Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Hayat ve Eğlence > Forum Oyunları > Geyik Muhabbetler
facebook bağlan


Evde Gün Var

Geyik Muhabbetler kategorisinde açılmış olan Evde Gün Var konusu , Evde Gün Var Evde gün var. Ramazan olduğu için gece yaptılar. Neyse ev kalabalık, bahçede oturuyorlar. 3-4 tane de velet var evde. Benim teknik servisçilik günlerimden kalma evin içinde küçücük ...


Like Tree15Beğeni

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 16.07.2014, 00:27   #1 (permalink)
Lev
Sıkılmış bir yumrukla tokalaşamazsınız...

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Angry Evde Gün Var



Evde Gün Var

Evde gün var. Ramazan olduğu için gece yaptılar. Neyse ev kalabalık, bahçede oturuyorlar. 3-4 tane de velet var evde. Benim teknik servisçilik günlerimden kalma evin içinde küçücük bir odam var. İşte içinde bilgisayarım kasalar aletler falan var. Koltuk bile sığmıyor 2li 3lü. O kadar küçük işte anca bi masa var. Hatta şuan orada oturuyorum. Bu enceklerden 12-13 yaşında biri var içlerinde bizim uzaktan bir akrabanın kızı. O kadar sevimsiz, çok bilmiş ve itici ki.
Geldi kapıdan " aaa inanamıyorum bu ses te nee " ( Arka fonda çalan Haluk Levent'i duydu ezik. ) Sallamadım tabi çocuktur sevdi sesi diye. Sonra başladı " ahahahaha odaya bak küçücükkkk. Yazııııkk. Benim odam bunun 3 katııı " falan. Bende hiiiç sallamıyorum ama. Suratına bile bakmıyorum eniğin. Bu sinirlerimi bozmaya devam ediyor bu şekilde. Yanı başımda. Baktım içerden annesinin sesi geliyor gidicek herhalde. Bu konuşmaya devam ederken, annesi tam benim kapının önüne geldi ben bu velete bir tokat çıkarttım, muhammede kavuşturuyordum az kalsın. Ağlaya ağlaya anasının eteğine yapıştı. Yaşı 7-8 olsa anlıcam meymenetsizi. Ama gelmiş 12-13 yaşlarına hala salak salak hareketler.

Bu mevzudan benim çıkardığım dersler;

1. Hakkaten 6-12 yaş arası çocuklardan ölümüne tiksiniyormuşum meğersem ben.
2. Dayak hakkaten cennetten çıkmaymış.
3. Ben onun yaşlarında, benden 10 yaş büyük birine gidip böyle davranmayı bırak, yanına gidip vakit bile geçiremezdim sus pus. Utanırdık. Yani, yeni nesil hakkaten bi boka yaramaz.
4. Bu yeni neslin aileleride acayip düzeyde kazma. Çocuk yapıcam diyorlar, ortaya yarım yamalak yalap şalap gezinip konuşan birşeyler bırakıyorlar.
5. Çocuklar hakkaten salaktır. Cem Yılmaz haklıymış.

Çok sinirliyim üstüme gelmeyin

Jineps' beğendi.
Lev isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.07.2014, 00:30   #2 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Evde Gün Var

Ovvv @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] şuan ne desem bilemedim ama isyanlardasın anladım.
Bu arada insan gün var der bizi de çağırırdı

Lev beğendi.
__________________
Taklitler aslını yaşatır.
KIPSS.





Ben soğuk değilim, siz cıvıksınız.




.
Jineps isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.07.2014, 00:31   #3 (permalink)
Lev
Sıkılmış bir yumrukla tokalaşamazsınız...

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Evde Gün Var

Alıntı:
Jineps Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ovvv @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] şuan ne desem bilemedim ama isyanlardasın anladım.
Bu arada insan gün var der bizi de çağırırdı
Ya bırak bu gün mün ayakları kadınların aralarında yaptıkları en saçma şey. Hayır saat olmuş 12 ne işiniz var kalkın gidin demi ?

Acayip sinirliyim işte ne diyim.

Lev isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.07.2014, 00:32   #4 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Evde Gün Var

Alıntı:
Lev Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ya bırak bu gün mün ayakları kadınların aralarında yaptıkları en saçma şey. Hayır saat olmuş 12 ne işiniz var kalkın gidin demi ?

Acayip sinirliyim işte ne diyim.
Sahura kadar sizdeler demedi deme
Ve sakin ol bir çay iç

Lev beğendi.
__________________
Taklitler aslını yaşatır.
KIPSS.





Ben soğuk değilim, siz cıvıksınız.




.
Jineps isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.07.2014, 00:34   #5 (permalink)
Lev
Sıkılmış bir yumrukla tokalaşamazsınız...

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Evde Gün Var

Alıntı:
Jineps Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Sahura kadar sizdeler demedi deme
Ve sakin ol bir çay iç
Biz gitsek kocalarıyla buluşup evlerine okey oynamaya batak oynamaya, kovarlar valla.

Yaktım bi sigara bir bardak çay, yatıştırıyor hakkaten

Jineps' beğendi.
Lev isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.07.2014, 00:35   #6 (permalink)
Süper Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Evde Gün Var

Sahurada size kalacaklar annen altınlara kavuşmştur o komşunun kızı sendne hoşlanmış ayrıca bunuda diyeyim sana cilve ediyordu ne anlarsın sen

Lev beğendi.
Perii isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.07.2014, 00:36   #7 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Evde Gün Var

Alıntı:
Lev Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Biz gitsek kocalarıyla buluşup evlerine okey oynamaya batak oynamaya, kovarlar valla.

Yaktım bi sigara bir bardak çay, yatıştırıyor hakkaten
Ramazanda da gün olmaz aslında ama bilemedim ben.

Ohh biraz keyfin yerine gelsin hem her zaman olumlu düşün sakin ol

Lev beğendi.
__________________
Taklitler aslını yaşatır.
KIPSS.





Ben soğuk değilim, siz cıvıksınız.




.
Jineps isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.07.2014, 00:38   #8 (permalink)
Lev
Sıkılmış bir yumrukla tokalaşamazsınız...

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Evde Gün Var

Alıntı:
Perii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sahurada size kalacaklar annen altınlara kavuşmştur o komşunun kızı sendne hoşlanmış ayrıca bunuda diyeyim sana cilve ediyordu ne anlarsın sen
Napsam evde bomba var deyip polismi çağırsam belki karakola ifadeye götürürler bunları. Ayrıca o velet gitsin akranlarına cilve etsin. Ayıp ayıp abiyiz şurda.

Alıntı:
Jineps Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Ramazanda da gün olmaz aslında ama bilemedim ben.

Ohh biraz keyfin yerine gelsin hem her zaman olumlu düşün sakin ol
İşte geniş mezhep bunlar. Full eğlence böyle.

Lev isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.07.2014, 00:40   #9 (permalink)
Süper Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Evde Gün Var

En azından pc sende kalmış ya bize misafir gelince pmi alıyorlar Sen öğretmenine aşık olmadın mı yaşça kaç yaş büyükde olsa ayrıca sanki çok büyüksünde

Lev beğendi.
Perii isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 16.07.2014, 00:41   #10 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Evde Gün Var

Öyle de deme yahu sen sakin ol

Lev beğendi.
__________________
Taklitler aslını yaşatır.
KIPSS.





Ben soğuk değilim, siz cıvıksınız.




.
Jineps isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 5
BuRHaN, deli1, FeCr, Lev, Perii
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 22:48