|
Iphone kategorisinde açılmış olan iPhone garanti sorgulama nasıl yapılır ? konusu , ...
| LinkBack | Seçenekler | Arama | Stil |
26.01.2019, 15:01 | #1 (permalink) |
∞ | iPhone garanti sorgulama nasıl yapılır ? iPhone garanti sorgulama nasıl yapılır? iPhone garanti sorgulama için ne gerekir? Arkadaşlar iPhone garanti sorgulama ile özellikle 2. el alacağınız bir iPhone model tefefonun ne kadar garantisi kaldığını öğrenmek mümkün. Ülkemizde telefon fiyatları yüksek olması nedeniyle yurtdışından getirme veya ikinci ele yönelme daha çok oluyor. Fakat bu şekilde satın alınan iPhone’ların garanti süreleri merak ediliyor ve araştırılıyor. Bu konuda iPhone garanti sorgulama nasıl yapılır, iPhone garanti sorgulama için fatura gerekir mi, neleri bilmeniz lazım şeyleri ile detaylı bir şekilde öğrenebilirsiniz. iPHONE GARANTİ SORGULAMA NASIL YAPILIR?
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
iPHONE SERİ NUMARASI NASIL ÖĞRENİLİR? iPhone garanti sorgulama yapmak için ilk olarak iPhone seri numarası gerekir. IPhone seri numarasını öğrenmenin birçok yolu vardır. IPhone seri numarası öğrenmenin birçok yolu var. Bu yöntemler şu şekildedir; 1- İPHONE ÜZERİNDEN Telefon üzerinden iPhone'un seri numarasını öğrenmek için Ayarlar > Genel > Hakkında kısmına gidin. İphone’un seri numarasını, IMEI/MEID ve ICCID numaraları sıralı bir şekilde dizilmiş olarak görebilirsiniz. IPhone garanti sorgulamasını telefonunuz üzerinden mobil olarak yapıyorsanız kopyala yapıştır ile kolaylıkla sorgulayabilirsiniz. Kopyalamak için numarayı basılı tutmanız yeterli olacaktır. Aşağıdaki modellerde seri numarasını Ayarlar'da, IMEI/MEID numarasını ise SIM tepsisinde bulabilirsiniz. Desteğe ihtiyaç duyuyor ancak Ayarlar menüsünü görüntüleyemiyorsanız seri numarası yerine IMEI/MEID numarasını kullanabilirsiniz: iPhone XS iPhone XS Max iPhone X iPhone 8 iPhone 8 Plus iPhone 7 iPhone 7 Plus iPhone 6s iPhone 6s Plus Aşağıdaki modellerde seri numarasını ve IMEI/MEID numarasını SIM tepsisinde bulabilirsiniz: iPhone 3G iPhone 3GS iPhone 4 (GSM modeli) iPhone 4s 2- İPHONE KASASI ÜZERİNDEN Orijinal bir iPhone'unuz varsa seri numarası ve IMEI numarası aygıtın arkasında yazılıdır. Aşağıdaki modellerde seri numarasını Ayarlar'da, IMEI/MEID numarasını (MEID, IMEI'nin ilk 14 hanesidir) ise aygıtın arkasında bulabilirsiniz. Desteğe ihtiyaç duyuyor ancak Ayarlar menüsünü görüntüleyemiyorsanız seri numarası yerine IMEI/MEID numarasını kullanabilirsiniz: iPhone 6 iPhone 6 Plus iPhone SE iPhone 5s iPhone 5c iPhone 5 3- İPHONE KUTUSU ÜZERİNDEN Sahip olduğunuz veya alacağınız iPhone’un kutusu mevcut ise aşağıdaki fotoğrafta görülen şekli ile barkod kısmından seri no ve IMEI gibi bilgilere ulaşabilirsiniz. Tabii öncelikle kutu üzerindeki ile cihazdaki bilgileri karşılaştırmayı unutmayın. 4- iTUNES ÜZERİNDEN Aygıtınızın seri numarasını iTunes'da da bulabilirsiniz: iOS aygıtınızı bilgisayarınıza bağlayın. iTunes otomatik olarak açılmazsa siz açın. Aygıtınızı bulun. Aygıtınızın bilgilerini görmek için Özet sekmesini tıklayın. iPhone'a ait IMEI/MEID ve ICCID numaralarını bulmak için Telefon Numarası'nı tıklayın. iPad'e (cellular modeli) ait CDN, IMEI/MEID ve ICCID numaralarını bulmak için Seri Numarası'nı tıklayın. iPHONE GARANTİSİ NE ZAMAN BAŞLAR? iPhone garanti sorgulaması sonrasında cihazının garantisi var ise ne zamana kadar olduğunu öğrenirsiniz. Fakat elinizdeki iPhone’un faturası var ise oradaki tarih ile garanti süresi farklılık gösterebilir. Çünkü iPhone garantisi SIM kartın takılıp kurulumun tamamlanması ile başlar. Yani iPhone garantisi, cihazın etkinleştirilmesi ile başlar. iPHONE GARANTİ SÜRESİ NE KADAR? Her elektronik cihazda olduğu gibi Türkiye’den alınan iPhone’ların iki