Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Eğitim - Öğretim > Meslek Tanıtımları
facebook bağlan


İş Telefon Görüşmelerine Nasıl Cevap Verilir?

Meslek Tanıtımları kategorisinde açılmış olan İş Telefon Görüşmelerine Nasıl Cevap Verilir? konusu , İş Telefon Görüşmelerine Nasıl Cevap Verilir? Bir iş telefon üzerinden halledileceği zaman, müşterinin sizinle çalışıp isteyip istemeyeceği telefonu cevaplayan kişinin profesyonelliğine ve yaklaşımına bağlıdır. İşletmeler bu tarz telefonları cevaplayan çalışanlarını ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 24.09.2015, 21:41   #1 (permalink)
Süper Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
tick İş Telefon Görüşmelerine Nasıl Cevap Verilir?



İş Telefon Görüşmelerine Nasıl Cevap Verilir?


Bir iş telefon üzerinden halledileceği zaman, müşterinin sizinle çalışıp isteyip istemeyeceği telefonu cevaplayan kişinin profesyonelliğine ve yaklaşımına bağlıdır. İşletmeler bu tarz telefonları cevaplayan çalışanlarını iyi düşünülmüş, tutarlı bir üslup takınmaları konusunda eğitmelidir.

Talimatlar:

Daima nazik ve açık bir dil kullanmaya çalışarak argo kelimeler kullanmakatn kaçının. Telefondan konuştuğunuz kişinin söylediğiniz her kelimeyi anlayabilmesi gerekir. Argo profesyonel bir üslup değildir ve kötü bir ilk izlenim bırakır.

Müşteriyi "günaydın", "iyi günler", ya da "merhaba" gibi enerjik ve güven veren bir şekilde selamlayın.

Şirket adını belirtin. Müşterinin doğru yeri aradığından emin olmasını sağlayacaktır.

Adınızı kullanarak kendinizi tanıtın. Sadece isminizi kullanmanız yeterlidir ve özellikle de eğer çalıştığınız şirket hassas bir alanda hizmet veriyorsa daha güvenlidir.

Müşteriye nasıl yardımcı olabileceğinizi sorun. Cevabı dikkatle dinleyin. Eğer müşterinin talebini siz karşılayabiliyorsanız bunu gecikmeden nazik bir şekilde yapın. Eğer telefonu şirtket içinde başka birine bağlamanız gerekiyorsa, müşteriye talebiyle diğer meslektaşınızın ilgilendiğini belirtin. İş arkadaşınız yerinde değil ise, müşteriye beklemek mi, mesaj bırakmak mı yoksa daha sonra yeniden aramak mı istediğini sorun.

Arayan size bir mesaj bırakmak isterse, doğru mesajı yazdığınızdan ve meslektaşınızın geri dönüş yapabilmesi için gerekli tüm ayrıntıları (telefon numarası, isim, arama nedeni) aldığınızdan emin olun.

Daima nezaketinizi koruyun. Arayan çağrıyı sonlandırırken, aradığı için ona teşekkür ederek iyi günler dileyin.

İpucu ve Uyarılar:

İşinizin çok uzun bir adı varsa, daha kısa bir versiyonunu kullanın.

DeRDeST isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 1
DeRDeST
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 16:48