|
Komik Yazılar kategorisinde açılmış olan Teknik Servis Diyalogları konusu , ...
| LinkBack | Seçenekler | Arama | Stil |
14.12.2013, 09:07 | #1 (permalink) |
| Teknik Servis Diyalogları Teknik Servis Diyaloglar "Müşteri : merhaba, ben Ayşe. Disketimi yuvasından çıkaramıyorum da... Teknik destek servisi: Çıkartma düğmesine bastınız, değil mi? Müşteri : Elbette. Sıkıştı herhalde. Tek.Des: Tamam hanımefendi, not alıyorum. Bir arkadaş gelir bakar. Müşteri : Bi dakka! Disketi henüz yuvasına koymamışım, masanın üzerinde duruyor. Afedersiniz. *** Tek.Des: Nasıl bir bilgisayarınız var Ömer bey? Müşteri : Beyaz *** Tek.Des: Ekranınızın solundaki 'Bilgisayarım' ikonunu tıklar mısınız? Müşteri : Sizin solunuz mu, benim solum mu? *** Tek.Des: Günaydın. Size nasıl yardımcı olabilirim? Müşteri : Merhaba. Yazıcım çalışmıyor da... Tek.Des: Anladım. 'Başlat' tuşuna basar mısınız? Müşteri : Bak dostum! Ben Bill Gates değilim. Bana öyle teknik konuşma! *** Müşteri : Merhaba. Ben Aysu. Bilgisayarımdan çıktı alamıyorum. Her deneyişimde 'yazıcı bulunamıyor' diye bir ikaz yazısı çıkıyor. Yazıcıyı kaldırdım ekranın önüne koydum, hâlâ 'yazıcı bulunamıyor' diyor. *** Müşteri : Yazıcımdan renkli çıktı alamıyorum. Bir şeyi eksik mi yapıyorum acaba? Tek.Des: Yazıcınız renkli mi? Müşteri : Aaah! Afedersiniz ya... *** Tek.Des: Şimdi ekranınızın üzerinde ne var hanımefendi? Müşteri : Eşimin doğum günümde hediye ettiği ayıcık. Niye? *** Müşteri : Klavyem çalışmıyor. Tek.Des: Bilgisayara bağlı mı acaba? Müşteri : Bilgisayaın arkasına ulaşamıyorum. Tek.Des: Klavyenizi elinize alın ve on adım geri gidin. Müşteri : Tamam. Tek.Des: Klavye sizinle geldi mi? Müşteri : Evet. Tek.Des: Bu, klavyeniz bilgisayara bağlı değil demek oluyor. Müşteri : A-a! Masada bir klavye daha var... Hah! Bu çalışıyor. *** Tek.Des: Şifrenizi söylüyorum: küçük c, büyük a, küçük n, 7 Müşteri : 7 büyük mü, küçük mü? *** Müşteri : Nete giremiyorum. (dial-up dönemi) Tek.Des: Parolanızı doğru girdiniz mi acaba? Müşteri : Tabi. Arkadaşımın girdiği parolanın aynısı girdim. Tek.Des: Arkadaşınızın girdiği parola neydi? Müşteri : Beş yıldız. *** Tek.Des: Hangi anti-virüs programını kullanıyorsunuz efendim? Müşteri : Windows Tek.Des: O anti-virüs programı değil efendim. Müşteri : Afedersiniz; internet explorer`dı. *** Müşteri : Çok büyük bir problemim var. Arkadaş bilgisayarıma bir ekran koruyucu koydu. Ama mouse`ı oynatınca kayboluyor ya! *** Tek.Des: Buyurun efendim? Müşteri : Eee! İlk defa mail gönderiyorum da... Tek.Des: Tamaam! Ben size yardım edeyim. Müşteri : Adresteki 'a'yı yazdım da, çevresine daireyi nasıl çizeceğim?