yıl garantisi süresi vardır. Geçtiğimiz yıllarda Apple tarafından yapılan bir açıklama yurtdışında iPhone getirenleri hayalkırıklığına uğrattı. Çünkü Apple, Türkiye’yi uluslararası garanti sağlanan ülkeler listesinden çıkardı. Bu da yurtdışından gelen iPhone’ların global bir senelik garantisinin Türkiye’de geçerli olmadığı anlamına gelir. iPHONE GARANTİSİ NEYİ KAPSAR? IPhone garanti sorgulama yaptıktan sonra merak edilen bir konu da garantinin neyi kapsadığıdır. Bu konuda Apple tarafından açıklama bize bilgi verir. Apple, iki yıllık sınırlı garantisi, Türkiye’deki tüketici hakları kanunları ile sağlanan haklardan bağımsızdır. Fakat Apple tarafından sağlanan bu haklar, tüketiciye ek avantajlar sunar. Buna göre tüketiciler, Apple veya tüketici haklar kanunu ile sağlanan haklar doğrultusunda hizmet talep etmeyi tercih edebilir. Orijinal ambalajındaki Apple markalı donanım ürünü ve Apple markalı aksesuarları ("Apple Ürünü") için Apple tarafından yayımlanan kullanıcı kılavuzlarına, teknik özelliklere ve diğer Apple Ürünü kılavuzlarına uygun olarak normal koşullarda kullanılmaları durumunda, son kullanıcı tarafından Türkiye'deki perakende satış noktasından satın alınma tarihlerinden itibaren İKİ (2) YIL süreyle malzeme ve işçilik hatalarına karşı ("Garanti Süresi") sağlar. iPHONE GARANTİSİ NEYİ KAPSAMAZ? Satın aldığınız veya kullandığız iPhone’un Apple tarafından sağlanan iki yıllık sınırlı garantisi mevcuttur. Fakat Apple, aşağıda maddeler halinde verilmiş durumlarda iPhone’un garantisinin geçerli olmayacağını ve kullanıcıya bu konularda dikkatli olmasını bildirmiştir. Apple sınırlı garantisi şunlar için geçerli değildir: (a) Sorun, malzemelerdeki bir kusurdan veya işçilikten kaynaklanmıyorsa zamanla tükenmesi veya yıpranması kaçınılmaz olan bataryaveya koruyucu kaplama gibi tüketim parçaları; (b) Sorun, malzemelerdeki bir kusurdan veya işçilikten kaynaklanmıyorsa dış görünüm hasarları (çizikler, çukurlar, bağlantı noktasındaki plastiğin kırılması dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla); (c) Apple Ürünü’nün teknik özelliklerine uygun olmayan üçüncü tarafa ait parça veya ürünün kullanılmasından kaynaklanan hasarlar (Apple Ürünü’nün teknik özelliklerini [Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] adresinde, her ürüne ilişkin teknik özellikler bölümünün altında bulabileceğiniz gibi mağazalardan da temin edebilirsiniz); (d) Kaza, kötüye kullanım, yanlış kullanım, ateş/yangın, sıvıyla temas, deprem veya diğer türde bir dış etkenden kaynaklanan hasarlar; (e) Apple Ürünü'nün, kullanım kılavuzu, teknik özellikler veya Apple Ürünü'yle ilgili yayımlanan kuralların dışında çalıştırılmasından kaynaklanan hasarlar; (f) Apple temsilcisi veya Apple Yetkili Servis Sağlayıcısı (“AASP”) dışındaki kimseler tarafından gerçekleştirilen servis hizmetinden kaynaklanan hasarlar (yükseltmeler ve genişletmeler dahil); (g) Apple'ın yazılı izni olmadan işlevinde ya da özelliklerinde değişiklik yapılan Apple Ürünleri; (h) Apple Ürünü'nün normal eskime sürecinde olağan şekilde aşınması, yıpranması vb. türde değişime uğramasından kaynaklanan hasarlar; (i) Apple Ürünü'ndeki herhangi bir seri numarası çıkarıldıysa veya zarar gördüyse ya da (j) Apple, ilgili resmî mercilerden, ürünün çalındığına dair bilgi aldıysa veya siz, Apple Ürünü'ne yetkisiz erişimi engellemek için tasarlanan parola kullanımını veya diğer güvenlik tedbirlerini devre dışı bırakamıyor ve ürünün yetkili kullanıcı olduğunuzu (örneğin satın alma kanıtı sağlayarak) hiçbir şekilde kanıtlayamıyorsanız. Mynet |
Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz. |
| |
Forum hakkında | Kullanılan sistem hakkında |
| SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc. |