Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Hayat ve Eğlence > Genel Sağlık
facebook bağlan


Kemik Sağlığını Korumanın 7 Yolu

Genel Sağlık kategorisinde açılmış olan Kemik Sağlığını Korumanın 7 Yolu konusu , Kemik Sağlığını Korumanın 7 Yolu Kemik sağlığını korumak tüm vücut sağlığı için çok önemli. Bu nedenle kemik sağlığınız için yapmanız gerekenleri es geçmeyin, güçlü kemiklere sahip olun. Kemiklerimizin güçlü ve ...


Like Tree1Beğeni
  • 1 Post By Pineapple

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 27.08.2015, 14:18   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Kemik Sağlığını Korumanın 7 Yolu



Kemik Sağlığını Korumanın 7 Yolu



Kemik sağlığını korumak tüm vücut sağlığı için çok önemli. Bu nedenle kemik sağlığınız için yapmanız gerekenleri es geçmeyin, güçlü kemiklere sahip olun.

Kemiklerimizin güçlü ve sağlıklı kalabilmesi bütün vücut sağlığı için çok önemli. Kalsiyum,D Vitamini , protein gibi besin maddeleri dışında kişinin yaşam tarzı da kemiklerin gelişimi için büyük önem taşıyor.
Liv Hospital Ulus Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Uzmanı Dr. Hilal Yıldız kemik sağlığını korumanın püf noktalarını anlattı.

- Haftada 3 gün düzenli yürüyüş yapın ve hafif ağırlıklarla çalışın. Kas iskelet sisteminin uzun süre sağlıklı çalışması için egzersiz şart!

- Kilo almayın. Kilo her konuda sorun yaratabileceği gibi kas iskelet sistemine de zarar verir. Eklemlerin üzerine binen yük ne kadar az olursa o eklem o kadar uzun ömürlü olur.

- Sigara içmeyin. Sigara dolaşımı bozduğu için özellikle kıkırdak beslenmesine zarar vererek kıkırdak problemleri yaratabilir.

- Ayak sağlığınıza dikkat edin ve sağlıklı ayakkabılar giyin. Kas iskelet sisteminin en ihmal edilen bölümü ayaklar. Aslında ayak sağlığına çok dikkat etmek gerekiyor. Çünkü vücudu taşıyor. Ve hayat kalitesini direkt etkiliyor.

- D vitamini için güneşten her gün yeteri kadar faydalanın. Bu her gün en az 15 dakika anlamına geliyor. Yeteri kadar C vitamini alın. D ve C vitamini kemik ve eklemlerin uzun ömürlü olması için gerekli vitaminlerdir. Özellikle D vitamini eksikliğine kemik sisteminin tahammülü yoktur.

- Yeterince yoğurt ve peynir tüketin. Özellikle çocukluk çağından itibaren düzenli olarak yoğurt ve peynir tüketin. Kalsiyum depolarını zamanında ne kadar iyi doldurursak yaşlılıkta o kadar işimize yarar.

- 45 yaşından sonra aşırı spor yapmaktan kaçının. Özellikle sakatlıkların birçoğu orta yaş sonrası yapılan kendini aşırı zorlamayla alakalıdır. Bu sebeple aşırı spor yapmaktan, aşırı ağırlıkla çalışmaktan kaçının.




__________________


Papatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 27.08.2015, 14:34   #2 (permalink)
neden senin olduğun yerde değilim?

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Kemik Sağlığını Korumanın 7 Yolu

Gerçekten bir numara yürüyüş, koşmak da iyi değil

Papatya beğendi.
__________________
Pineapple isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 2
Papatya, Pineapple
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 22:58