Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Eğitim - Öğretim > Meslek Tanıtımları
facebook bağlan


Müşteri Temsilcisi (Çağrı Merkezi)

Meslek Tanıtımları kategorisinde açılmış olan Müşteri Temsilcisi (Çağrı Merkezi) konusu , Müşteri Temsilcisi (Çağrı Merkezi) Hizmet Çağrı Merkezlerinde çalışan müşteri temsilcileri telefon yoluyla hizmet almak isteyen müşterilere online hizmet veren kişilerdir. Genel olarak telekom operatörleri, bankalar, sigorta şirketleri gibi, müşterilerin her ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 30.11.2013, 19:54   #1 (permalink)

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Post Müşteri Temsilcisi (Çağrı Merkezi)



Müşteri Temsilcisi (Çağrı Merkezi)

Hizmet

Çağrı Merkezlerinde çalışan müşteri temsilcileri telefon yoluyla hizmet almak isteyen müşterilere online hizmet veren kişilerdir.

Genel olarak telekom operatörleri, bankalar, sigorta şirketleri gibi, müşterilerin her yerden ve her zaman hizmet almalarını gerektiren hizmetlerin sunumunda görev alırlar. Bir çok sektördeki şirket çağrı merkezi hizmeti verdiği için sadece çağrı merkezi hizmeti sunan şirketler de bulunmaktadır.

Çağrı merkezi çalışanları genel olarak öğrenciler ve yeni mezunlardan oluşur. Çağrı merkezi çalışanları işe başlangıçlarında verecekleri hizmet ile ilgili detaylı bir eğitimden geçirilirler. Telefon ve bilgisayarlar çağrı merkezi çalışanlarının en temel araçları oldukları için bilgisayar kullanıyor olmak aranan en temel niteliklerdendir.

Çağrı merkezi çalışanları genelde vardiyalı çalışırlar. Gece çalışan ekipler genel olarak part time çalışanlardan seçilir.

Birçok şirket için hizmet vermekte olan çağrı merkezlerinde müşteri temsilcileri zaman zaman birkaç şirket için hizmet verebilmektedirler.

Çağrı merkezi çalışanları kariyerlerinin ilk dönemlerinde çağrı alırlarken daha sonra çağrılarda oluşan durumların, talep ve şikayetlerin çözümü için “back office” tabir edilen kısma geçebilirler. İlerleyen zamanlar müşteri temsilcisi gruplarını takımlarını yönetmek gibi roller de üstlenebilirler.

Çağrı merkezlerin de müşteri temsilcisi alımı sürekli yapılır. Çalışan değişimi çok hızlıdır. Özellikle üniversite öğrencileri için çağrı merkezi müşteri temsilciliği güzel bir kariyer başlangıcıdır.

__________________


Sultan ŞAH isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


(Tümünü Görüntüle Konuyu Görüntüleyen Üyeler: 2
SrKn, Sultan ŞAH
Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.

Saat: 15:07