohbet Muhabbet

Alıntı:
cortnek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sendeki sabıra hayran kaldım doğrusu...
eyvallah

__________________
KaraKiz isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 27.07.2013, 14:52   #8188 (permalink)
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sohbet Muhabbet

Alıntı:
KaraKiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] gokkusagı oluyorda pembe neden olmuyor hacı

iyim tabi supperim :d

hem pembenın anlamı var pembe gonlum sende ahaha
Hacı sen açsın dimi oruçsun ondan bunlar

ne güzel yaa rengarenk süper bişi her renk vardır daha ne işte

KaraKiz beğendi.
__________________
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
Jaqen isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 27.07.2013, 14:53   #8189 (permalink)
Bilmezdim Bu Derdin Seni Yolundan Beni Solumdan Edeceğini... -Su ve Ateş ©
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sohbet Muhabbet

Alıntı:
KeNJiBaTuSaY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hacı sen açsın dimi oruçsun ondan bunlar

ne güzel yaa rengarenk süper bişi her renk vardır daha ne işte

benım gonlum aç hacı yaaa sadece karnım değil

renk dediğin tek olacak sıyah beyaz gibi ahaha

KeNJiBaTuSaY beğendi.
__________________
KaraKiz isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 27.07.2013, 14:55   #8190 (permalink)
Root Administrator

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sohbet Muhabbet

Alıntı:
KaraKiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



benım gonlum aç hacı yaaa sadece karnım değil

renk dediğin tek olacak sıyah beyaz gibi ahaha
Bırak şimdi sosyal mesaj vermeyi yok karnım aç değil gönlüm aç yok siyah beyaz filan fişman bırak bunları

Biz bilmiyozmu sarı-lacivert renklere gönül vermişiz o rengi vermeyi

Tek renk olmaz biz renklerin kardeşliğini ortaya koyduk rengarenk dedik ayrım yapmadım ben bak

KaraKiz beğendi.
__________________
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL][Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
Jaqen isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Konu Kapatılmıştır

