Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Resim - Galeri > Avatar, İmza ve Gif Dünyası > Kendi Çalışmalarınız
facebook bağlan


Nix | Çalışmalar

Kendi Çalışmalarınız kategorisinde açılmış olan Nix | Çalışmalar konusu , Alıntı: Zeynep Nickli Üyeden Alıntı çok güzeller sağol gadalarını yedüğüm...


Like Tree234Beğeni

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 29.11.2012, 15:07   #131 (permalink)
“Geçti artık,göğsümde
kuş barınmaz anladım. ”
(Metin Altıok)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nix | Çalışmalar



Alıntı:
Zeynep Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
çok güzeller
sağol gadalarını yedüğüm

Serafina beğendi.
__________________

''Beni anlamadın demeyeceğim. Beni anladın.
Zaten en dayanılmaz acı buydu.
Sen beni anladın. Anladığın halde canımı yaktın..''

(Frida Kahlo)



Nixie isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 29.11.2012, 15:09   #132 (permalink)
Dost bî-pervâ felek bî-rahm devrân bî-sükûn,
Derd çok hem-derd yok düşman kavî tâli' zebûn.
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nix | Çalışmalar

Alıntı:
Nixie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Seni hoşnutsuz şey nasıl beğendin hayret
Teşekkürler yinede bay huysuz.
nerem hoşnutsuz benim yaa,ahh beni bi tanısan bunları demezsin

Nixie beğendi.
Sükût isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 29.11.2012, 15:10   #133 (permalink)
“Geçti artık,göğsümde
kuş barınmaz anladım. ”
(Metin Altıok)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nix | Çalışmalar

Alıntı:
Sükût Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
nerem hoşnutsuz benim yaa,ahh beni bi tanısan bunları demezsin
Hislerim kuvvetlidir benim(A) Kesin öylesin kesin. Ama yanıltabilirsin beni belki

Sükût beğendi.
__________________

''Beni anlamadın demeyeceğim. Beni anladın.
Zaten en dayanılmaz acı buydu.
Sen beni anladın. Anladığın halde canımı yaktın..''

(Frida Kahlo)



Nixie isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 29.11.2012, 15:14   #134 (permalink)
Dost bî-pervâ felek bî-rahm devrân bî-sükûn,
Derd çok hem-derd yok düşman kavî tâli' zebûn.
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nix | Çalışmalar

Alıntı:
Nixie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hislerim kuvvetlidir benim(A) Kesin öylesin kesin. Ama yanıltabilirsin beni belki
görüşeceğiz

bi ara banada avatar yaparsın,şapkalı falan

Nixie beğendi.
Sükût isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 29.11.2012, 15:15   #135 (permalink)
“Geçti artık,göğsümde
kuş barınmaz anladım. ”
(Metin Altıok)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nix | Çalışmalar

Alıntı:
Sükût Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
görüşeceğiz

bi ara banada avatar yaparsın,şapkalı falan
bekliyor olacağımdan şüphen olmasın

Ama sen benim gözümde şapkasız 'u'sun Tabikide yaparım

Sükût beğendi.
__________________

''Beni anlamadın demeyeceğim. Beni anladın.
Zaten en dayanılmaz acı buydu.
Sen beni anladın. Anladığın halde canımı yaktın..''

(Frida Kahlo)



Nixie isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 29.11.2012, 15:54   #136 (permalink)
“Geçti artık,göğsümde
kuş barınmaz anladım. ”
(Metin Altıok)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nix | Çalışmalar






Gülümse beğendi.
__________________

''Beni anlamadın demeyeceğim. Beni anladın.
Zaten en dayanılmaz acı buydu.
Sen beni anladın. Anladığın halde canımı yaktın..''

(Frida Kahlo)



Nixie isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 30.11.2012, 12:37   #137 (permalink)
“Geçti artık,göğsümde
kuş barınmaz anladım. ”
(Metin Altıok)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nix | Çalışmalar

Kişi Çalışması



Kullanıma kapalı





@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
avatar konusunda kararsız kaldım ilk hoşuma giden üzerinde düzenleme yaptım umarım beğenirsin.
Beğenmezsende sen bilirsin yani
Senin seçtiğin bir avatar olursa paylaşırsın elimden geldiğinde bişiler yapmaya çalışırım.
Huysuz(A)


Zeyy ve Sükût beğendi
__________________

''Beni anlamadın demeyeceğim. Beni anladın.
Zaten en dayanılmaz acı buydu.
Sen beni anladın. Anladığın halde canımı yaktın..''

(Frida Kahlo)



Nixie isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 30.11.2012, 17:30   #138 (permalink)
Dost bî-pervâ felek bî-rahm devrân bî-sükûn,
Derd çok hem-derd yok düşman kavî tâli' zebûn.
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nix | Çalışmalar

@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] eline sağlık ya canımsın!.güzel olmuş,beğendim.ortadakini seçtim;p huysuzu da yapıştırmışsın yine

Nixie beğendi.
Sükût isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 30.11.2012, 17:33   #139 (permalink)
“Geçti artık,göğsümde
kuş barınmaz anladım. ”
(Metin Altıok)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nix | Çalışmalar

Alıntı:
Sükût Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL] eline sağlık ya canımsın!.güzel olmuş,beğendim.ortadakini seçtim;p huysuzu da yapıştırmışsın yine
Gerçekten beğendin mi?(A) Beğenmene sevindim canım işte olduğum için elimden geleni yaptım.
Öylesin ama

Sükût beğendi.
__________________

''Beni anlamadın demeyeceğim. Beni anladın.
Zaten en dayanılmaz acı buydu.
Sen beni anladın. Anladığın halde canımı yaktın..''

(Frida Kahlo)



Nixie isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 30.11.2012, 17:34   #140 (permalink)
Dost bî-pervâ felek bî-rahm devrân bî-sükûn,
Derd çok hem-derd yok düşman kavî tâli' zebûn.
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Nix | Çalışmalar

Alıntı:
Nixie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Gerçekten beğendin mi?(A) Beğenmene sevindim canım işte olduğum için elimden geleni yaptım.
Öylesin ama
gerçekten beğendim.hem şapkalı
tamam öyleyim itiraz etmicem artık =)

Nixie beğendi.
Sükût isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 84
ɢüʟ ɢüʐɛʟɨ, Ahmosis, Alalia, Alaz, Araz, Ask, Aslı, Aura, Aşk-! Azam, Bahar, Bia, CaSey, Cehennem, Ceysu, CiCi, Crystal, diLemma, Dreamer▲, Düşes, Earendil, Ela, Elzem, Emir, eSqici, Estela, Flora, Gazel, Gölge, Gülümse, Hakan, HANDAN, Hayat Gibi, heLen, HüSeyiN, ira, JaCk, Jade, Jineps, Jokaso, JoKeR, KaRaqiZz, katatonia, Kathie, KeNJiBaTuSaY, KfyAngeL, KimsE, Kumsal, KUTAY, Laura, Leia, Liaaa, Mavi, Mavilimery, MayıS, Melodram, mhtp, MisaL, Muratt, Myself, Narsinha, Nefes, Nina, Nixie, Perii, Pineapple, RaiN, Ravza, Reyyan, Ripley, Ruthless, SaяmÂşık, sedoist, Serafina, Sim, Sis, Smyrna, Sükût, Venüs, VERA, XGaMeRX, YeşiL6, Zeyy, Şekerpare
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 00:44