Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu
 

Go Back   Forum Aski - Türkiye'nin En Eğlenceli Forumu > Beylerin Dünyası > Motorlu Taşıt Araçları
Kayıt ol Yardım Kimler Online Bugünki Mesajlar Arama

canlı casino siteleri canlı casino siteleri sagedatasecurity.com casino siteleri takipçi satın al
porno diyarbakır escort bayan antalya escort malatya escort

Motorlu Kızaklar Nasıl Çalışır?

Motorlu Taşıt Araçları kategorisinde açılmış olan Motorlu Kızaklar Nasıl Çalışır? konusu , ...


Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 03.06.2015, 17:59   #1 (permalink)
Süper Üye

Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
tick Motorlu Kızaklar Nasıl Çalışır?

Motorlu Kızaklar Nasıl Çalışır?


Bir adı da kar arabası olan motorlu kızaklar, motosiklet ve askeri tankların çalışma sistemlerinin bir kombinasyonu şeklinde işlev görür ve karlı arazileri aşmanızda nispeten kolaylık sağlar. Hatta, motorlu kızaklar, kar üzerinde paletler yardımıyla ilerlemesi ile tank teknolojisini temel alır. Motorlu kızakların başlangıç düzeyinde basit makinelerden, dağlarda kullanım için üretilen dayanıklı taşıtlara kadar birçok çeşidi bulunmaktadır, ancak hepsi aynı düzenek ile çalışır.

1. Yönlendirme ve Yönetme
Motorlu kızakların ön kısmının altında, iki kayak benzeri eklentiye bağlı gidonlar bulunur. Bu kayakların dönmesi için gidonları çevirebilirsiniz. Bu kayaklarda, girintili çıkıntılı arazilerdeki yolculuklar esnasında sarsıntıları azaltmak için amortisörler bulunur. Motorlu kızakta gidonlar üzerinde bulunan kolları sıkarak fren yapabilirsiniz, daha net olmak gerekirse sol gidondaki kolu. Öteki gidonda bulunan kol gaz pedalıdır ve hızınızı arttırır. Bazı alt model motorlu kızaklarda geri gitme özelliği bulunmadığını aklınızda bulundurun. Motorlu kızaklarda aynı zamanda makineyi aniden durdurmanız gereken durumlar için bir acil anahtarı bulunur – bu bir tür imdat frenidir. Bu fren genellikle gidonlarda, gaz pedalı yakınlarında bulunur.

2. Motor ve Çekiş Gücü
Motorlu kızaklarda, gücü motordan makinenin altındaki palete ileten bir debriyaj sistemi bulunur. Gaz pedalı kolunu sıktığınızda, motora daha fazla yakıt gönderirsiniz, bu da sisteme güç aktarımı yapar. Debriyaj sistemi, gücü kasnaklar yardımıyla birincil debriyajdan çalıştırma kayışına ve oradan paleti harekete geçiren ikincil debriyaja taşır. Palet üzerindeki tırtılların uzunluğu modeller arasında farklılık gösterir. Derin karlarda ve dağlarda kullanım için üretilmiş motorlu kızakların paletleri üzerindeki tırtıllar daha iyi çekiş sağlamaları adına daha çıkıktır.

DeRDeST isimli Üye şimdilik offline konumundadır Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Yukarı'daki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.


Yetkileriniz
Konu Açma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum hakkında Kullanılan sistem hakkında
Forumaski paylaşım sitesidir.Bu nedenle yazılı, görsel ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenmektedir.Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir.Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazılı, görsel ve diğer materyalleri 48 saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır. Bildirimlerinizi bu linkten bize yapabilirsiniz.

Telif Hakları vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, ve Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 ©2011, Crawlability, Inc.
yetişkin sohbet chatkamerali.net

Saat: 16:03