__________________ "SEN, AKLIM VE KALBİM ARASINDA KALAN, EN GÜZEL ÇARESİZLİĞİMSİN" Sevmek, bazen vazgeçmeyi bilmektir. Canımı canan dilerse, bil ki minnet canıma, Can nedir ki, onu vermeyem cananıma Bir destan yazar gibi durmadan gündüz gece, Ben hep seni yazmışım yüreğime gizlice. |
14.12.2013, 13:36 | #2 (permalink) |
| Cevap: Teknik Servis Diyalogları :) Tek.Des: Günaydın. Size nasıl yardımcı olabilirim? Müşteri : Merhaba. Yazıcım çalışmıyor da... Tek.Des: Anladım. 'Başlat' tuşuna basar mısınız? Müşteri : Bak dostum! Ben Bill Gates değilim. Bana öyle teknik konuşma! * ) Hayatın bir yüzü de bu. Paylaşım için teşekkürler. Allah sabır versin
__________________ Yalnız açığa çıkan ışığı görebiliyorsan, Yalnız söylenen sesi duyabiliyorsan, Ne görebiliyorsun,Ne duyabiliyorsun. "Hayret et! Çünkü hayrettir göğe açılan pencere. Hayret ettim ve gördüm, bin ayet güldü yüzüme." |
14.12.2013, 16:39 | #3 (permalink) |
| Cevap: Teknik Servis Diyalogları :) Ben teşekkür ederim. Bilgisizlik konusunda birbirimizle yarışırken, laf ebeliği konusunda kimse bizimle yarışamaz
__________________ "SEN, AKLIM VE KALBİM ARASINDA KALAN, EN GÜZEL ÇARESİZLİĞİMSİN" Sevmek, bazen vazgeçmeyi bilmektir. Canımı canan dilerse, bil ki minnet canıma, Can nedir ki, onu vermeyem cananıma Bir destan yazar gibi durmadan gündüz gece, Ben hep seni yazmışım yüreğime gizlice. |
14.12.2013, 20:57 | #4 (permalink) | |
| Cevap: Teknik Servis Diyalogları :) Alıntı:
Çok doğru. Laf ebesi olmak değil marifet,''kendini bil'' sözünde olduğu gibi, ne bilip bilmediğimizi bir ölçüp tartabilmek.
__________________ Yalnız açığa çıkan ışığı görebiliyorsan, Yalnız söylenen sesi duyabiliyorsan, Ne görebiliyorsun,Ne duyabiliyorsun. "Hayret et! Çünkü hayrettir göğe açılan pencere. Hayret ettim ve gördüm, bin ayet güldü yüzüme." | |
02.01.2015, 17:26 | #5 (permalink) | |
| Cevap: Teknik Servis Diyalogları :) Alıntı:
Bu iyidi | |
31.01.2015, 17:18 | #6 (permalink) | |
Bağımlı Üye
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
| Cevap: Teknik Servis Diyalogları [B] Alıntı:
Saflıkta sınır tanımamışlar
__________________ | |
27.02.2015, 21:07 | #7 (permalink) |
Süper Üye | Cevap: Teknik Servis Diyalogları Hepsi harikaymış bunların Hepsi bir tebessüm ettirdi |
31.03.2015, 23:21 | #8 (permalink) | |
La Tahzen! Kaybettiğin her şey başka bir surette geri döner. | Cevap: Teknik Servis Diyalogları Alıntı:
__________________ “вυdα вιr ιмтιнαɴ..” de,ɢeç… ''ηαšïp'' | |
29.04.2015, 19:15 | #9 (permalink) |
Isınan Üye
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
| Cevap: Teknik Servis Diyalogları Tek.Des: Günaydın. Size nasıl yardımcı olabilirim? Müşteri : Merhaba. Yazıcım çalışmıyor da... Tek.Des: Anladım. 'Başlat' tuşuna basar mısınız? Müşteri : Bak dostum! Ben Bill Gates değilim. Bana öyle teknik konuşma! )) HAriaka |
03.05.2015, 04:56 | #10 (permalink) | |
Sylvia Plath.
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
| Cevap: Teknik Servis Diyalogları Alıntı:
ALLAHIM!
__________________ | |
Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz. |
| |
Forum hakkında | Kullanılan sistem hakkında |
| SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc. |