Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Hayat ve Eğlence > Genel Sağlık
facebook bağlan


Kötü Duruş Nasıl Düzeltilir?

Genel Sağlık kategorisinde açılmış olan Kötü Duruş Nasıl Düzeltilir? konusu , Kötü Duruş Nasıl Düzeltilir? Kötü duruş kötü beslenmek, sakatlıklar, hareketsizlik, bazı vitamin ve minerallerin eksikliği, hormon seviyeleri, kötü uyku alışkanlığı, omurilik ya da buna bağlı bölgelerde genetik ve sonradan oluşmuş ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 15.07.2015, 18:13   #1 (permalink)
Süper Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
tick Kötü Duruş Nasıl Düzeltilir?



Kötü Duruş Nasıl Düzeltilir?


Kötü duruş kötü beslenmek, sakatlıklar, hareketsizlik, bazı vitamin ve minerallerin eksikliği, hormon seviyeleri, kötü uyku alışkanlığı, omurilik ya da buna bağlı bölgelerde genetik ve sonradan oluşmuş gerginlik gibi nedenlerden dolayı oluşabilir. Çoğu kötü duruş problemi doğru diyet ve egzersizle düzeltilebilir. Kötü duruşu düzeltmek için otururken, ayaktayken ve hatta yatarken bile hareketlerinizin farkında olmalısınız.

1-): Omuzlarınız dik ve arkada durun fakat omuzlarınızı geriye itmeyin. Doğal durun.

2-): Kulaklarınız omuzlarınızın üzerinde olacak şekilde kafanızı düz tutun ve kafanızın üzerinde kitap varmış gibi yere paralel tutun. Gözleriniz düz ileride olsun.

3-): Kollarınızı dirseklerden kırın, gözleriniz düz ileride kafanızı ve omuzlarınızı dik tutarak omuzlarınıza dokunun. Bu egzersizi 15 kere tekrar edin, sağ kol sağ omuza ve sol kol sol omuza gelecek şekilde değiştirerek yapın.

4-): Aynı pozisyonda durun. vücudunuzla “T” şekli oluşturacak şekilde kollarınızı dümdüz açın. Kollarınızı açık tutun ve 15’e kadar sayın. Kollarınızı indirmeye başlayın. Kollarınızı yavaşça indirirken 10a kadar sayın, tamamlandığında kollarınız vücudunuza değmiş olsun.

5-): Kollarınızı yavaşça kaldırırken 10’a kadar sayın. Eğer 10’a gelmeden kaldırdıysanız daha yavaş olun. Kollarınız omuz seviyesine geldiğinde 15’e kadar sayın.

6-): Kollarınızı kaldırıp indirme hareketini 10 kere tekrar edin. Eğer ertesi günü kas ağrınız yoksa 5 tekrar artırın. Bunu gülük olarak, her gün azar azar artırarak yapın.

DeRDeST isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
DeRDeST
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 01:08