Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Hayat ve Eğlence > Forum Oyunları > Geyik Muhabbetler
facebook bağlan


Sıkı Dostlar | Tatilde

Geyik Muhabbetler kategorisinde açılmış olan Sıkı Dostlar | Tatilde konusu , Alıntı: MineL Nickli Üyeden Alıntı Ben hızlı isterim ne öyle tosba hızında Nikah şahitleri beni yap allasen küserim Beyaz elbisemi giycem vdnşlvnfdmvlv Ahahahhaa YeşiL'in şarkıdan sonra haftaya evlenmeleri zor 1 ...


Like Tree345Beğeni

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 27.08.2014, 11:54   #151 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sıkı Dostlar | Tatilde



Alıntı:
MineL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben hızlı isterim ne öyle tosba hızında
Nikah şahitleri beni yap allasen küserim

Beyaz elbisemi giycem
vdnşlvnfdmvlv
Ahahahhaa YeşiL'in şarkıdan sonra haftaya evlenmeleri zor
1 sene sonraya anca

__________________
"Dünyanın en güzel şarkısısın sen."
Bir ömür boyu eşlik etmek istediğim.


Sonra hayat bize öyle birini gönderir ki
önceden kaybettiğimiz her şey için mutlu oluruz.




LifeisBeauty isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 27.08.2014, 11:57   #152 (permalink)

Gözlerin Aklımda Kaldı

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sıkı Dostlar | Tatilde

Alıntı:
LifeisBeauty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ahahahhaa YeşiL'in şarkıdan sonra haftaya evlenmeleri zor
1 sene sonraya anca
Herşey bir yana yeni bölümleri bekliyor olacağım canım
Emeğine sağlık..

LifeisBeauty beğendi.
MineL isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 27.08.2014, 11:58   #153 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sıkı Dostlar | Tatilde

Alıntı:
MineL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Herşey bir yana yeni bölümleri bekliyor olacağım canım
Emeğine sağlık..
Ben de güzel yorumların için teşekkür ederim

__________________
"Dünyanın en güzel şarkısısın sen."
Bir ömür boyu eşlik etmek istediğim.


Sonra hayat bize öyle birini gönderir ki
önceden kaybettiğimiz her şey için mutlu oluruz.




LifeisBeauty isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 27.08.2014, 12:34   #154 (permalink)
Tecrübeli Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sıkı Dostlar | Tatilde

Çok güzel olmuş diğer bölümlerini merakla bekliyorum

LifeisBeauty beğendi.
Kutup Yıldızı isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 27.08.2014, 12:48   #155 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sıkı Dostlar | Tatilde

Alıntı:
LifeisBeauty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Ertesi Gün:

Cengaver: Off nerde olum bu kızlar yarım saattir bekliyoruz burada.
YeşiL: Ne bilim ben hacı, kızlara akıl sır ermez, ömrümüz beklemekle geçiyor zaten. Boşuna en mutlu günleri evlilik günleri değil yani. İlk defa sabah kalkıyorlar ve ne giyeceklerini biliyorlar.
Srkn: Kızları neden çağırdınız ki zaten? Erkek erkeğe gitseydik, YeşiL orada internet var di mi?
YeşiL: Lan olum var dedik ya. Annenin karnından netle mi çıktın anlamadım ki.
Cengaver: şiiith şith geliyorlar.

EbruLi: Selaaaam, sonunda hazırım. Ay bişey unuttum mu acaba
YeşiL: EbruLi bu ne ! Evi getirseydin topu topu 1 hafta bir yere gidiyoruz. Hayır yani fazla kıyafetin vardır inşallah bu gidişle bizim bavullara yer kalmayacak.
EbruLi: Ya iki parça şey aldım ona da laf ediyorsun, sen aynı kıyafetleri giyiyorsun diye bende mi giymek sorundayım
YeşiL: Neyse neyse. Amente hoşgeldin
Amente: Hoşgeldim de pek hoş görmedim. Sonuçta sen varsın yani.
YeşiL: Bu fikre alışsan iyi olur canım, 1 hafta boyunca sayemde kızlar seni kıskacak.
Amente: Neyse seninle uğraşamayacağım. Araba nerede?
YeşiL: İşte buradaaaaa


Amente: Ay bu ne be tosbağa bu. Buna EbruLi'nin bavulları anca sığar. Senden de daha iyi bir şey beklenmezdi zaten
YeşiL: Araba buluyorum gene yaranamıyorum ya.

