Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Genel - Güncel > Magazin Haberleri

pubg mobile uc

Çağatay Ulusoy'un Filmine Giden Şok Oldu

Magazin Haberleri kategorisinde açılmış olan Çağatay Ulusoy'un Filmine Giden Şok Oldu konusu , ...


Like Tree3Beğeni

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 28.12.2015, 14:08   #11 (permalink)
XxX
Özel Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Çağatay Ulusoy'un Filmine Giden Şok Oldu

Alıntı:
Exodus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

2016'da beraber izleyelim o zaman
2016damıymış vizyonu bi de utanmadan bari 2015de olaydı

XxX isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 28.12.2015, 14:10   #12 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Çağatay Ulusoy'un Filmine Giden Şok Oldu

Bizim kuzende gitmeyi düşünüyordu buna

__________________
[Link'i Görebilmeniz İçin Kayıt Olunuz.! Kayıt OL]
Papatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 28.12.2015, 14:13   #13 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Çağatay Ulusoy'un Filmine Giden Şok Oldu

Alıntı:
XxX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
2016damıymış vizyonu bi de utanmadan bari 2015de olaydı
Durduk yere oynamaya başlıyormu bunlarda hintliler gibi

Exodus isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 28.12.2015, 14:19   #14 (permalink)
XxX
Özel Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Çağatay Ulusoy'un Filmine Giden Şok Oldu

Alıntı:
Exodus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Durduk yere oynamaya başlıyormu bunlarda hintliler gibi
nan keşke biz de hintli olsak ne güzel aşkları var her yerde oynuyolar biz anca düğünlerde oynuyoruz onlarda damadın arkadaşları filan da yok tüm mahalle oynuyo bakkal manav hiç demiyolar veresiye olmuş boyum kadar eline davul alan oynuyo arkadaş çok özeniyom ya

XxX isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 28.12.2015, 14:26   #15 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Çağatay Ulusoy'un Filmine Giden Şok Oldu

Alıntı:
XxX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
nan keşke biz de hintli olsak ne güzel aşkları var her yerde oynuyolar biz anca düğünlerde oynuyoruz onlarda damadın arkadaşları filan da yok tüm mahalle oynuyo bakkal manav hiç demiyolar veresiye olmuş boyum kadar eline davul alan oynuyo arkadaş çok özeniyom ya
Adamların umurunda mı dünya zaten öküze, ineğe falan tapıyor onlar boşver

Exodus isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 28.12.2015, 14:29   #16 (permalink)
XxX
Özel Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Çağatay Ulusoy'un Filmine Giden Şok Oldu

Alıntı:
Exodus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Adamların umurunda mı dünya zaten öküze, ineğe falan tapıyor onlar boşver
Benim için çok bişi farketmez biz de burda öküzlere tapmıyo muyuz gerçi ben kendi adıma konuştum kız olarak öz eleştiri yaptım

Exodus beğendi.
XxX isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Alt 28.12.2015, 14:31   #17 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Standart Cevap: Çağatay Ulusoy'un Filmine Giden Şok Oldu

Alıntı:
XxX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Benim için çok bişi farketmez biz de burda öküzlere tapmıyo muyuz gerçi ben kendi adıma konuştum kız olarak öz eleştiri yaptım

Exodus isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 10:17


sohbet mariobet giriş mariobet mariobet mariobet giriş sohbet odaları