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 665
-X-, 007, 3333, 67 Attack, Abrasax, Absnthe, absolut, Ada, AdoniS, Afet-i_dewRan, Ahmet, Ahmosis, Ahraz, Ah`MineL`Aşk`, Aizen, AKARSU, Alaz, alcatraz, Alessandra, Alfa, Ali, Alkyone, Alone, Alyssa, Amazonn, Amente, Amour, Anarchia, Anastasia, Andromeda, Angelica, Anisette, Anonim334, Anonymous, antarsia, AnTi, ApqA, Aramis, Aras, Araz, Ariana, Arkhe, ArtemiS, Arthur, aRtiSt, aRtiStic, Arzu, Asi Ruh, Ask-ı Hüzün, Aslı, Aslıı, AspendiX, Asrevya, Asude, Atakan, Aura, Ayxan, Azazel, Aziz, Aşk-! Azam, A_S_İ, BADBOY, Bahar, Bahtiyar, Balsamina, Bardak, Baron, Baykara, Behice, Bekım, BeLa, Belkibirgün, Berdush, Beste, Beyaz melek, Bia, Bilge, Bilinmeyen, Bimilyoncu, Biricik, Birisi, Black, black rose, BlackMarlboro, Blue Life, Boeing, Boreas, Brida, BrKmYc, Bukre, BuRHaN, burzum, Butterfly, bycommand, BYMetin, By_Zaman, Cafi, Can, CarizmaLion, CasuaL, Cehennem, Cengaver, CentilmeN, CeSaRCripS, Ceyda, Ceysu, Ceyyyy, Chinaski, Cia, CiCi, Ciikolata, circissian, CirkinHatun, CixBebi, Coffee Queen, Cohen, ColinmcbeaL, conqueror, Cookie, Cooladam, cortnek, Courage, Creepy, Crescendo, Crystal, cvbn, dadasmuro, Danger, DanieLs, Davidoff, Dea, Defne, DeJa Vu, DejiN, DeLi.Cocuk, deli1, delimiyim, DeLi_ogLaN, DeNiZ, Denizmavisi, depresif, Derda, DeRDeST, Destinys, Devturk, Dexter, dharma, DieseL, dilekyilmz, diLemma, Dionysos, donatello, Dreamer▲, DreamLove, DuygusaL, Düş, Düşes, DvineJustice, Earendil, EbruLi, EbRum, eflin, Efnan, EfruzLida, Ekvator, Ela, electron, Elem, Elen, eLfida, Elia, Elif, eliff19, Elifrana_, Elois, elysion, Elzem, Elzem Cemre, Emare, emaree, Emir, EmreKR, Enda, EndGirl, Enlil, Erd3M, Erguvan, ernkrbyk, Erva, EsiLa, EsmeR, eSqici, Esquel, Estela, Estetika, Esz, etoturk, ExiLe, Exodus, eXtreme, EyiOlurZaar, EySan, F a T a L, F1Martin, Farahh, Faraza, Farz-ı MisaL, fatalrhyme, FataLsToKE, FeCr, Feda, Fee, feLicia, Fenerbahçe, ffakkan, FFO, FifiVePirtik, filizp, filojiston, FiRaRi, Firat, Flora, Fobia, FragiLe, Frankenstein, Frederic Dharma, Freyja, Friend, Furcuff, Furkan, GabrieL, Gabriela, Galatasaray, Gamze, Gamzelim, Gatri, Gazel, GebzeLi, Gece, GeceLordu, GeZGiN, Ghost, Giz, GoddeSs, Gonul, Gökyüzü, Gölge, Gri, GSYuSuF, GüL ReçeLi, Gülümse, Hacı, Hakan, Hakan Aslan, HANDAN, hanzala, Harmonia, Hayal, Hayat, Hayat Gibi, Haykomania, Hazel, Haziran, HeavenLy, Heisenberg, Hek, heLen, Hercai, Hero, Hifa, hihimciks, Hipnoz, His, Huysuz, Huzur-u Kalb, Hüma, HüSeyiN, Hyperion, Hypnosse, ibadeath, ibrahimcan, idealist, iFt, iillllaa, ikRa, ilknur hoo, inception, InnoCence, iNNocent, Insomnia, Invisible, ira, iremsu, Iris, Irmak Duru, izmirefesi, J Fox, J O N, JaCk, Jade, Jaqen, Jasmina, JayJay, Jeee, jeremy, JesSmiLey, Jhiy, Jin, Jineps, JohnSnow, JoKeR, Jose, JoveN, JuLia, Ka2N, Kaann, KaBuS, KafKef4242, Kaiken, Kain, Kainat, KaRa DuT, kara