Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Hayat ve Eğlence > Forumaski Sözlük
facebook bağlan


Aldatılmamak İçin

Forumaski Sözlük kategorisinde açılmış olan Aldatılmamak İçin konusu , Alıntı: Asi Ruh Nickli Üyeden Alıntı Eşinizin ilgisini kaybetmemeye çalışın bence kadında erkekte evlendıkten sonra kendıne bakmayı bırakıyor tapusu bende mantıgıyla sonrada aldatmalar olunca vay efendım aldatıldım oluyor bu olmamalı...


Like Tree30Beğeni

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 08.06.2014, 19:20   #11 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Aldatılmamak İçin



Alıntı:
Asi Ruh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Eşinizin ilgisini kaybetmemeye çalışın bence
kadında erkekte evlendıkten sonra kendıne bakmayı bırakıyor tapusu bende mantıgıyla sonrada aldatmalar olunca vay efendım aldatıldım oluyor
bu olmamalı

__________________
Kadının gücünü
Hafife Alma.








Her Yol Sana Çıkar
Galatasaray !


EbruLi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2014, 22:00   #12 (permalink)
Özel Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Aldatılmamak İçin

Alıntı:
Ninova Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


kadında erkekte evlendıkten sonra kendıne bakmayı bırakıyor tapusu bende mantıgıyla sonrada aldatmalar olunca vay efendım aldatıldım oluyor
bu olmamalı
Ee ama tapusu zaten onda. Evlilik cüzdani ne icin var
Saka biryanada güzel cirkin farketmiyor ya insanin ahlaki güzel olmali.

Ninova ve Amazonn beğendi
__________________
Burasi dünya yahu,
Burasi bu kadar iste...
Aura isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2014, 22:03   #13 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Aldatılmamak İçin

Alıntı:
Efsa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Ee ama tapusu zaten onda. Evlilik cüzdani ne icin var
Saka biryanada güzel cirkin farketmiyor ya insanin ahlaki güzel olmali.
hıh ıste tıpe deıl ona bakıcan baki kalan o

Aura beğendi.
__________________
Kadının gücünü
Hafife Alma.








Her Yol Sana Çıkar
Galatasaray !


EbruLi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2014, 22:29   #14 (permalink)
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Aldatılmamak İçin

Biraz da şans değilmi ki?_

Ninova beğendi.
__________________


“Uyurken seni izlemek vardı şimdi, kokunda sarhoş olmak.
Seni uyandırmak için can atmak ama kıyamadığım için
uyandıramamak.”




Lifeisbeauty'm

UMUTiSMET isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2014, 22:32   #15 (permalink)
-Waiting for a train

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Aldatılmamak İçin

Formül şu ;
Gerçekçi davranmak.İçin neyse dışında o olmak.Ve en önemliside yapan kendine yapar...

You're waiting for a train...

Ninova beğendi.
__________________
inception isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2014, 22:41   #16 (permalink)
Özel Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Aldatılmamak İçin

Alıntı:
inception Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Formül şu ;
Gerçekçi davranmak.İçin neyse dışında o olmak.Ve en önemliside yapan kendine yapar...

You're waiting for a train...
Formüle kaldiysak vayy halimize
Allah korkusu olan esini sevmesede aldatmaz.

Amazonn beğendi.
__________________
Burasi dünya yahu,
Burasi bu kadar iste...
Aura isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2014, 22:44   #17 (permalink)
-Waiting for a train

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Aldatılmamak İçin

Alıntı:
Efsa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Formüle kaldiysak vayy halimize
Allah korkusu olan esini sevmesede aldatmaz.
Evet katılıyorum kesinlikle ama formüle kalırsak söylüyoz işte bişeyler maksat formül olduğunu düşünenlere bikaç yorum işte

You're waiting for a train...

Aura beğendi.
__________________
inception isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2014, 22:45   #18 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Aldatılmamak İçin

Alıntı:
UMUTiSMET Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Biraz da şans değilmi ki?_
o zaman cogu ınsan sanssız..

Alıntı:
inception Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Formül şu ;
Gerçekçi davranmak.İçin neyse dışında o olmak.Ve en önemliside yapan kendine yapar...

You're waiting for a train...
valla kendıne yapar dedınde yapana bıse olmuyor genelde hayatına oldugu gıbı devam edıyor

Amazonn beğendi.
__________________
Kadının gücünü
Hafife Alma.








Her Yol Sana Çıkar
Galatasaray !


EbruLi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2014, 22:48   #19 (permalink)
-Waiting for a train

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Aldatılmamak İçin

Alıntı:
Ninova Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


valla kendıne yapar dedınde yapana bıse olmuyor genelde hayatına oldugu gıbı devam edıyor
Yok yaa .yapana bişey olmuyo değil olur mutlaka ben öyle düşünüyorum çünkü bu konu hafife alıncak bi konu değil.Sonuçta biz kendimize bakmalıyız yani biz nasılızki yada neyi hakediyoruz bunu bilerek hareket etmeli yani bence..

You're waiting for a train...

Ninova ve Amazonn beğendi
__________________
inception isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2014, 22:51   #20 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Aldatılmamak İçin

Alıntı:
inception Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yok yaa .yapana bişey olmuyo değil olur mutlaka ben öyle düşünüyorum çünkü bu konu hafife alıncak bi konu değil.Sonuçta biz kendimize bakmalıyız yani biz nasılızki yada neyi hakediyoruz bunu bilerek hareket etmeli yani bence..

You're waiting for a train...
gerçi evet hıcbırsey karsılıkısz kalmaz kendısıne gerı donecektır

inception beğendi.
__________________
Kadının gücünü
Hafife Alma.








Her Yol Sana Çıkar
Galatasaray !


EbruLi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 14
Amazonn, Asi Ruh, Aura, Behice, Bia, Ceu, Coffee Queen, Gece, inception, Lev, Mai, Solitude, UMUTiSMET, Vassago
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 23:25