Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Bayanların Dünyası > Diyet - Sağlıklı Beslenme > Kilo Almak İsteyenler
facebook bağlan


Kilo alma diyeti

Kilo Almak İsteyenler kategorisinde açılmış olan Kilo alma diyeti konusu , 2008-07-18 14:44:31 Kadinlaricin.net sitesinde Kilo alma diyeti kilo almak için diyet baslikli sayfadasiniz.Bu sayfada Kilo alma diyeti kilo almak için diyet ile ilgili yazi bulunmaktadir. Pazartesi Sabah: Dört kesme şekerli ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 17.09.2012, 12:54   #1 (permalink)
ira
Süper Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Kilo alma diyeti



2008-07-18 14:44:31 Kadinlaricin.net sitesinde Kilo alma diyeti kilo almak için diyet baslikli sayfadasiniz.Bu sayfada Kilo alma diyeti kilo almak için diyet ile ilgili yazi bulunmaktadir.





Pazartesi

Sabah: Dört kesme şekerli çay, iki yemek kaşığı bal, 5-6 adet zeytin, bir yumurta, bir yemek kaşığı tereyağı, bir adet domates veya portakal, iki dilim ekmek.

Öğle: Bir porsiyon koyun kapama, bir porsiyon pilav, bir kase komposto, bir tabak salata, iki dilim ekmek.

Ara öğün: Bir su bardağı meyve suyu, bir adet peynirli sandviç.

Akşam: Bir kase mercimek çorba, bir porsiyon etli dolma, yoğurt, bir porsiyon baklava, bir tabak salata ve iki dilim ekmek.

Yatarken: Bir su bardağı süt, bir yemek kaşığı bal.

SALI

Sabah: Dört kesme şekerli çay, iki yemek kaşığı tahin, pekmez, beş altı adet yeşil zeytin, küçük bir parça beyaz peynir, bir su bardağı meyve suyu veya meyve, iki dilim ekmek.

Öğle: Bir porsiyon bahçıvan kebap, bir porsiyon peynirli makarna, bir porsiyon meyveli tatlı, bir tabak salata, bir dilim ekmek.

Ara öğün: Dört adet kesme şekerli çay, bir porsiyon kek.

Akşam Bir porsiyon terbiyeli köfte, bir porsiyon zeytinyağlı sebze yemeği, bir porsiyon kadayıf, bir tabak salata, iki dilim ekmek.

Yatarken: Bir kase yoğurt, bir yemek kaşığı bal.

ÇARŞAMBA

Sabah: Dört kesme şekerli çay, iki yemek kaşığı bal, beş, altı adet siyah zeytin, bir yumurta, bir yemek kaşığı tereyağı, bir adet domates veya portakal, iki dilim ekmek.

Öğle: Bir kase yayla çorba, bir porsiyon karışık ızgara, bir porsiyon hurma tatlı, bir tabak salata, iki dilim ekmek.

Ara öğün: Bir meyve, bir peynirli sandviç.

Akşam: Bir porsiyon etli kuru fasulye, bir porsiyon pilav, bir kase ayran veya cacık, bir tabak salata, iki dilim ekmek.

Yatarken: Bir bardak süt, bir yemek kaşığı bal.

PERŞEMBE

Sabah: Dört kesme şekerli çay, iki yemek kaşığı bal, beş, altı adet siyah zeytin, az yağlı ve salçalı sosda haşlanmış sosis, bir su bardağı meyve suyu veya meyve, iki dilim ekmek.

Öğle: Bir porsiyon tas kebap, bir porsiyon peynirli börek, bir adet meyve, bir tabak salata, iki dilim ekmek.

Ara öğün: Dört adet kesme şekerli çay, bir porsiyon kek.

Akşam: Bir kase sebze çorba, bir porsiyon ızgara biftek, bir porsiyon hanım göbeği, bir tabak salata, iki dilim ekmek.

Yatarken: Bir kase yoğurt, bir yemek kaşığı bal.

CUMA

Sabah: Dört kesme şekerli çay, iki yemek kaşığı reçel, beş, altı adet zeytin, bir adet yumurta, bir yemek kaşığı tereyağı, bir adet domates veya portakal, iki dilim ekmek.

Öğle: Bir porsiyon haşlama et, patates püre, bir porsiyon zeytinyağlı sebze yemeği, bir porsiyon irmik helva, bir tabak salata, iki dilim ekmek.

Ara öğün: Bir su bardağı meyve suyu, bir adet peynirli sandviç.

Akşam: Bir kase domates çorbası, bir porsiyon kızartma, bir kase yoğurt, bir tabak salata, iki dilim ekmek.

Yatarken: Bir su bardağı süt, bir yemek kaşığı bal.

CUMARTESİ

Sabah: Dört kesme şekerli çay, iki yemek kaşığı bal, beş, altı adet zeytin, 50 gram salam, bir yemek kaşığı tereyağı, bir su bardağı meyve suyu veya meyve, iki dilim ekmek.

Öğle: Bir kase düğün çorba, bir porsiyon tepsi köfte, bir porsiyon tel kadayıf, bir tabak salata, iki dilim ekmek.

Ara öğün: Bir adet meyve, bir peynirli sandviç.

Akşam: Bir porsiyon sebzeli tavuk, bir porsiyon pilav, bir kase komposto, bir tabak salata, iki dilim ekmek.

Yatarken: Bir kase yoğurt, bir yemek kaşığı bal.

PAZAR

Sabah: Dört kesme şekerli çay, iki yemek kaşığı reçel, beş, altı adet zeytin, küçük bir parça kaşar peyniri, bir yemek kaşığı tereyağı, bir adet domates veya portakal, iki dilim ekmek.

Öğle: Bir porsiyon domatesli pirzola, bir porsiyon makarna, bir kase sup, bir tabak salata, iki dilim ekmek.

Ara öğün: Dört kesme şekerli çay, bir porsiyon kek.

Akşam: Bir porsiyon İzmir köfte, bir porsiyon yoğurtlu kızartma, bir porsiyon baklava, bir tabak salata, iki dilim ekmek.
Yatarken: Bir su bardağı süt, bir yemek kaşığı bal.
Kilo alabilmek için aldığınız kalori fazla harcadığınız az olacak. Aksi halde kilo alamazsınız.
Aşırı hareketlerden kaçınacak, uyku düzenine dikkat edecek, vitaminsiz kalmayacak, kendinizi hastalıklardan koruyacaksınız.Kilo almak için şişmanlatıcı bir diyeti aşağıya yazıyorum.

ira isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
Mariachi
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 07:36