Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Hayat ve Eğlence > Forum Oyunları
facebook bağlan


Gelsin Gelsin Kim Gelsin?

Forum Oyunları kategorisinde açılmış olan Gelsin Gelsin Kim Gelsin? konusu , @ [Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL ] laf mmı dokundu da oyle şekilsiz bi şekilde yaptın bi anda aklına düştü vışşş benim mavimsi vardı bi onu mu koysam ...


Like Tree4413Beğeni

Yeni Konu aç  Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 19.11.2014, 15:23   #5731 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Gelsin Gelsin Kim Gelsin?



@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] laf mmı dokundu da oyle şekilsiz bi şekilde yaptın bi anda aklına düştü vışşş benim mavimsi vardı bi onu mu koysam şimdik bilemedim du fotoshopumda yok ki yapam daa

EbruLi beğendi.
__________________
Kadının gücünü
Hafife Alma.








Her Yol Sana Çıkar
Galatasaray !


EbruLi isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 19.11.2014, 15:25   #5732 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Gelsin Gelsin Kim Gelsin?

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] ne ekersen onu biçersin.

EbruLi ve Kaf_Dağı beğendi
__________________
"Dünyanın en güzel şarkısısın sen."
Bir ömür boyu eşlik etmek istediğim.


Sonra hayat bize öyle birini gönderir ki
önceden kaybettiğimiz her şey için mutlu oluruz.




LifeisBeauty isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 19.11.2014, 15:26   #5733 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Gelsin Gelsin Kim Gelsin?

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] görüyon bak @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] bu bizi neler diyo el gibi yazı yazıyo hıh vışşş

__________________
Kadının gücünü
Hafife Alma.








Her Yol Sana Çıkar
Galatasaray !


EbruLi isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 19.11.2014, 15:27   #5734 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Gelsin Gelsin Kim Gelsin?

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] çok pis yazı yazarım.

Kaf_Dağı beğendi.
__________________
"Dünyanın en güzel şarkısısın sen."
Bir ömür boyu eşlik etmek istediğim.


Sonra hayat bize öyle birini gönderir ki
önceden kaybettiğimiz her şey için mutlu oluruz.




LifeisBeauty isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 19.11.2014, 15:29   #5735 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Gelsin Gelsin Kim Gelsin?

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] alın imzam sizin olsun ne istiyorsanız yazın resimlere dokunmadan

__________________
Kadının gücünü
Hafife Alma.








Her Yol Sana Çıkar
Galatasaray !


EbruLi isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 19.11.2014, 15:30   #5736 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Gelsin Gelsin Kim Gelsin?

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] ben zaten yazacağımı yazmışım oraya.

__________________
"Dünyanın en güzel şarkısısın sen."
Bir ömür boyu eşlik etmek istediğim.


Sonra hayat bize öyle birini gönderir ki
önceden kaybettiğimiz her şey için mutlu oluruz.




LifeisBeauty isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 19.11.2014, 15:38   #5737 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Gelsin Gelsin Kim Gelsin?

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] ben sölimde sonra laf etmen imza köşm sizin

__________________
Kadının gücünü
Hafife Alma.








Her Yol Sana Çıkar
Galatasaray !


EbruLi isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 19.11.2014, 15:52   #5738 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Gelsin Gelsin Kim Gelsin?

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] come here.

__________________
"Dünyanın en güzel şarkısısın sen."
Bir ömür boyu eşlik etmek istediğim.


Sonra hayat bize öyle birini gönderir ki
önceden kaybettiğimiz her şey için mutlu oluruz.




LifeisBeauty isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 23.11.2014, 12:26   #5739 (permalink)
ultrAslan

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Gelsin Gelsin Kim Gelsin?

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] kardeşim gelsin

__________________

Fitness Eğitmeni
SrKn isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alt 23.11.2014, 12:27   #5740 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Gelsin Gelsin Kim Gelsin?

Geldim Kardeşim Eyvallah.

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] Sen gel Aslan Kardeşim

SrKn beğendi.
__________________
BuRHaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Konu Kapatılmıştır

