Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Güzellik - Moda > Kadınca Genel
facebook bağlan


Abisi Olan Kızların Mutlaka Yaptığı 14 Şey

Kadınca Genel kategorisinde açılmış olan Abisi Olan Kızların Mutlaka Yaptığı 14 Şey konusu , Abisi Olan Kızların Mutlaka Yaptığı 14 Şey 1. Size 30 cm uzun gelen abi eşofmanını giymek O eşofman giyilecek arkadaş. 3 beden büyük de olsa giyilecek. Neden? Çünkü sizin, kıyafetlerinizi ...


Like Tree4Beğeni
  • 3 Post By Bia
  • 1 Post By EbruLi

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 08.06.2014, 18:05   #1 (permalink)
Bia

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Abisi Olan Kızların Mutlaka Yaptığı 14 Şey



Abisi Olan Kızların Mutlaka Yaptığı 14 Şey

1. Size 30 cm uzun gelen abi eşofmanını giymek

O eşofman giyilecek arkadaş. 3 beden büyük de olsa giyilecek. Neden? Çünkü sizin, kıyafetlerinizi ortaklaşa giyebileceğiniz bir kız kardeşiniz yok. Şu dizleri çıkmış eşofmanı giymeyip ne yapacaksınız acaba?

2. İlişkiniz hakkında yorum yapmasına katiyen izin vermemek

-kızım bırak şu çocuğu. ne mal olduğu ortada zaten!

+ya sen karışmasana. ben senin ilişkilerine karışıyor muyum? (karışıyor)

3. Kalabalık bir ortamda yaptığı her espriye -kötü olsa bile- hunharca gülmek

Çünkü gülmek zorundasınız. Çünkü siz kız kardeşsiniz bir kere. Sürekli onu yüceltmek yegane göreviniz.

4. Sizi kızdırdıktan sonra, söylediği çok komik bir şeye bile donuk bir suratla cevap vermek

"Önce bi özür dilesin, sonra gülerim zaten." kafasıyla kaç kere surat yaptınız kim bilir. Naz yapmak bir kız kardeşe bahşedilen en önemli özelliklerden biridir zaten. Gülmeyeceksin arkadaş! O özür dilenecek!

5. Kötü alışkanlıklarını çok iyi haltlar yiyormuşçasına anlattığında ağzını, burnunu kırmak istemek

-Geçen yine içiyoruz arkadaşlarla

+İyi yapıyorsunuz abi. Aferin

-Noluyo kızım ya!?

6. Abiyi anne baba gözünde güvenilmez hale getirip, ailenin güvenilir çocuğu olmak.

Abiyi "etkisiz eleman"a döndürme girişiminden başka ne olabilir ki bu? Önce anne-babada sağlam bir güven duygusu oluşturursunuz. Abi zaten kafadan güvenilmezdir, ittir, serseridir, haytadır. Buna inandırdıktan sonra evden kaçsanız mutlaka sizin bildiğiniz bir şey vardır. Kimse abinin sözüne itibar etmez.

7. Her fırsatta abiyi ispiyonlamak

Genellikle çocukluk dönemlerinde cereyan eden bu hadiseler büyür de büyür. Siz kocaman insanlar olduğunuzda anne-babadan habersiz evi satsanız, parasını çarçur etseniz bir yolunu bulup suçu abinin üzerine atabilirsiniz kolaylıkla. Hatta belli mi olur, belki abiniz de buna inanır.

8. En boğucu ortamlardan kurtulmak için abiyi kullanmak

Bayram ziyaretinde edilen sıkıcı sohbetlerden ötürü sabrınızın sonuna gelmişsinizdir. Hemen abiye bir mesaj atarsınız: "Abi al beni burdan, kalp krizi geçiriyorum. kesin bilgi." O bir nevi kurtarıcıdır çünkü bir kız kardeşin gözünde.

9. "Bi de beni tek çek!" cümlesiyle abiyi intiharın eşiğine getirmek

Sürekli "Abi bi de burda fotoğrafımı çeksene" diyerek eline makinayı tutuşturursunuz. Çeksin tabi, başka işi mi var?

10. Kız arkadaşı hakkında kötü şeyler söyleyip kafasını karıştırmak

-Ya sen çok iyi kız falan diyosun ama geçen gün twitter'da yazdıklarını görmedin galiba abi?

Bu listenin olmazsa olmazıdır. Yapmayan bir kız çıksın ben yapmadım desin, vallaha kimseyi inandıramaz. Aha buraya yazıyorum.

11. Eski arkadaşların hayatlarını Facebook'tan takip edip hemen abiye yetiştirmek

Abinin umrunda bile değildir çoğu zaman, kimin ne yaptığı. Ama siz yine de bunu bir görev olarak kabul etmişsinizdir bir kere. Abinin ilkokul arkadaşının (sizin arkadaşınız olmayan!) ne zaman, kiminle evlendiğini; kaç çocuğu olduğunu; çocuklarına ne isim verdiğini araştırıp hemen abinizi ararsınız.

12. Kitap okuycam, ayağına aşırı aydınlık yapan gece lambasıyla abinin uykusunun içine etmek

Bu da genellikle çocukken aynı odayı paylaştığınız dönemlerde uyguladığınız bir taktiktir. Asıl amaç tabi ki kitap okumak değildir. Abiyi bıktırıp odasını değiştirmesine önayak olmak içindir tüm çabanız.

13. Hoşunuza gitmeyen abi kıyafetlerine müdahale etmek

-Benim gri bi gömleğim vardı, bulamıyorum onu dolapta?

+Aa? Gri mi gömlek? Senin gri gömleğin mi vardı ki? Hiç görmedim ben?

14. Anlattığı saçma sapan şeyleri bile sabırla dinlemek

Çünkü o sizi canınızdan bir parçadır. Toplamda 3-5 çeşit olan sevginin kocaman 1 çeşidi sadece onun için ayrılmıştır. Ne kadar uyumsuzluk, kavga geçse de aranızda canı yandığında ilk siz koşacaksınız zira.

Gece, Brida ve Lev beğendi
Bia isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2014, 18:18   #2 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Abisi Olan Kızların Mutlaka Yaptığı 14 Şey

Bir madde daha eklemek istiyorum buraya ;D
15-) Başkalarının yanında abi ile süper ikili gibi olup eve donunce ottan bir sebep yuzunden tartışmak

Brida isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2014, 18:23   #3 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Abisi Olan Kızların Mutlaka Yaptığı 14 Şey

abim yok keşke olsaydı

Gece beğendi.
__________________
Kadının gücünü
Hafife Alma.








Her Yol Sana Çıkar
Galatasaray !


EbruLi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2014, 18:33   #4 (permalink)
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Abisi Olan Kızların Mutlaka Yaptığı 14 Şey

bence de çok güzel bi duygu bende çok kısa yaşadım

__________________
Gece isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 08.06.2014, 18:43   #5 (permalink)
İnsanlar benim lanetim.
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Abisi Olan Kızların Mutlaka Yaptığı 14 Şey

Dünyanın en güzel şeyi, bir abinin olması...

__________________
The dawn shall steal my dreams no more.
Elia isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 9
Bia, Brida, Elia, Elzem, Gece, Invisible, Lev, Vassago, Yagmur
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 14:27