Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Eğitim - Öğretim > Kişisel Gelişim

canlı casino siteleri canlı casino siteleri sagedatasecurity.com casino siteleri takipçi satın al
porno diyarbakır escort bayan antalya escort malatya escort

Müşteri Hizmetleri İle Baş Etmenin Yolları?

Kişisel Gelişim kategorisinde açılmış olan Müşteri Hizmetleri İle Baş Etmenin Yolları? konusu , ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 18.11.2012, 12:40   #1 (permalink)
“Geçti artık,göğsümde
kuş barınmaz anladım. ”
(Metin Altıok)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Müşteri Hizmetleri İle Baş Etmenin Yolları?

Artık telefonlarda müşteri hizmetleri ile büyük bir savaş içerisindesiniz? Onlara karşı peki hem istediğnizi alıp hemde büyük bir zafer kazanmak istiyorsanız bu tavsiyelere göz atın!

Bu aralar müşteri hizmetleri ile sadece telefonla görüşüyoruz. Callcenter temsilcileri ile konuşmak sinir bozucu bir deneyim olabilir, ama sinirinizi azaltmanın yöntemleri var müşteri hizmetleri ile sabahları görüşün, böylece enerjik ve taze bir ses tonu duyacaksınız. Sakın öğle ve akşam saatlerinde aramayın aramanızın zamanı dışında, yaklaşımınızda çok önemli kibar ve arkadaşça yaklaşın. Müşteri hizmetleri ile telefonda nasıl görüşüleceğine dair 7 ipucu:

Hazırlanın
Konuşmaya başlamadan önce konu ile tüm evrakları önünüzde toplayın, hesap numaranız ve şifrenizi de. Bu tanımlama sürecini hızlandıracak ve konuya girmenize yardımcı olacaktır. Elinizde not almak için kalem bulunsun. Eğer birkaç nedenden ötürü arıyorsanız elinizde liste bulunsun, böylece hiçbir şeyi unutmazsınız.

Hemen arama nedeninizi söyleyin
Biriyle konuşmaya başladığınız zaman probleminizin ne olduğunu kısaca ve genel başlıklarıyla anlatın detaylara girmeyin. Call center çalışanları konuyla ilgili genel içerikleri bilmektedirler, o yüzden arama amacınızı açıkça ifade edin. Eğer birkaç nedenden ötürü arıyorsanız, en büyük probleminizden başlayarak anlatın. Biri çözülünce diğer soruna geçin.

Temsilcinin adını tekrarlayın
Temsilciler genelde konuşmanın başında adlarını ve departmanlarını söylerler. Eğer söylemezlerse siz sorun ve bir kenara yazın. Belki ilerde övgü veya şikayette bulunmak veya işlerinizi takip etmek için kullanırsınız. Temsilciler size soyadlarını söylemek zorunda değillerdir. Konuşmaları yaparken temsilcinin adını arada kullanın, bu aslında bir tehdittir. Kime teşekkür edeceğinizi veya kimi suçlayacağınızı biliyorsunuz demektir.

Temsilciyi zora sokmayın
Şirketten ne kadar nefret etseniz de, çok kötü yorumlar yapmayın. Eğer bu kadar mutsuz gelirseniz, kimse size yardımcı olamayacaktır. Soru kendiniz sorup,kendiniz cevap vermeyin. Onların sormasını bekleyin. Böyle yapmanız sadece onların kafasını karıştıracaktır.

CaydırılmayınGenelde müşteri temsilcileri tüm konuşmayı kontrol altına alır. Ve yeni ürünleri pazarlama hususunda eğitim alırlar, sattıkları her ürün içinde komisyon alırlar. Eğer müşteri temsilcisi ısrar etmeye devam ederse, problem çözülürse daha mutlu olacağınızı söyleyin.

Yılmayın
Sakın hayırı cevap olarak almayın. Bazen koşullar istediğinizi almanızı imkansız hale getirebilir. Eğer durum buysa alternatif çözümler isteyin. Kelimelerinizi doğru seçin, b
aşka ne yapabilirim demeyin. Onun yerine şirketiniz bu durum karşısında başka ne seçenekler sunuyor diye sorun. Temsilciyi hala sizin istediğiniz sonuca ulaşmanız için sorumlu tuttuğunuzu gösterin.

Temsilcinin konuşmayı özetlemesini sağlayın
Temsilcinin yapılan değişiklikleri ve bundan sonra neler yapılacağını siz saydırın. Genelde temsilciler otomatik olarak konuşmayı ve yapılanları özetlerler ama unuturlarsa özetlemelerini isteyin.

Sonunda Hizmeti Aldınız
Yukarıda verdiğimiz ipuçları hizmet almanızı hem hızlandıracak hem de kolaylaştıracaktır.

Nixie isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.
yetişkin sohbet chatkamerali.net

Saat: 04:53