Bin türlü zorlukla arabaya binerler.

YeşiL: EbruLi bavullarını da yanımıza aldık iyi güzel de bunlar benden fazla yer kaplıyor. Sayende Srkn'ın kucağında gidiyorum.
Srkn: Ezilen benim burda sana ne oluyor ya.
YeşiL: Kanka bir sus ya, bir sitem ettirmiyorsun.
Amente: YeşiL şu koca kolunu çeker misin gözümün önünden.
YeşiL: Ayy pardon prenses, sizi bmw'mizde ağırlamamız lazımdı ayıp ettik.
Amente: Senin olmadığın tosbağa bile güzel gelir bana. Kalacağımız yeri ayarladın mı?
YeşiL: Ayarlamadım ama bir planım var.
EbruLi: Neymiş planın?
YeşiL: Planım bir planımın olması. Oraya gidene kadar bir plan gelir elbet aklıma, burda SüperPlanYeşiL var merak etmeyin.
Amente: Merak etmiyordum ama bu ismi duyunca merak etmeye başladım, EbruLi hala geç kalmış değiliz otostop çekelim bundan iyidir.
Cengaver: Tamam kesin az kaldı zaten.
Srkn: Az kaldı demesi kolay oturmuş şoför koltuğuna az kaldı tamam kesin, pestile döndüm lan ben burda !
Cengaver: Ehliyet alaydın da sen geçeydin koltuğa olum yapacak bir şey yok.
Srkn: Hatayı ben en başında yaptım o son 2 günü sizinle takılmayacaktım. Söyle şunlara Sebastion onlar yoksa internetim var.
YeşiL: heeee çok komik. Lan iki müzik aç bari sabahtan beri Amente'yi dinliyorum bana da yazık yani.
Amente: heeeh bende ne zaman sataşacak diyordum, kargalarla düet yaptığın zamanları unuttun galiba. Zavallılar bizim eve sığındı
YeşiL: Laan açsana müziği !
EbruLi: Teyp çalışmıyor bozulmuş üzgünüm.
YeşiL: O zaman ben patlatayım bir tane öhöm öhöm
Amente: Allah'ım sana geliyoruuum !
YeşiL: Bu şarkı sevgili Amente'ye gelsin
EbruLi: Ay ne kadar romantiiik
Amente: Hayret başına bir şey düştü sanırım.
YeşiL: O zaman başlıyorum. Son 2-3-4 İncinsen de sözümü bözümü diyciğe, İncinsen de sözümü bözümü diyciğe, acayip hayvanlara benziyirsen
Amente: Senin gibi bir öküzden de ancak bu beklenirdi. Verdiğimiz geçici rahatsızlıktan dolayı öküzlerden özür diliyoruz
Srkn: Geldik mi? Geldik mi ! Vallaha atacam şimdi kendimi. Benim FBI'da hackerlık yapmam gerekirken burada YeşiL'in hem karga sesini hem yükünü çekiyorum ya
Cengaver: Olm ne ağlak bir şey çıktın ya, sen burada oturmak kolay mı sanıyorsun? Sanıyorsan evet haklısın
Srkn: Ulan FBI'ya bir gireyim ilk önce senin pcni çökerttim birilerine olan aşkını dile getireceğim
Cengaver: Neee Ay benim canım arkadaşım ezilmiş mi hiçte kıyamaaam senin yerine ben ezileydim yapmazsın di mi öyle şeyler
Srkn: yoook canıımm ben yapıcam, aslında tanıdık herkesin pcsine yollamak iyi fikir gibiydi
Cengaver: tamam tamam geldik bak hemen nasıl getirdim, bunun şerefine öyle şeyler yapmayacaksın Hadi dökülün