melekk, KaraKiz, Karamel, KaRaqiZz, Kardanadam, Kardelen, katatonia, Kathie, Katip, Kei, Kelebek, KeNJiBaTuSaY, Kerim, keroLayn, KEZMAN, KfyAngeL, Khal, Khaleesi, Kimliksiz, KimsE, Kinyas, Kosovalı, kova, Kraliçe, Kumsal, Kutup Yıldızı, Kuvvetmira, Kuzey, Kuzeyy, La Nina, LaL, Lanetli Kraliçe, Lanity, Lased, Lateralus, Laura, Lavinya, leblebiyet, Leo, Leon, LeonidaS, Lethe1903, Lev, LeyL, Liaaa, LifeisBeauty, Liich, Lilith, limitizmir, LiMoN, LiNa, Lisa, LiSaa, LoCke, LoNy, lory, LosAngeles, Lothbrok, Lothlorien, Love, Lovecraft, Lunapolis, Lydia, Lykia, Lykiaaaa, Maestro, mahoni64, Mai, mak res, malumatfuruş, MalıHulya, Man, Manowar, Mare, Maria, Mariachi, Mary, massai75, matEm, Mathieu, Matthew IV, Mavi, mavis, MaXJoHNRoYaN, MayıS, MdxL, MecaZ, Mecnun, Medusa, MedusaEczane, mel, melankolia, melankolibowl, Melinda, melisasezen, Melodram, MER3, MERLİN, Mevsim, Michael, Miel, Min, MineL, Minemosyne, MiniCucin, MinnikFil, MiRaC, Misanthropic, MissDobrev, Moreas, Morfinyus, MrAlfo, MrLegend, muc, Muratt, mustapha, MutsuzPalyaco, Müdür, Müzik, MyLastBreath, MyNaK, Myself, Nacho Slosse, Naevia, Nana, Nar, Narsinha, Nava, Naze, Nebula, Nefes, Neria, Nerrantsoula, NeVer, NeyzeN, Niidos, Nixie, NoPasaran, Norse, North, NunveyLa, NuTHe, NUTZZ, Nymphe, Obafemi, Odisseas, olmazozaman, omerikis, OnlyDream, OnuR, oPSs, Orhan-38, Oslo, Ottoman7, Pain, PANDA, Papatya, Paradise, PatGlendon, PauL, Pearly, pegasus, PENGUEN, Penia, Peri, Perii, Perpetuum, PerrynuR, Perspektif, Pervane, Peseidon, phaloe, Pigment, Pineapple, PiSKoPaTCaDi, pLas7CAAZ, Plesk, PoleStar, PoseidoN, Prenses, PrenseSCe, PRoFessoR, psykhe, Purposeless, Pythawogean, Qzi, RaiN, RaMSeS, Raphael, RapoRLu, Ravza, ReaL, Regex, Remember, Remus, Ren, Rengin, Renksiz, Reyyan, Rick, Rimbaud, Ripley, Rock, Romcez, Ruhsuz, Ruthless, Ruzenin, Rüya Perisi, SaяmÂşık, saeed iran, Salus, SanalJOJUK, Sara, SardanapaL, Scorpions, sedoist, Sehri Ask, Selefkos, Selimina, sema, semragül, Senmurw, Serafina, Serçe, Serenity, SerialKiss, serminnn, SerSeri, Sessiz, SessizLik, Seyyah, Sezqin-X-, Shadow, Shamy, She, ShekerShey, She`, Shinki, shy, Sim, Sima, Sindy, Sis, Sisi, sistem, Siyahh, Skanrof, SKooLLO, Slayer, Slim Shady, sLy, SmDcN 20, Smilexy, Smyrna, Snoopy, Snow, Solitude, Sonerkaraman, Sonsuz, SonSuzLuq, sophisticate, Soulless, Spy, SrKn, Stan, Su, su perisi, suddenly, Suffer, Sultan, Sultan ŞAH, Surly, Sükût, Syuleyman, Tamer, The, The SeCret, thedoctor, Thedude, Theram, Thor, tilopfile, Titanium, Toprak, tRick, TsMurattiTs, TuNa_HaN, Tupac, TÜRKçe, UMUTiSMET, unforgiven, UnicaSuerte, Unlucky, Urahara, user, UzmaN, Vanilya, varenece, Vassago, Veda, VedatVedud, vegvisir, Venüs, VERA, Vesaire, Viky, Vin Diesel, VinCent, Wallace, webhancher, White, WILDGUARD, WindOfChange, xcnsx, Xerath, XGaMeRX, xmenvirus, XooX, xtina, XxX, Yagmur, Yaman Alman, YeniCeri, YeşiL6, Yggdrasill, ykslmzrk, Yondaime, YooNa, yoSun, Yunus Emre, Yusuf, İpsiz, ZeiSha, Zemherir, ZeN, ZeuS, ZeyNa, Zeyy, Zinet, zzT, Şafak, Şekerpare
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 08:02