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 417
-X-, 007, Abrasax, Absnthe, Ada, Adem, AdoniS, Ahmet, Ahmosis, Ahraz, AKARSU, Alaz, alcatraz, Alejandro, Alessandra, Amazonn, Amente, Amour, Anarchia, Anastasia, Andromeda, Anisette, AnTi, Aramis, Araz, Ariana, Arkhe, aRtiSt, aRtiStic, Arzu, Asi Ruh, Ask-ı Hüzün, Aslı, Asrevya, Atakan, Aura, Ayxan, Azazel, Aziz, BADBOY, BaDe, Bahar, Bardak, Baron, Behice, Behiye, Bekım, BeLa, Belkibirgün, Berdush, Beste, Bia, Bimilyoncu, Biricik, Birisi, Black, black rose, BlackMarlboro, Blue Life, Borya, Brida, Bukre, BuRHaN, burzum, Buselik, bycommand, By_Zaman, Can, Cehennem, Cengaver, CentilmeN, Ceyda, Ceysu, Ceyyyy, Cia, Ciikolata, circissian, CixBebi, Coffee Queen, Cohen, Cookie, Cooladam, cortnek, Courage, Creepy, Damla, Danger, Defne, DeLi.Cocuk, deli1, DeNiZ, Denizmavisi, depresif, Derda, DeRDeST, DeRiN, Destinys, Devturk, Dexter, diLemma, donatello, DreamLove, Dua, Düşes, Earendil, EbruLi, Edward, Ekvator, Ela, electron, Elen, Elia, Elif, Elois, Elzem, Emir, EndGirl, Enlil, Erd3M, Erguvan, ernkrbyk, Ertu, EsiLa, eSqici, Estela, Estetika, Esz, evvkusu, ExiLe, Exodus, eXtreme, EySan, fatalrhyme, FataLsToKE, FeCr, Feda, Fee, Fenerbahçe, FFO, FifiVePirtik, Flora, FragiLe, Frankenstein, Frederic Dharma, Friend, Furcuff, GabrieL, Gabriela, Gatri, Gazel, GebzeLi, Gece, gengkhi, GeZGiN, Ghost, Gökyüzü, Gulfem, GüL ReçeLi, Gülümse, Hacı, Hakan, HANDAN, hanzala, Hayal, Hayat, Hayat Gibi, HeavenLy, heLen, Hera, Hercai, Hifa, Hipnoz, huzunkusu, Huzur-u Kalb, HüSeyiN, Hyperion, Hypnosse, ibadeath, idealist, iFt, ikRa, illldaa, inception, iNNocent, Insomnia, Invisible, ira, Iris, Irmak Duru, izmirefesi, J Fox, J O N, JaCk, Jade, Jaqen, Jasmina, JayJay, Jeee, Jhiy, Jineps, JohnSnow, JoKeR, JoveN, JuLia, Juliet, Ka2N, Kaann, KaBuS, KafKef4242, Kain, Kainat, KaraKiz, KaramelliKahve, KaRaqiZz, katatonia, Kei, Kelebek, KeNJiBaTuSaY, keroLayn, KEZMAN, Khal, Khaleesi, Kimliksiz, KimsE, kimsesiz, Kosovalı, Kraliçe, Krizantem, Kutup Yıldızı, Kuvvetmira, Kuzey, La Nina, LaL, Lanetli Kraliçe, Lanity, Lased, Laura, Lavinya, LazraiL, Leo, LeonidaS, Lev, LeyL, leylakarsu, Lidya, LifeisBeauty, Liich, Lilith, LiMoN, LiNa, Lisa, LoCke, LoNy, lory, LosAngeles, Lothbrok, Lothlorien, Lovecraft, Lunapolis, Lykia, Lykiaaaa, Mademoiselle, Maestro, mak res, Mare, Mariachi, Masmavi, Mavi, MayıS, Mc, MdxL, MecaZ, Mecnun, Medusa, melankolia, Melekk, melisasezen, MERLİN, Mert Oztas, Mevsim, Min, MineL, MinnikFil, MiRaC, Misanthropic, MissDobrev, Monster, MrAlfo, muc, Muratt, MutsuzPalyaco, Müzik, MyLastBreath, Myself, Naevia, Nana, Narsinha, Nebula, Neria, Nerrantsoula, NeyzeN, Nina, Nixie, NoPasaran, NUTZZ, olmazozaman, OnlyDream, Orhan-38, Ottoman7, Pain, PANDA, Papatya, Paradise, PatGlendon, PauL, PENGUEN, Perii, Perpetuum, PerrynuR, Perspektif, Peseidon, Pigment, Pineapple, Proxy, Purposeless, RADQN, RaiN, RaMSeS, Raphael, RapoRLu, Ravza, Regex, ReiS, Reyyan, Rick, Ripley, Rock, Ruhsuz, Rusy, Ruzenin, Rüya Perisi, Sara, sedoist, Sehri Ask, semragül, Senmurw, Serafina, Serçe, Serenity, Sezqin-X-, Shadow, She`, shy, Sima, Sis, Sisi, Siyahh, Slim Shady, Smilexy, Smyrna, Snoopy, Solitude, Sonsuz, sophisticate, SrKn, Stan, su perisi, Sukut, Sultan, Sultan ŞAH, Surly, Sükût, Tamer, The, thedoctor, Thor, Tibet, Toprak, Tugba, TuNa_HaN, TÜRKçe, UMUTiSMET, UnicaSuerte, Unlucky, Urahara, user, Vanilya, Vassago, Veda, Venüs, VERA, Viky, Vin Diesel, Wallace, webhancher, xcnsx, Xerath, xmenvirus, XooX, xtina, XxX, Yagmur, Yaman Alman, YeniCeri, YeşiL6, yoSun, Yunus Emre, Yusuf, ZeiSha, Zemherir, ZeN, ZeuS, Zeyy, Zinet, zzT, Şafak, Şekerpare
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 16:48