Cengo Srkn'ı çekiştirir kulağına:

Cengaver: napıyorsun olum sen? arkadaşına yardım edeceğine
Srkn: ben sana yardım ediyorum, seni dürtüyorum ki sen söyle
CEngaver: arabada mı söyleyeyim Allahsız. Ne odun herifsin ya azıcık benden romantiklik öğren
Srkn: 15 senedir açılamayan birinden ders alıcam oldu başka
CEngaver: Zaten kurs açmayı düşünüyorum
Srkn: ne kursu?
Cengaver: Bir kıza nasıl açılamazsınız, 5 hafta ders 100 tl gel vatandaş gel
Srkn: Ve beyin yavaşça olay yerinden uzaklaşır Kanka şu esprinin üzerine inşallah o sınıfta boğulursun diyorum ve buradan gidiyorum

Bizimkiler tatile geldi. Peki şimdi ne olacak? Yer bulabilecekler mi? Srkn'ın cidden pestili çıktı mı? Amente yeşiL'ın hamlesine cevap verecek mi? Hepsi bir daha ki bölüüümdeee

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] @[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
Geride Kalmasın Yeni ßölüm

LifeisBeauty beğendi.
__________________
Kadının gücünü
Hafife Alma.








Her Yol Sana Çıkar
Galatasaray !


EbruLi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 27.08.2014, 13:12   #156 (permalink)
Bağımlı Üye
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sıkı Dostlar | Tatilde

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] bencede o sarkidan bencede çok zor ya o sarkidan sonra bide düğün mu diyorsunuz yok ya

LifeisBeauty beğendi.
Amente isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 27.08.2014, 13:16   #157 (permalink)
Aktif Üye
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: ForumAşkı | Tatilde

Diger bolumlerde baska karekterlerde girecekmi diziye

LifeisBeauty beğendi.
__________________






Belki de bir çok insan,
mutlu olduğunu
bilmediği için mutsuzdur.



LoNy isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 27.08.2014, 13:18   #158 (permalink)
-X-
Frav frivlbehz.

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sıkı Dostlar | Tatilde

CSB

-X- isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 27.08.2014, 13:35   #159 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sıkı Dostlar | Tatilde

Alıntı:
elifezgi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Çok güzel olmuş diğer bölümlerini merakla bekliyorum
Tamam tamam yeter ki isteyin ben hep yazarım

Alıntı:
EbruLi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Geride Kalmasın Yeni ßölüm
Allah seni ne yapmasın ya

Alıntı:
LoNy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Diger bolumlerde baska karekterlerde girecekmi diziye
Evet öyle bir düşüncem var ama bayan oyuncu düşünüyorum

Alıntı:
-X- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
CSB
CSB ne be?

__________________
"Dünyanın en güzel şarkısısın sen."
Bir ömür boyu eşlik etmek istediğim.


Sonra hayat bize öyle birini gönderir ki
önceden kaybettiğimiz her şey için mutlu oluruz.




LifeisBeauty isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 27.08.2014, 17:47   #160 (permalink)
ultrAslan

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Sıkı Dostlar | Tatilde

vay arkadaş bu işte yine zararlı cıkan benım ya

__________________

Fitness Eğitmeni
SrKn isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 56
-X-, Amazonn, Amente, Asi Ruh, Asrevya, Aura, Behice, Bia, Biricik, BuRHaN, bycommand, Cengaver, DeLi.Cocuk, deli1, Dexter, EbruLi, Elzem, Exodus, FeCr, Feda, GebzeLi, Gece, HANDAN, Hercai, Huzur-u Kalb, inception, Jade, Jasmina, Kraliçe, Kutup Yıldızı, Kuzey, Leo, LeyL, LifeisBeauty, LoNy, Maestro, Mariachi, MecaZ, MineL, PANDA, Papatya, Perii, Rüya Perisi, SanalJOJUK, Sara, Serçe, SrKn, The, user, Vassago, Wallace, WILDGUARD, Yagmur, YeşiL6, zzT, Şafak
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 21:04